quote:
quote:Access Denied
The owner of this website (www.metallica.com) does not allow hotlinking to that resource (/images/Metallica_Monopoly_set.jpg). (Ref. 1011)
Timestamp: Wed, 29 Jun 2011 04:57:26 -0700
Your IP address: 31.151.61.168
Requested URL: www.metallica.com/images/Metallica_Monopoly_set.jpg
Error reference number: 1011
Server ID: FL_20F5
Process ID: PID_1309348646.973-1-661657484
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0
We hadden ooit nog een foto met een aantal vaste leden maar die klopt ook niet helemaal meer.quote:
Ik dacht ik maak maar even zo'n headerdingetjequote:
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef brother52 het volgende:
Ik sta in de OP
[..]
We hadden ooit nog een foto met een aantal vaste leden maar die klopt ook niet helemaal meer.
Jawelquote:
Die moet ik volgens mij nog ergens hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef brother52 het volgende:
Ik sta in de OP
[..]
We hadden ooit nog een foto met een aantal vaste leden maar die klopt ook niet helemaal meer.
Ikke?quote:
Leuk voor in de OPquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die moet ik volgens mij nog ergens hebben
Die had RockNijntje in de Wiki gezetquote:
Ik ga thuis even zoekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ikke?Neuh, post hier nog niet zo lang
Een paar maanden geleden overigens wel een tijdje meegepost
[..]
Leuk voor in de OP![]()
Maar onze mascotte moet er toch wel in?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ikke?Neuh, post hier nog niet zo lang
Een paar maanden geleden overigens wel een tijdje meegepost
Kun je er bij mij dan even 24 kilo af photoshoppen?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar onze mascotte moet er toch wel in?
Kan ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je er bij mij dan even 24 kilo af photoshoppen?
Nu wel in de Wiki, maar ik kan de OP niet aapassenquote:
Nog 2 dagen jaquote:
Ik houd wel van hiphop+ gitaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd jammer, begint een nummer met een lekker gitaarrifje, blijkt het een rapnummer te zijn
[..]
Nog 2 dagen ja
Wat nu weer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef savale het volgende:
RN
Net even mijn laatste aanwinst, die epiphone dot geprobeerd tijdens wat pielen: ze speelt echt heerlijk <3 De sound is ook wel lekker toch?
http://www.savale.com/files/driving.mp3
Het is alleen maar 8--5--0 wat je daar moet fingertappenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef savale het volgende:
is inderdaad een mooi nummer om op te oefenen! (wel wat snel meteen?) Ik kan het ook (nog) niet in ieder geval. Timing zuigt dan zwaar.
maar daar is Justin:
Ga nooit onder een boom schuilen tijdens onweer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
ik ga gitaar spelen,, iemand nog tips?
Stop de kabel niet in je reet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
doe het veiligquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
quote:
* RockNijntje krijgt een nogal vreemde MI nuquote:
Post hier pas een opname als je echt vergevorderd bent en je bends echt supernietmeernormaal vet klinken. En ga vervolgens heel hard zeiken als mensen het toch niet mooi vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
Ik hoop niet dat hij nu gaat vragen wat een bend isquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Post hier pas een opname als je echt vergevorderd bent en je bends echt supernietmeernormaal vet klinken. En ga vervolgens heel hard zeiken als mensen het toch niet mooi vinden.
Klopt in de context van Svyatagor's post ook nogquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef savale het volgende:
nouja geef ik meteen het antwoord maar: dat is de phonetische uitspraak van band
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef savale het volgende:
nouja geef ik meteen het antwoord maar: dat is de phonetische uitspraak van band
Wel een duur dingetje voor ongeveer 150 euro he..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef savale het volgende:
De topictitel is ook misleidend
lekker simpel scheur pedaaltje:
Schema uitpluizen en namakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Wel een duur dingetje voor ongeveer 150 euro he..
Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.
Niet waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.
Technisch gezien wel. Een metalen bakje met wat componentjes. Maar je betaald ook een stuk voor de ontwikkeling natuurlijk. En een beetje voor de naam.quote:
kom ff online lul, moet je wat laten zienquote:
Succesquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef KaMo het volgende:
Zometeen voorprogramma verzorgen van The Hard-Ons uit Australië
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef KaMo het volgende:
Zometeen voorprogramma verzorgen van The Hard-Ons uit Australië
Kink stopt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Brian loopt stage bij Kink, en ze stoppen per Oktober... toeval?
Maar als ik op google zoek, dan klopt het niet helemaal.quote:
Jammerquote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bron: http://www.kinkfm.com/
En ja, luisterde niet vaak, maar was vaak wel leuk
Als ma thuis is staat hier meestal 3fm op en anders Arrow of Kinkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Eén van de weinige radiostations waar ik nog wel eens naar luisterde.
euhm WTFquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Brian loopt stage bij Kink, en ze stoppen per Oktober... toeval?
Zonde! Begon de zender de laatste tijd steeds meer te luisteren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
WTF?!?! Als je andere muziek draait dan die top40 meuk die je op élk radiostation hoort, word je vanzelf wel de nek omgedraaid... Krijgen we zeker nóg een 3FM/538/Slam/vulmaarin-kloon erbij? Alles waar een beetje kwaliteit in zit, wordt opgeheven... Dan blijft StuBru nog als enige over...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar ben jij nog niet aan toe.quote:
Om de 5 minuten commercial break, daar heb ik het inderdaad wel een beetje mee gehad...quote:
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik snap ook niet dat die licenties steeds duurder worden, zo spelen ze mooi elke keer de bestaande stations kaart, die kunnen dat wel betalen en daardoor moeten inderdaad zenders als Arrow en Kink het leven laten.
Erg jammer
Het is niet alsof het een vrijwillige keus is... kut zender, met kut... tja, muziek kan je het niet noemen... smaak hebben me collega's iig niet... slam fm als alternatief voeren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...
Ik. Op het werk. Kan helaas niet anders, centrale radio op de afdelingquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...
Ik vind ze coolquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef TeleluvR het volgende:
Koen en Sander show... als je ergens simpel van wordt
Ja, dat vinden er wel meer, anders waren ze niet op de radio...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook een 3FM'er, maar voor tienen en tussen vier en zeven niet.
Giel is wel ok...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook een 3FM'er, maar voor tienen en tussen vier en zeven niet.
Ja, Giel gaat wel, maar liever Eversquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Giel is wel ok...
Alleen moeten ze die pot op vrijdagmiddag ontslaan, ga tegenwoordig depressief het weekend in
Veel plezier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef savale het volgende:
Zo nu al naar bed: morgen kwart over 6 eruit en dan richting die gekke Belgen
dat is?quote:
Iron Maiden en Social Distortion.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef savale het volgende:
ja dit programma is best strakIs er nog iets wat ik volgens jullie echt niet moet missen? (bedoel ik niet de grote namen)
Het is een heel ander festival dan Lowlands. Ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Naar Werchter ga je puur voor de grote namen. Om de bands heen is daar verder ook vrij weinig te doen.quote:
Ik ook.quote:
Ik ga nu nog echt voor de muziek, als ik wat ouder ben is de rest (het campinggedoe enzo) pas leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een heel ander festival dan Lowlands. Ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Naar Werchter ga je puur voor de grote namen. Om de bands heen is daar verder ook vrij weinig te doen.
Ik had het niet over het campinggedoe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga nu nog echt voor de muziek, als ik wat ouder ben is de rest (het campinggedoe enzo) pas leuk
Maar de hele entourage van een compleet meerdaags festival meemaken isquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het niet over het campinggedoe.
Collega vertelde dat vandaag ook. Gaan altijd met een groep naar een Duits festival ergens, en in plaats van in die lange rijen voor de douche te staan gaan ze altijd naar het zwembad daar in de buurt. 5 euro lappen, met een biertje in het buitenbad hangen, klaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef savale het volgende:
het moment dat het je niet meer boeit dat je bier lauw is, dat je door iemand anders z'n pis loopt en dat iedereen stinkt omdat ze niet douchen
Dit jaar helaas maar naar 1 meerdaags festival.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar de hele entourage van een compleet meerdaags festival meemaken is
haha geniaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Collega vertelde dat vandaag ook. Gaan altijd met een groep naar een Duits festival ergens, en in plaats van in die lange rijen voor de douche te staan gaan ze altijd naar het zwembad daar in de buurt. 5 euro lappen, met een biertje in het buitenbad hangen, klaar
Ik dit jaar helemaals niks. Nja, Roadgrill...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit jaar helaas maar naar 1 meerdaags festival.
Jeej, zal pa leuk vindenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef savale het volgende:
Je gaat één dag, dan kun je er best een nachtje camping achteraan plakken om vast te wennen
Je kan bij ons wel in de reserve / voorraadtent
Wie weet zie ik je nog wel, maar dat zullen we nooit weten
Roadgrill is altijd wel gezellig toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dit jaar helemaals niks. Nja, Roadgrill...
Zeker weten man! 2009 was ook leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Roadgrill is altijd wel gezellig toch?
Ik ben er sowieso, met aanhang. Dit jaar weer als crew trouwens, altijd een eerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Vincpod het volgende:
Ja, met een beetje geluk ben ik er dit jaar weer.
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso, met aanhang. Dit jaar weer als crew trouwens, altijd een eer
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vorig jaar helaas moeten missen, blij dat ik dit jaar weer heen kan. Als ik geen crew was was ik er alsnog trouwens
Gefeliciteerdquote:
Zeker doen man, Roadgrill is echt vetquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]Same vorig jaar was ik geen crew maar was het nog steeds bar gezellig. Ik zorg gewoon dat ik er dit jaar weer bij ben!
Wat voor snaren gebruik je? En heb je dingen als je topkam en brug al nagekeken? En je nek?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Cid het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn akoestische gitaar, eigenlijk al vanaf het begin.
Bij het stemmen krijg ik een aantal snaren niet goed gestemt, ook niet met een stemapparaatje. De snaar heeft bij het aan slaan even de juiste toon, maar loopt daarna alle kanten uit. (te hoog en laag).
Enig idee wat dit kan veroorzaken?
Hoe oud is de gitaar? Snaren al ooit vervangen? En als het niet aan de snaren zelf ligt kan het de brug zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Cid het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn akoestische gitaar, eigenlijk al vanaf het begin.
Bij het stemmen krijg ik een aantal snaren niet goed gestemt, ook niet met een stemapparaatje. De snaar heeft bij het aan slaan even de juiste toon, maar loopt daarna alle kanten uit. (te hoog en laag).
Enig idee wat dit kan veroorzaken?
Van harte.quote:
Heb ik je toen ook gezien dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog goed ja, 2009 was ik beneden even bezig backstage kom jij ineens langswandelen...
Dat ie pastquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:58 schreef Cid het volgende:
Ik heb de snaren ooit zelf vervangen, maar als ik het me goed herinner had ik de problemen toen ook al. Geen idee hoe oud de gitaar echt is, het was een 2e hands. Wel bij een muziekwinkel gekocht.
Waar moet ik op letten bij de topkam en brug eigenlijk? Geen idee hoe ik kan controleren of iets normaal is of niet![]()
Zit te twijfelen of ik niet gewoon een nieuwe moet kopen
Heb hem geloof ik wel aangewezen als die dude die mijn versterker heeft gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik je toen ook gezien dan?.
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef kijkdaareenvogel het volgende:
[..]
thanks guys voor jullie tips,
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik je toen ook gezien dan?.
Ik heb jou ook een keer gezien!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Soldeerbout met extra's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Kadootje van de chef gekregen, maar mocht hem niet meenemen naar huis, alleen voor op het werk
Maar wat een ding![]()
http://www.jbctools.com/s(...)85-am-rework-station
[ afbeelding ]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderenquote:
IC's, zijn dat van die hele kleine dingen? Want ik heb nog een kapotte externe HD die gefixt moet worden!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, incl. desoldeer en hete lucht blazer enzo. Normaal had ik daar drie losse units voor, maar dit is een nieuw digitaal alles in een. En ik kan nu IC's [de]solderen
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:28 schreef Zorro het volgende:
Zegt-ie "guys" en dan uitgerekend een quote van RockNijntje
quote:
Whehe, wat een heldquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog altijd leuker
Oh okquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja mij heb je hier zeer waarschijnlijk ook gezien
Marjo, van Metal Revelation.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hem geloof ik wel aangewezen als die dude die mijn versterker heeft gekocht
Verder was hij het slaafje van die ene manager/pr mevrouw. Ben de naam even kwijt.
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computertquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Kink FM moet blijven (niet dat dit iets helpt, maar toch)
Ja, die jaquote:
Je niet aan je woord houden is pas respectloosquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Braddie het volgende:
Aha, nee, ik denk niet dat er foto`s gemaakt zijn. Dat is iets wat je niet in een winkel doet van een klant, vind ik persoonlijk erg respectloos.
Respectloosquote:Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Braddie het volgende:
Maar ok, ik ben er klaar mee *stop volgen*
Kleur? Kost-ie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef Braddie het volgende:
Even voor alle gitaristen met geld trouwens, we hebben sinds een tijdje een Gibson Les Paul Custom uit 1970 in de winkel staan compleet met koffer en volgens mij ook het certificaat!
Ofcourse in Enschedequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een keer gezien!
Remember?
Jaa, was het leukste werk wat een vrijwilliger kon krijgen xD Je kan beter bier bijvullen backstage en BBQen voor de artiesten die niet wilden BBQen, dan vlees uitdelenquote:
Godver de godver, wat is dit.quote:This tablature contains content from a third party publisher and has
been blocked by the Music Publishers Association in your country.
Nope.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Braddie het volgende:
Brian, heb ik jou vanmiddag nou geholpen bij Kick?
Wat wil je anders doen dan? Gaan schreeuwen op straat, of op het binnenhof? Het is een commercieel bedrijf die zullen heus niet naar geschreeuw op straat luisteren. Natuurlijk helpt het niks, maar als steunbetuiging is het ook al heel wat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computert
Wat zijn ze goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Ga jij ook nog vr, za of zo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, genieten is het wel eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Nee, helaas nietquote:
Ah zo. Ik ga morgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, helaas nietAls ik het nu zo zie, krijg ik echt wel zin. Maar sowieso vertrek ik maandag naar Afrika, dus wil wel wat rust van tevoren krijgen
Bijpassende UIquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Afrika is kut, alleen maar negers
/racist
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah zo. Ik ga morgen![]()
Wooow naar Afrika, dat wil ik ook als ik later groot ben
Zou ik graag doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.quote:Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Mijn enige en dus ook laatste keer was in 2005, da's alweer 6 jaar geledenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.
[..]
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.
Dat was het jaar dat we tussen de regenbuien door onze tentjes op moesten zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn enige en dus ook laatste keer was in 2005, da's alweer 6 jaar geleden
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen maar dan in een camper.quote:Ooit wil ik ook nog eens naar Sziget, maar dan neem ik wel een hotel erbij...
Kan me inderdaad nog wel een hoop regen herinneren... weet nog dat ik toen bij de Chemical Brothers ben weggelopen omdat het té nat werd, heb ik tot op heden nog spijt van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat we tussen de regenbuien door onze tentjes op moesten zetten.
Camper zou ook nog kunnen... Een week lang een festivalcamping in een tentje overleef ik niet. Rock Werchter met z'n 4 dagen vond ik toch echt het maximum.quote:[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen maar dan in een camper.
Klopt, dat was een behoorlijke hoosbui. Zo erg heb ik het volgens mij nog nooit meegemaakt op een festival. De rest van de dagen was het volgens mij wel geweldig weer. Vooral de zondag was weer erg warm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan me inderdaad nog wel een hoop regen herinneren... weet nog dat ik toen bij de Chemical Brothers ben weggelopen omdat het té nat werd, heb ik tot op heden nog spijt van...
Een week in een tentje is nog wel te doen maar dan moeten er wel betere voorzieningen zijn dan op een doorsnee festivalcamping.quote:[..]
Camper zou ook nog kunnen... Een week lang een festivalcamping in een tentje overleef ik niet. Rock Werchter met z'n 4 dagen vond ik toch echt het maximum.
Ja, drie dagen zijn goed te doen. Maar Sziget is 7 dagen geloof ik, dat is toch wel iets anders... Dan wil ik toch wel eens een keer douchen en even íets luxe. Ik vond Rock Werchter met 4 dagen toch echt het maximum, daarna was ik wel helemaal op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Pinkpop was toen best goed te doen, vond ik.
Ik begin er nooit aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik kon op Pinkpop prima alle dagen douchen
Nee, voor een festival lijkt me dat op zich ook niets, maar op zoiets al Sziget, wat dus 7 dagen duurt, lijkt het me toch wel een toegevoegde waarde. Overigens is er dan in Budapest ook vanalles te doen, dus saai zal het zeker niet zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Of anders doe je lekker luxe en overnacht je in een hotelwat me overigens echt niks lijkt als je met een groep bent
Nee, een hotel is geen optie. Dan mis je de helft van het festival. Primitief kamperen hoort erbij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Of anders doe je lekker luxe en overnacht je in een hotelwat me overigens echt niks lijkt als je met een groep bent
En ook al is er weinig te doen in Boedapest, het is best een mooie stad om een dagje rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, voor een festival lijkt me dat op zich ook niets, maar op zoiets al Sziget, wat dus 7 dagen duurt, lijkt het me toch wel een toegevoegde waarde. Overigens is er dan in Budapest ook vanalles te doen, dus saai zal het zeker niet zijnMijn volgende festival is Solar van 5 t/m 8 augustus, op fietsafstand, maar ga wel kamperen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef brother52 het volgende:
Dan is het daar wel een stukje verbeterd. De eerste keer dat ik er was, was op heel camping B geen douche te vinden.
Tegenwoordig zijn er op de meeste meerdaagse festivals wel douches te vinden. Maar het is daar meestal stervensdruk (of ik ga op de verkeerde tijden kijken).
Het was er 's ochtends 6 uur altijd mooi schoon en uitgestorvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik begin er nooit aanHeb altijd het idee dat het in die douchetent smeriger is dan je zo even gauw wassen. En ach, zaterdagmorgen nog goed douchen en maandagavond weer, dat is goed te doen
Dan slaap ik nog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Het was er 's ochtends 6 uur altijd mooi schoon en uitgestorven
Succesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:22 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag 2 tentamens, vroeg en laat op de dag; zit je de halve dag niets te doen.![]()
Niet dat die 2 er nog wat toe doen, daarna officieel vakantie.
Maar of het daar beter van wordt...
Thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog gitaargerelateerde cadeaus gehad?
Fixedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Thanks
Nee eigenlijk niet, geld alleen. Lekker gitaargerelateerd spul halen en dan weer voor rijbewijsje sparen
Jahoorquote:
quote:FAQ/Q&A
Q: Kan ik het ook uitzetten?
A:
Doet de pc het nog?quote:
Ja, gewoon even browser afsluiten naar windows/fonts gaan en comic sans verwijderen. Tada nooit meer last van comic sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
What the fuck, Comic Sans?
[..]
bron: Het is Comic Sans MS dag!
Oh man, je hebt mijn dag gemaakt! Thanks man!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja, gewoon even browser afsluiten naar windows/fonts gaan en comic sans verwijderen. Tada nooit meer last van comic sans
Het kan erger, post dit hier maar eens in je adresbalk! ;-)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
What the fuck, Comic Sans?
[..]
bron: Het is Comic Sans MS dag!
1 2 3 4 5 6 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagNa me('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement(' script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date ();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_ rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript) ;%20void(0); |
198 euro ongeveer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Dean, kan jij en hoeveel zou het kosten om deze na te bouwen:
http://www.thomann.de/nl/tech_21_sansamp_character_vt_bass_v2.htm
Of iemand anders?
Die is ook wel leuk ja, Gewoon op elke willekeurige site even doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan erger, post dit hier maar eens in je adresbalk! ;-)
[ code verwijderd ]
Kan het vast wel als ik een schema heb... Wat het kost weet ik niet, hangt van de componenten af die er in zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Dean, kan jij en hoeveel zou het kosten om deze na te bouwen:
http://www.thomann.de/nl/tech_21_sansamp_character_vt_bass_v2.htm
Of iemand anders?
Welkomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef JeffreyXL het volgende:
Vrij nieuw in de wereld van het gitaar spelen dus dacht join als aspirant gitaar speler het gitaristen topic.
Hou je vingers heel !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes
Ik ga zo een studio verbouwen. Komende 4 dagen laatste afbreekwerk, opruimen, schoonmaken en dan klaar
Kunnen we ons dan richten op de album opnames
Hoe was het?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:28 schreef RockNijntje het volgende:
Niks gemerkt van Comic Sans op Rock Werchter![]()
Even een quote opzoekenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wroaaaaaaaaaaaaaaaaahr
Mona is wel oke
MCR is helemaal wroaaarh
Jimmy Eat World_!
Arctic Monkeys ook wel tof
Nog wat bandjes die ik nu vergeten ben waren ook wel goed
En Kings of Leon...![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even een quote opzoeken
Ah, hier
[..]
Fackquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan erger, post dit hier maar eens in je adresbalk! ;-)
[ code verwijderd ]
Er zijn ook grijze en nog wat kleurtjes.quote:
Geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Er zijn ook grijze en nog wat kleurtjes.
Niet als toetscombo maar ergens op een site die ergens diep in mijn favorieten staat maar waarvan ik geen idee heb waar precies en ik te lui ben om hem op te zoeken.
Kid wie ? Ik heb een schijthekel aan rap, just so you knowquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben
Wel baas dat je kid cudi in je ondertitel hebt staanKid Cudi
Hij rapt ignorance is bliss in soundtrack to my life.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kid wie ? Ik heb een schijthekel aan rap, just so you know
Maar hij heeft dat niet verzonnen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij rapt ignorance is bliss in soundtrack to my life.
Hekel aan rap? Bitch please! Even wat rap dan:
Klopt, maar ik ben niet echt zo van de 18e eeuwse poëzie. Dan vind ik Kid Cudi beter behapbaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft dat niet verzonnen hoor![]()
Komt uit een gedicht van Thomas Gray (1750 ofzo)
PMquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:24 schreef guitarist het volgende:
Mijn interface en een compressor hebben kuren, wat zou het kosten om die eens na te kijken, Dean?
Als je je capo er zo op doet dat je snaren verschijven wordt hij vals jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef JaneDoe het volgende:
ja, gitaar verder goed gesteld, zonder capo klint t wel goed
lijkt of hij sommige snaren niet goed pakt en daardoor afdempt ofzo?
weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen
Toen wáren mijn vingers klein... wat wil je anders op je 7equote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Leken jullie vinger ook te klein toen jullie begonnen met gitaar spelen :$
Is nu nog zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Misschien eens een setje nieuwe snaren? Oude snaren klinken sowieso wat doffer en vaak niet helemaal in tune is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef JaneDoe het volgende:
ja, gitaar verder goed gesteld, zonder capo klint t wel goed
lijkt of hij sommige snaren niet goed pakt en daardoor afdempt ofzo?
weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen
M'n hele handen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef JeffreyXL het volgende:
U2quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef BurnaBoy het volgende:
Euh nee, Maar ik heb dan ook soort van kolenschoppen met snoeilange vingers
Nog steeds eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Powerchords zijn hier af en toe zelfs lastigquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Kleine handen niet meteen, maar ik krijg ze amper mijn fretboard over
Die van mijn mp3 al jaren. Gebruik 'm toch alleen als muziekbron voor in de trein o.i.d. Boeit me verder niet. Tenzij het touchscreen zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook
En het scherm van mijn iPod is overleden. Zeg maar iKapot
Jaja, zeker welquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook
En het scherm van mijn iPod is overleden. Zeg maar iKapot
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat de fuk:
MAIN SET
1. Hit the Lights
2. Master of Puppets
3. The Shortest Straw
4. Seek & Destroy
5. Welcome Home (Sanitarium)
6. The Memory Remains
7. All Nightmare Long
8. Sad But True
9. Wherever I May Roam
10. The Call of Ktulu
11. One
12. For Whom the Bell Tolls
13. Blackened
14. Fade to Black
15. Enter Sandman
ENCORE
16. Helpless (w/ Megadeth & Anthrax)
17. Battery
18. Creeping Death
OMGquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
Omdat er Metallica in de TT staat!
Check deze setlist
[..]
Dat is wel een hele vette setquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
Omdat er Metallica in de TT staat!
Check deze setlist
[..]
In de Veltins arena? Daar ging ik een paar jaar geleden voor het eerst naar een concertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vette set
Onze zanger is zaterdag naar Gelsenkirchen geweest, openden ze met Seek & Destroy
dit, korte vingertjesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Kleine handen niet meteen, maar ik krijg ze amper mijn fretboard over
Ik had hem eerst voor school en daarna werk. Tweedehands van een Fok!ker, deed het altijd fantastisch... tot vandaagquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen mp3 of iPod ding meerGewoon alles op telefoon en als ik thuis ben cd'tje in de speler
Ja, diequote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de Veltins arena? Daar ging ik een paar jaar geleden voor het eerst naar een concert
Slimmerdquote:Op zondag 3 juli 2011 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had hem eerst voor school en daarna werk. Tweedehands van een Fok!ker, deed het altijd fantastisch... tot vandaag
Hij doet het nog wel, maar het scherm is vrij onleesbaar, kan nog net linksonderin de shuffle functie vinden. Die gebruik ik nu toch het meeste tijdens het klussen in de studio of thuis. Heb een draagbare radio met AUX in, dus ideaal
Zelfs tijdens twee en een halve dag onder het stof te liggen gaf ie geen krimp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot er van 3,5 meter hoog wat puin naar beneden kwam...
[ afbeelding ]
"Wow, het is hier best wel uhhh groot"quote:
De arena in Frankfurt was toch nog groter meen ikquote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, voor een eerste concert heb je meteen een flinke te pakken
Jammer dat die shit zo verslavend is
Beide nog nooit geweest, durf het je niet te vertellenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De arena in Frankfurt was toch nog groter meen ik
Bohh, zoiets wil ik dan ook wel zoeken. Wat zijn daar ongeveer de maandlasten van (hoeveel rijdt ie op 1 litertje, wegenbelasting...?)quote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Golf 2.
En wat moet je met je rijbewijs zonder auto
Heb mijn Golf 2 diesel aan de kant gezet na 556.000 kilometer, Geen centje pijn.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zit toch serieus na te denken om een auto te kopen als ik een rijbewijs hebMoet alleen een goedkope in aankoop zijn, en ook in maandlasten. Mag wat mij betreft 20 jaar zijn en 100.000+ op de teller hebben, als 'tie maar ietwat betrouwbaar is en als ik maar geen 1000en euro's neer hoef te leggen bij de APK
Iemand tips? (er zitten zat autofanaten hier geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |