Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.quote:
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met haar, die hele kop.. de ogen.. Of ze nu blond is of donker
Ja het zegt ook niks soms he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.
Ik vind haar altijd iets van mijn zus weg hebben, ms is dat hetquote:
Haha, dat kan natuurlijk ook. Weet niet wat voor zus jij hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd iets van mijn zus weg hebben, ms is dat het
Ja precies, je kunt een type hebben qua uitelrijk, maar soms is iemand voor de rest zo leuk dat je het "niet je type" maar voor lief neemtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.
Mjah, ze is natuurlijk lang niet zo leuk als ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dat kan natuurlijk ook. Weet niet wat voor zus jij hebt.
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.quote:
Jij bent samen met een hetero? Whut?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt een type hebben qua uitelrijk, maar soms is iemand voor de rest zo leuk dat je het "niet je type" maar voor lief neemt
And besides.... hij is hetero. Dat IS mijn type
Hm...dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
O en mijn type is lang vooral. Alleen nu heb ik een kleinere man en ben ik helemaal weg van hem
Hij heeft ook de mooiste ogen van de wereld
En een lekker kontje
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
O en mijn type is lang vooral. Alleen nu heb ik een kleinere man en ben ik helemaal weg van hem
En een lekker kontje
Daarom, zo heb je net die dingen die verschillen. Ik val eigenlijk altijd op slank en mijn vriend is stevig, dat maakt dan ook weinig verschil maar ik betwijfel of ik erop gevallen was als hij 150 woog ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
En een lekker kontje
Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Jaquote:
Ik kan toch ook niks met een vrouw... Behalve shoppen, roddelen, kletsen en, oh wacht!quote:
Gefeliciteerd JB.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
En een lekker kontje
Ze zijn ergens goed voor, ik wist het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niks met een vrouw... Behalve shoppen, roddelen, kletsen en, oh wacht!
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |