Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.
Niet waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het een monopoliepositie is, maar het is gewoon heel duur voor een pedaal.
Technisch gezien wel. Een metalen bakje met wat componentjes. Maar je betaald ook een stuk voor de ontwikkeling natuurlijk. En een beetje voor de naam.quote:
kom ff online lul, moet je wat laten zienquote:
Succesquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef KaMo het volgende:
Zometeen voorprogramma verzorgen van The Hard-Ons uit Australië
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef KaMo het volgende:
Zometeen voorprogramma verzorgen van The Hard-Ons uit Australië
Kink stopt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Brian loopt stage bij Kink, en ze stoppen per Oktober... toeval?
Maar als ik op google zoek, dan klopt het niet helemaal.quote:
Jammerquote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bron: http://www.kinkfm.com/
En ja, luisterde niet vaak, maar was vaak wel leuk
Als ma thuis is staat hier meestal 3fm op en anders Arrow of Kinkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Eén van de weinige radiostations waar ik nog wel eens naar luisterde.
euhm WTFquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Brian loopt stage bij Kink, en ze stoppen per Oktober... toeval?
Zonde! Begon de zender de laatste tijd steeds meer te luisteren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
WTF?!?! Als je andere muziek draait dan die top40 meuk die je op élk radiostation hoort, word je vanzelf wel de nek omgedraaid... Krijgen we zeker nóg een 3FM/538/Slam/vulmaarin-kloon erbij? Alles waar een beetje kwaliteit in zit, wordt opgeheven... Dan blijft StuBru nog als enige over...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar ben jij nog niet aan toe.quote:
Om de 5 minuten commercial break, daar heb ik het inderdaad wel een beetje mee gehad...quote:
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik snap ook niet dat die licenties steeds duurder worden, zo spelen ze mooi elke keer de bestaande stations kaart, die kunnen dat wel betalen en daardoor moeten inderdaad zenders als Arrow en Kink het leven laten.
Erg jammer
Het is niet alsof het een vrijwillige keus is... kut zender, met kut... tja, muziek kan je het niet noemen... smaak hebben me collega's iig niet... slam fm als alternatief voeren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...
Ik. Op het werk. Kan helaas niet anders, centrale radio op de afdelingquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt, iedereen die 538 luistert ga ik slaan vanaf nu...
Ik vind ze coolquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef TeleluvR het volgende:
Koen en Sander show... als je ergens simpel van wordt
Ja, dat vinden er wel meer, anders waren ze niet op de radio...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook een 3FM'er, maar voor tienen en tussen vier en zeven niet.
Giel is wel ok...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook een 3FM'er, maar voor tienen en tussen vier en zeven niet.
Ja, Giel gaat wel, maar liever Eversquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Giel is wel ok...
Alleen moeten ze die pot op vrijdagmiddag ontslaan, ga tegenwoordig depressief het weekend in
Veel plezier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef savale het volgende:
Zo nu al naar bed: morgen kwart over 6 eruit en dan richting die gekke Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |