abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 14:40:51 #76
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_99021497
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Vergeet niet dat Arke er ook in de tijden dat het niet zo goed ging met Twente er voor Twente was. Zou het asociaal vinden om dan ineens veel meer aan Arke te vragen, maar goed zo werkt het wereldje wel.
Dat is waar. Maar als je ergens anders miljoenen meer krijgt...
pi_99021566
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:40 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar als je ergens anders miljoenen meer krijgt...
dan gaat Arke gewoon naar een andere plek op het shirt ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99022923
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als de hele tweede ring er op zit en de grachten vol gebouwd zijn, kom je op 43.000-44.000 plaatsen ^O^
Zoo, lekker aantal.. :)
pi_99023518
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zoo, lekker aantal.. :)
zeker! maar even afwachten wanneer het laatste deel van de tweede ring gebouwd gaat worden, zit je met station Drienerlo etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99023924
Station Drienerlo wordt dacht ik nog uitgebreid binnen aanzienlijke tijd. Perrons worden langer gemaakt zodat meer / langere treinen kunnen stoppen, zal nog wel niet groot genoeg zijn voor +40.000 mensen.
pi_99035166
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:02 schreef Stienn het volgende:
Twente is opzoek naar een nieuwe shirt sponsor. Nu krijgen ze van arke een bedrag van 1,2 miljoen. Ze willen een A merk dat sowieso veel meer gaat betalen. Zo niet dan blijft Arke gewoon op het shirt staan.
Is toch al lang bekend? Het is of Arke of een enorm merk, ze willen geen kleine verbetering
  maandag 4 juli 2011 @ 21:43:55 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_99039866
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Stienn het volgende:
Station Drienerlo wordt dacht ik nog uitgebreid binnen aanzienlijke tijd. Perrons worden langer gemaakt zodat meer / langere treinen kunnen stoppen, zal nog wel niet groot genoeg zijn voor +40.000 mensen.
Perrons zijn ook aan de smalle kant voor zoveel mensen...
For great justice!
pi_99057107
quote:
Twente loot Goes of Zwaluwen
Voor de KNVB beker werd FC Twente vandaag gekoppeld aan de winnaar van het duel tussen Goes en de Zwaluwen. Twente speelt op 20, 21 of 22 september een uitwedstrijd tegen een van deze amateurverenigingen. Het duel tussen eerste klasser Goes en hoofdklasser Zwaluwen wordt op 24 augustus gespeeld.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:06:25 #84
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_99064346
quote:
NSCHEDE - Niet Co Adriaanse, maar Marco van Basten was in de ogen van de leiding van FC Twente de gewenste kandidaat om Michel Preud’homme op te volgen.

Foto: ANP
De vroegere vedette was in de tijd dat hij bondscoach was van het Nederlands elftal een keer op de koffie geweest in Enschede om informatie te verzamelen over Orlando Engelaar en liet bij die gelegenheid klaarblijkelijk een onuitwisbare indruk achter.
“Hij was kandidaat nummer één,” bevestigen meerdere bronnen tegenover NUsport. Groot was dan ook de teleurstelling bij voorzitter Joop Munsterman dat Van Basten niet inging op de aanbieding.
Via drie sms’jes van dezelfde strekking liet de Utrechter weten dat hij diep nagedacht had over het aanbod, maar dat hij zichzelf niet als de ideale Twente-trainer beschouwde.
Niet in hoogste boom
Pas toen ook kandidaat nummer twee (Steve McClaren) uit het zicht verdween (de Engelsman genoot de voorkeur van de spelersgroep), kwam Co Adriaanse in beeld.
Binnen korte tijd kwamen beide partijen tot consensus ook al omdat Adriaanse qua salaris niet in de hoogste boom ging zitten. “Ik kom hier niet primair om geld te verdienen,” aldus de 63-jarige oefenmeester.
Gelukkig maar dat hij zelf niet wou :)
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 16:30:10 #85
8781 crew  Frutsel
pi_99070073
quote:
Cottbus aast op Leugers
Cottbus speelt in de Tweede Bundesliga en deed al eens eerder zaken met Twente. Jules Reimerink, die vorig seizoen op huurbasis bij Go Ahead Eagles grote indruk maakte, werd vorig jaar zomer door Twente verkocht aan Cottbus.

Leugers is op dit moment met de selectie van FC Twente op trainingskamp in Zeeland. Hoewel hij in de voorbereiding tot dusverre de nodige minuten krijgt, is de kans niet groot dat hij bij Twente veel aan spelen toekomt.

De Duitser stond vorig seizoen met wisselend succes enkele keren in de basis. Eind oktober maakte Leugers zijn debuut bij FC Twente, in de topper tegen PSV. Drie dagen later stelde Michel Preud'homme hem direct op in de Champions League-wedstrijd tegen Werder Bremen
pi_99080630
de uitbouw schiet mooi op, straks voorronde CL met 30.000 plekken :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99082436
Kaartje in P kost 15 euro... mooie prijs! Nu maar hopen op de eerste wedstrijd thuis!
pi_99082660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef Stienn het volgende:
Kaartje in P kost 15 euro... mooie prijs! Nu maar hopen op de eerste wedstrijd thuis!
zeker! want de week erop ben ik op vakantie :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:19:43 #89
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_99103868
Goal.com:

De Rotterdammers wezen afgelopen week een eerste bod van FC Twente af, maar de Tukkers weigeren het bod op de middenvelder te verhogen. Voorzitter Joop Munsterman hoopt dat Feyenoord Fer alsnog voor het eerder geboden bedrag wil laten gaan. "Het is nu aan Feyenoord", zegt Munsterman tegen TC Tubantia.

"Zij moeten maar aangeven wat ze willen: of ze pakken het geld van ons, of ze doen het niet en dan loopt er over een jaar een speler gratis de deur uit", zegt hij. Het contract van Fer loopt komend seizoen af. Feyenoord zou vijf miljoen euro voor de speler wil hebben, eenzelfde bedrag als PSV voor Georginio Wijnaldum betaalde.

Dat bedrag weigert Munsterman echter op tafel te leggen. "Maar wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen. Ik reken nergens op, maar ik heb de hoop op de komst van Fer ook zeker nog niet opgegeven'', reageert Munsterman.

Fer liet eerder al weten dat hij Twente als serieuze optie ziet. Hij wil voorlopig nog niet in gaan op de aanbieding die Feyenoord hem heeft gedaan om zijn contract bij de club te verlengen.

Maandag presentatie Fer :)
pi_99104001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef Plasterk het volgende:
Goal.com:

De Rotterdammers wezen afgelopen week een eerste bod van FC Twente af, maar de Tukkers weigeren het bod op de middenvelder te verhogen. Voorzitter Joop Munsterman hoopt dat Feyenoord Fer alsnog voor het eerder geboden bedrag wil laten gaan. "Het is nu aan Feyenoord", zegt Munsterman tegen TC Tubantia.

"Zij moeten maar aangeven wat ze willen: of ze pakken het geld van ons, of ze doen het niet en dan loopt er over een jaar een speler gratis de deur uit", zegt hij. Het contract van Fer loopt komend seizoen af. Feyenoord zou vijf miljoen euro voor de speler wil hebben, eenzelfde bedrag als PSV voor Georginio Wijnaldum betaalde.

Dat bedrag weigert Munsterman echter op tafel te leggen. "Maar wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen. Ik reken nergens op, maar ik heb de hoop op de komst van Fer ook zeker nog niet opgegeven'', reageert Munsterman.

Fer liet eerder al weten dat hij Twente als serieuze optie ziet. Hij wil voorlopig nog niet in gaan op de aanbieding die Feyenoord hem heeft gedaan om zijn contract bij de club te verlengen.

Maandag presentatie Fer :)
Meestal wordt een club alleen maar standvastiger als je het onder druk zet. Lijkt me niet dat Feyenoord hem nog weg gaat doen voor minder dan 5 miljoen.

Als ik Munsterman was zou ik me op iemand anders gaan richten.
pi_99104004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef Plasterk het volgende:
Maandag prestatie Fer :)
Haha denk je nou echt dat van Geel aan zo'n triest statement toegeeft?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99104314
Feyenoord zit al tijden in spagaat tussen het financiële en sportieve vlak, kan me voorstellen dat ze nu nog meer gaan twijfelen (nu minder vangen dan de gewilde ¤ 5.000.000 (komt ook doordat PSV dat neerlegde voor Wijnaldum) of volgend jaar niks vangen? maar dan wel een jaar lang met Fer in team door...). zoals we altijd zeggen; KWW :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99105359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Feyenoord zit al tijden in spagaat tussen het financiële en sportieve vlak, kan me voorstellen dat ze nu nog meer gaan twijfelen (nu minder vangen dan de gewilde ¤ 5.000.000 (komt ook doordat PSV dat neerlegde voor Wijnaldum) of volgend jaar niks vangen? maar dan wel een jaar lang met Fer in team door...). zoals we altijd zeggen; KWW :Y)
Natuurlijk niet man.
Dit werkt alleen maar averechts.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99105503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man.
Dit werkt alleen maar averechts.
ik zeg (als FCT-fan) ook niet dat Feyenoord moet toegeven, ik zeg alleen dat ze wel moeten bedenken dat ze er volgend jaar zeker weten niks meer voor vangen (want de kans dat hij bijtekent is ook nihil); en of ze dat dan ondergeschikt moeten maken aan het sportieve...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99118458
Komt Gent - Twente vanavond nog op tv ergens?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_99118895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zeg (als FCT-fan) ook niet dat Feyenoord moet toegeven, ik zeg alleen dat ze wel moeten bedenken dat ze er volgend jaar zeker weten niks meer voor vangen (want de kans dat hij bijtekent is ook nihil); en of ze dat dan ondergeschikt moeten maken aan het sportieve...
Zullen wel schikken somewhere in between....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99123500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Silv het volgende:
Komt Gent - Twente vanavond nog op tv ergens?
EL zou het uit gaan zenden, was 'beloofd', maar door te hoge productiekosten toch geschrapt -O-

quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zullen wel schikken somewhere in between....
ben benieuwd of Feyenoord voet bij stuk gaat houden!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:12:55 #98
8781 crew  Frutsel
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:28:25 #99
8781 crew  Frutsel
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:43:22 #100
8781 crew  Frutsel
pi_99125035
3-0 de jong

gaat lekker :P