Nah, vrijwel iedere Utrechter heeft een 'hekel' aan Twente, dat is idd niets nieuws. Maar dan kun je zo'n incident nog wel zuur vinden. Zoals ik eerder al postte: sterkte voor de direct betrokkenen etc.quote:
Op dit moment 1 dode volgens de persconferentie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
berichten spreken over 2 doden, maar persconferentie is nu bezig...
Dat dit gebeurt is in het Twente stadion ok, maar voor de rest heeft totaal niks met voetbal/FCtwente te maken zoals je in je eerdere posts omschrijft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, vrijwel iedere Utrechter heeft een 'hekel' aan Twente, dat is idd niets nieuws. Maar dan kun je zo'n incident nog wel zuur vinden. Zoals ik eerder al postte: sterkte voor de direct betrokkenen etc.
Maar ik garandeer je dat ik wel 'gebeurd is' geschreven zou hebben. Verder snap je er blijkbaar weinig van. Maar dit is niet de plaats om die discussie te voeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat dit gebeurt is in het Twente stadion ok, maar voor de rest heeft totaal niks met voetbal/FCtwente te maken zoals je in je eerdere posts omschrijft.
oftewel zeik ergens anders gast.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar ik garandeer je dat ik wel 'gebeurd is' geschreven zou hebben. Verder snap je er blijkbaar weinig van. Maar dit is niet de plaats om die discussie te voeren.
lijkt me nogal logisch als er mensen aan het werk zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen wist hij dat toch nog niet zeikerd
Lijkt me ook logisch dat jij wat verder leest zie #117quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
lijkt me nogal logisch als er mensen aan het werk zijn..
Zie net ook de foto's van nu.nl. Tering zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Nu persconferentie! Burgemeester bevestigt 1 dodelijk slachtoffer, 14 mensen betrokken, 10 gewonden in ziekenhuis, waarvan 2 zwaargewond, 3 gewonden ter plaatse behandeld.
quote:n het FC Twente-stadion in Enschede is het dak van een tribune ingestort. Daarbij is zeker één dode gevallen. Dat heeft burgemeester Den Oudsten bekendgemaakt op een persconferentie.
Voor zover bekend waren bij het ongeluk veertien bouwvakkers betrokken. Van hen zijn er tien naar het ziekenhuis gebracht. Twee zijn er volgens Den Oudsten slecht aan toe. Met honden en camera's wordt er nog gezocht naar eventuele andere slachtoffers.
Verbouwing
Rond 12.00 uur vanmiddag stortte een deel van de nieuwbouw van de Grolsch Veste in. Het gaat om het dak van een deel van een tribune, aan de korte kant van het veld.
In de Grolsch Veste in Enschede is een verbouwing aan de gang. De tweede ring van de tribune wordt uitgebreid, waardoor het stadion 30.000 plaatsen moet krijgen.
Het lijkt erop dat twee draagarmen het hebben begeven. Volgens ooggetuigen kwam eerst het videoscherm naar beneden en zakte daarna de hele dakconstructie als een kaartenhuis in elkaar. Hoe dan kon gebeuren, is onduidelijk.
'Aardbeving'
Volgens Arjan Kremer, werkzaam voor Enschede FM, is het "één grote ravage". "Het dak van het stadion ligt als een laken over de tribunes heen. De mensen die ik heb gesproken, spraken over een aardbeving die aan de gang was", zei Kremer.
Bedrijven die de verbouwing uitvoeren, willen nog geen commentaar geven.
De spelers van FC Twente zijn op trainingskamp in Zeeland. Voorzitter Joop Munsterman is nu onderweg van Zeeland naar Enschede.
De gemeente Enschede heeft twee telefoonnummers opengesteld voor wie vragen heeft. Algemene vragen kunnen worden gesteld op 053-481 5000. Familieleden van slachtoffers en direct betrokkenen kunnen contact opnemen met 053-481 8000.
ja, de berichten over hoge werkdruk komen nu naar buiten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens een bouwvakker:
Hij zei letterlijk dat de mensen die zich met het staalwerk bezig hielden onverantwoord lange uren moesten maken. De platen zouden ook te vroeg al op de constructie geplaatst zijn.
wedstrijd van a.s. zaterdag gaat sowieso niet door, tegen Zeeuwse Elftal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Syd het volgende:
Open dag 17juli zal ook wel afgelast worden.
Ik hoorde het net op RTVoost, eigenlijk terecht ook. Maar de vraag is nu of alleen de korte zijde beschadigd is of ook beide lange zijde ook. Dat zal zuur zijn aangezien over kleine maand de eerste wedstrijd begint.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wedstrijd van a.s. zaterdag gaat sowieso niet door, tegen Zeeuwse Elftal...
Het gaat vooral over de uren die ze maken. Zeker bij fysieke arbeid neemt de concentratie etc. gewoon af na een x-aantal uur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:18 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoge werkdruk is normaal in de bouw.....Moeten ze maar tegen kunnen. Als dat de oorzaak is dan zijn het laffe bouwvakkers.
En over 9 maanden loop je weer 4 dagen de polonaise in een piratenpakje alsof er niets gebeurd is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Dit is natuurlijk verschrikkelijk.
Veel sterkte voor de nabestaanden!
Toegewenst door een PSV-Fan.
Zit niet zo te zeiken man.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En over 9 maanden loop je weer 4 dagen de polonaise in een piratenpakje alsof er niets gebeurd is.
Heeft het meer waarde als je erbij zegt dat je PSV fan bent?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Op schoolreisje? Hoe oud ben je, 12?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
Heb eigenlijk alles gemist vandaag. Was op schoolreisje. Wat een puinhoop
Denk je dat een schlagerzanger als Joop zit te wachten op het medeleven van iemand die naar dergelijke kutmuziek luistert?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft het meer waarde als je erbij zegt dat je PSV fan bent?![]()
Is het dan nog bijzonderder?![]()
Dan bij deze sterkte van een 2Unlimted fan.
Niet per se.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft het meer waarde als je erbij zegt dat je PSV fan bent?![]()
Is het dan nog bijzonderder?![]()
Dan bij deze sterkte van een 2Unlimted fan.
Zeker hossen op 'kom van dat dak af', hypocrietquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Niet per se.
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het niet alleen haat en nijd is tussen rivalliserende supporters.
buiten dat staat er ook iets over dit incident op de voorpagina van psv.nl
En ik ga als bouwvakker met carnaval volgend jaar
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En over 9 maanden loop je weer 4 dagen de polonaise in een piratenpakje alsof er niets gebeurd is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Probeer de juiste volgorde aan te houden, brother.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:31 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus wat doe je hier nog irritante gast!
Blijf voorlopig maar even weg hier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer de juiste volgorde aan te houden, brother.
Bevestigd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Syd het volgende:
Open dag 17juli zal ook wel afgelast worden.
Voor de CL hoorde ik iets over Schalke..quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef Q. het volgende:
Benieuwd waar nu de eerste wedstrijden gespeeld gaan worden... Gelredome weer?
Hoe zit het eigenlijk met dat clublied dat door Adje van de Berg? YNWA is van Liverpool en dat zal altijd zo blijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Giel praatte vanmorgen met een monteur die onder de tribune aan het werk was, heftig verhaal. daarna ook even YNWA gedraaid als een soort steunbetuiging...
YNWA is van Gerry and the peacemakers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat clublied dat door Adje van de Berg? YNWA is van Liverpool en dat zal altijd zo blijven
Maak er dan maar Pacemakers van, is trouwens niet door hun geschreven maar het lijkt me dat bij volwassen worden van een club ook je eigen clublied hoort en niet het dat van een ander kopiëren, succes daarmeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef Plasterk het volgende:
[..]
YNWA is van Gerry and the peacemakers.
Hiermee wil ik zeggen dat Liverpool er geen patent op heeft.
Twente heeft al jaren dit als clublied en zal dit heus niet zomaar veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak er dan maar Pacemakers van, is trouwens niet door hun geschreven maar het lijkt me dat bij volwassen worden van een club ook je eigen clublied hoort en niet het dat van een ander kopiëren, succes daarmee
Bovendien kunnen er wat mij betreft 2 clubs met hetzelfde clublied zijn. Het gaat er om met welk lied je je als club het beste kan identificeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak er dan maar Pacemakers van, is trouwens niet door hun geschreven maar het lijkt me dat bij volwassen worden van een club ook je eigen clublied hoort en niet het dat van een ander kopiëren, succes daarmee
Dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
CL-wedstrijd misschien in de Veltins Arena van Schalke
Idd, was drie jaar geleden bij de eerste verbouwing van de Veste ook al sprake van. Is ook wel een plek waar je 40.000 tukkers naar toe krijgt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is misschien ook wel de meest logische uitvalsbasis (buiten NL)
quote:Ajax en PSV bieden FC Twente hulp aan
Uit het gehele land komen steunbetuigingen binnen voor FC Twente en de slachtoffers van de stadionramp. Een deel van de in aanbouw zijnde tweede ring van de Grolsch Veste, de thuisbasis van de Tukkers, stortte vanmiddag in. Daarbij kwam één persoon om het leven en raakten vijftien mensen gewond.
Ajax heeft door middel van een brief hun medeleving met de nabestaanden laten blijken. Daarnaast lieten ze in de brief weten graag hulp te willen bieden in welke vorm dan ook. Ze wachten rustig af wat het antwoord van Twente zal zijn. Mocht Joop Munsterman, voorzitter van Twente, hulp nodig hebben, dan staan de Amsterdammers klaar om dit te bieden.
Eerder plaatste PSV op hun eigen clubsite een speciaal bericht voor de stadionramp die vanmiddag plaatsvond. Ook de ploeg uit Eindhoven reageerde geschokt en lieten weten mee te leven met de nabestaanden.
De clubs zijn een stuk volwassener dan hun supporters.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef kastanova het volgende:
Kun je lullen wat je wilt, maar dit vind ik dan toch wel mooi.
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef kastanova het volgende:
Kun je lullen wat je wilt, maar dit vind ik dan toch wel mooi.
[..]
vraag me af op wat voor manier ze dan eventueel zouden kunnen helpen... (afgezien van stadion beschikbaar stellen)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De clubs zijn een stuk volwassener dan hun supporters.
Theo even terug ter ondersteuning totdat de verbouwing af isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
vraag me af op wat voor manier ze dan eventueel zouden kunnen helpen... (afgezien van stadion beschikbaar stellen)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De clubs zijn een stuk volwassener dan hun supporters.
quote:Drama mogelijk gevolg van fout in bouw
Het instorten van een deel van het dak van stadion de Grolsch Veste van FC Twente donderdag is mogelijk het gevolg van een fout tijdens de bouw. Dat zegt ingenieur Snellink van de faculteit construerende technische wetenschappen van de Universiteit Twente.
Uit foto's blijkt dat de staalconstructie nog niet stevig genoeg was om die al te belasten. Zo ontbraken er nog horizontale stabiliteitsverbanden tussen de spanten, die moeten voorkomen dat de spanten kunnen kantelen. Dat is op onderstaande foto te zien:
Toch lagen er al dakplaten op de aanbouw en werd vlak voor het instorten van het dak een groot videoscherm aan de constructie gehangen. Dat is te zien op onderstaande foto's:
Het deel van de aanbouw waar de horizontale verbindingen wel waren aangebracht is blijven staan. Op dit moment wordt door verschillende instanties onderzoek gedaan naar de oorzaak.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Tarado het volgende:
mijn vraag was ook hoe het met dat nummer van Ad van de Berg zit want daar ben ik wel nieuwsgierig naar
De 'kritiek' is vaak vooral dat het voor geen meter klinkt uit de monden van mensen met een zwaar Twents accent waarvan de helft de tekst niet lijkt te kennen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Krijgen we nou weeeeeeer het YNWA gezeik? Lees je ff in, het is door Liverpool overgedragen aan FC Twente bij het afscheid van het Diekman![]()
FC Twente ontving de originele versie van de toenmalige Anfield stadionspeaker George Septhon voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Het Diekman FC Twente - SC Heerenveen.
Dank je, verduidelijkt eeaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Krijgen we nou weeeeeeer het YNWA gezeik? Lees je ff in, het is door Liverpool overgedragen aan FC Twente bij het afscheid van het Diekman![]()
FC Twente ontving de originele versie van de toenmalige Anfield stadionspeaker George Septhon voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Het Diekman FC Twente - SC Heerenveen.
Dat is triestquote:
Ik begrijp al die drama niet....zowel bij de voorstanders als bij de tegenstanders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Die van Adje is in ieder geval origineel, alleen niet zo'n meezinger is mijn eerste indruk maar wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik begrijp al die drama niet....zowel bij de voorstanders als bij de tegenstanders.
Elk nummer is al eens eerder gebruikt. Ook Liverpool heeft het nummer niet bedacht en een Liverpool supporter was niet de eerste voetbalsupporter die het song. Oorspronkelijk was het een nummer dat is geschreven voor een musical, 20 jaar voordat die Gerry met zijn Pacemakers het nummer heeft "ver-popt". Je kan je ook afvragen of wij een nummer willen zingen dat uit een musical komt, maar dat is weer een andere discussie
Jammer is wel dat we een Engelse poort moest bouwen voor de hoofdingang, we moeten wel bij onze eigen identiteit blijven. Ook vind ik het afraffelen van het nummer op het eind niet fraai, maar ja dat verander ik in mijn eentje ook niet
Waarom zou dit een financiele strop zijn? Het lijkt me dat er een paar wedstrijden uitgeweken moet worden (dat kost wel wat), maar ik neem aan dat dergelijke projecten gewoon op correcte wijze verzekerd zijn?quote:Munsterman heeft nog geen idee wat precies de gevolgen van het ongeval zijn voor de voetbalploeg en voor de afbouw van het stadion. Hij benadrukte vrijdag dat op de bouw geen tijdsdruk stond. Het is duidelijk dat het ongeval een financiële strop is voor de club ''maar daar komen we wel overheen, dat heeft geen prioriteit".
Ik zou ook verwachten dat een aannemer verzekerd is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als de schuld ligt bij de aannemer, gewoon aansprakelijk stellen en laten lappen. Desnoods maar op de fles laten gaan en zoveel mogelijk plukken.
De verzekering zal eerst wachten totdat het onderzoek is afgerond voordat er een "schuldige" aangewezen kan worden. Als dit niet duidelijk wordt, zal de verzekering die tonnen echt niet ophoesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou ook verwachten dat een aannemer verzekerd is.
Iemand toevallig enig idee wat de naam van de 2 personen is; ik heb namelijk behoorlijk wat bekenden uit die regio die in de bouw werkenquote:Tweede dode Grolschveste-drama
Een tweede man is vandaag overleden naar aanleiding van het drama in het stadion van FC Twente. Dat is inmiddels bevestigd.
Het gaat om een 24-jarige man uit Oldenzaal. Hij laat twee kinderen na. Er liggen ook nog steeds bouwvakkers zwaargewond in het ziekenhuis. Gisteren stortte een deel van het stadion bezig, Meer dan tien mensen kwamen onder het puin te liggen."
De eerste is volgens De Telegraaf Dave Nijkamp uit Nijverdal, de 2e is een 24-jarige man uit Oldenzaal, naam nog onbekend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef kastanova het volgende:
Kut.
[..]
Iemand toevallig enig idee wat de naam van de 2 personen is; ik heb namelijk behoorlijk wat bekenden uit die regio die in de bouw werken.
quote:Het gaat om een 24-jarige man uit Oldenzaal die namens de Lammerink Installatiegroep uit Ootmarsum werkte aan de afwatering van het stadiondak
quote:'Onderzoek Grolsch Veste duurt maanden'
Het politieonderzoek naar het instorten van een deel van het dak van het stadion van FC Twente neemt naar verwachting maanden in beslag. De politie is momenteel bezig met het verzamelen van gegevens, zoals foto's en video's, en het verhoren van getuigen. Ook moeten deskundigen worden ingeschakeld, die de constructie moeten beoordelen.
Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie vrijdagavond. De woordvoerder reageert hiermee op de mogelijke oorzaken, die door deskundigen in media worden genoemd, zoals het ontbreken van stabiliteitsstaven. "We hebben inmiddels wel tien verschillende scenario's gehoord, maar de duur van het onderzoek hiernaar zal richting de maanden gaan", aldus de woordvoerder.
Behalve de politie doet ook de Onderzoeksraad voor de Veiligheid onderzoek naar de oorzaak van de instorting, evenals de Arbeidsinspectie en aannemers die bezig waren met de uitbreiding van het stadion.
Het ongeluk donderdag heeft aan twee mensen het leven gekost. Vrijdag bezweek een 24-jarige man uit Oldenzaal die in kritieke toestand in een ziekenhuis lag aan zijn verwondingen. Donderdag overleed een 31-jarige bouwvakker uit Nijverdal. Vijftien mensen raakten gewond, onder wie de man uit Oldenzaal. Er liggen nog zes slachtoffers in ziekenhuizen.
Who would have guessed. En dan zit je ook nog in een ongelukkige periode. Vanzelfsprekend gaat dit (te) lang duren.quote:
Zolang er onderzoek wordt verricht, zal er wel niet veel gedaan kunnen worden. Of dat dan nou 3 weken of 2 maanden duurt.. Je loopt een behoorlijke vertraging op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef Breekfast het volgende:
Maar betekend dat ook dat de bouw van het stadion nog maanden stil ligt?
De constructie zal in orde zijn, maar ik denk dat het beton wel flink beschadigd zal zijn, dus dat moet ook gerepareerd worden. Net zoals de vele kapotte stoelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef Breekfast het volgende:
De nieuwe 2e ring zelf is wel onbeschadigd gebleven toch?
Hopelijk is er tot de winterstop geen regen/sneeuw wedstrijd, want dan zit je lekker daar op het nieuwe deel. En sinds het uitvak er nu ook zit zullen de uitsupporters helemaal niet blij zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef Moody het volgende:
Vrees het wel.
Pas als het 100% duidelijk is wat er gebeurt is, zullen ze pas weer verder (mogen) bouwen.
Daarbij is het ook een verzekeringskwestie en die keren niet zo maar uit....
Misschien te eenvoudig gedacht, maar zet de stoelen er in en laat dat dak maar even voor wat het is en maak het af in de winterstop.
Dus het stadion is in de nieuwe zetting al uitverkocht qua seizoenkaarten? Als dat zo is kan de voorzitter moeilijk ontkennen dat er tijdsdruk achterzit, maar dat is verder de verantwoordelkijkheid van de aannemer natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef tcr het volgende:
[..]
Hopelijk is er tot de winterstop geen regen/sneeuw wedstrijd, want dan zit je lekker daar op het nieuwe deel. En sinds het uitvak er nu ook zit zullen de uitsupporters helemaal niet blij zijn.
Iedere jaarkaarthouder een eredivisielive abbo, Gelschenkirchen is leuk, maar om daar elke 2 weken heen te rijden loopt ook aardig in de papieren voor de meesten...
Ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef Moody het volgende:
Vrees het wel.
Pas als het 100% duidelijk is wat er gebeurt is, zullen ze pas weer verder (mogen) bouwen.
Daarbij is het ook een verzekeringskwestie en die keren niet zo maar uit....
Misschien te eenvoudig gedacht, maar zet de stoelen er in en laat dat dak maar even voor wat het is en maak het af in de winterstop.
om maar even kort door de bocht te gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat weet de aannemer tijdens de aanbesteding al....Dan moet die maar meer personeel inzetten. Als er bouwtechnisch fouten zijn gemaakt dan ligt de vernatwoordelijkheid bij de aannemer en niet bij fc twente....
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Het onderzoek kan gestaakt worden, het blijkt de schuld van god te zijn:
http://www.refdag.nl/opin(...)_van_siloam_1_575411
quote:De vraag wie de schuldige is, heeft voor christenen die willen leven bij de Bijbel, nog een diepere dimensie. Er is immers een relatie tussen zonde en straf. En dan zou zomaar de conclusie kunnen luiden dat het ingestorte dak een straf is voor de voetbalverdwazing in onze samenleving.
Het hoeft geen betoog dat christenen voetbalverdwazing afwijzen. Tegen voetbal als ontspannend spel hoeft op zich geen bezwaar te bestaan. Maar waar voetbalstadions door fans „tempels” worden genoemd en de spelers „godenzonen”, daar is de aanbidding aan het verkeerde adres gericht en dan hebben we te maken met een af-god.
Alle religies zijn gestoord, maar de refo's zitten over het algemeen veilig opgeborgen in de biblebelt. Dus daar heb je weinig last van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef Moody het volgende:
Oftewel die 2 mensen moesten dood van God?
Ik zeg al vaker dat dit soort radicale Christenen misschien wel gevaarlijker zijn dan hun Islamitische tegenhangers.
Religies an sich zijn niet gestoord. Het is gestoord hoe sommige mensen de woorden in die boeken interpreteren en daarmee de domheid van de mensch gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Alle religies zijn gestoord, maar de refo's zitten over het algemeen veilig opgeborgen in de biblebelt. Dus daar heb je weinig last van.
Ach, dikke troll die website, hij is immers op zondag te bereikenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Het onderzoek kan gestaakt worden, het blijkt de schuld van god te zijn:
http://www.refdag.nl/opin(...)_van_siloam_1_575411
Hier niet hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, dikke troll die website, hij is immers op zondag te bereiken
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Stienn het volgende:
Douglas moet toch op 1 september in Nederland werkzaam zijn voor z'n nationaliteit?
Is die Berghuis echt zon groot talent? Heb hem nooit zien spelen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
er was belangstelling voor Leugers, maar van Adriaanse mag hij niet weg. en Berghuis is overgeheveld naar de eerste selectie
lijkt er wel op hè?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is die Berghuis echt zon groot talent? Heb hem nooit zien spelen eigenlijk.
Ben erg benieuwd! Nog niet zien spelen maar veel positiefs over hem gehoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
er was belangstelling voor Leugers, maar van Adriaanse mag hij niet weg. en Berghuis is overgeheveld naar de eerste selectie
Jep, echt een groot talent. Heb hem een aantal keer aan het werk gezien tegen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Speelde beide keren linksbuiten, goede techniek, goede snelheid. Nam de vrije trappen (scoorde geloof ik), scoorde 2 goals tegen jong Ajax en lijkt echt over een goede mentaliteit te beschikken. Hij is overigens wel een ielig mannetje dus iets meer krachttraining kan geen kwaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is die Berghuis echt zon groot talent? Heb hem nooit zien spelen eigenlijk.
quote:Fer weigert contract te verlengen
Laatste update: 11 juli 2011 15:57 info
AMSTERDAM - Leroy Fer stuurt aan op een vertrek bij Feyenoord. In het NUsport-magazine van deze week verklaart de middenvelder niet te willen bijtekenen bij de stadionclub.
Foto: ProShots
"Ik ben duidelijk geweest; ik teken niet bij", aldus Fer in de reportage. "Ook niet als ik deze zomer niet wegkom."
De Feyenoorder begrijpt de opstelling van zijn huidige werkgever niet.
"Aangezien de club nu nog miljoenen aan me kan verdienen, kunnen ze me maar beter naar Twente laten gaan. Ik heb nog maar een eenjarig contract, als je dan nog miljoenen voor me kunt pakken, zou ik dat als club altijd doen."
Goede stap
Fer wil zijn carrière dolgraag bij Twente vervolgen. "Mijn zaakwaarnemer houdt alle buitenlandse interesse momenteel af, want ik wil me het liefst in Nederland blijven ontwikkelen. En ik denk dat Twente dan een goede stap is."
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord weigert de middenvelder te laten gaan voor de twee miljoen euro die de Tukkers voor hem boden. "We houden Fer het liefst hier. Alleen als het financiële gewin het sportieve verlies overstijgt, laten we hem gaan. En het liefst niet naar een concurrent."
Dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Vies spelletje speelt die voorzitter van jullie.
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Vies spelletje speelt die voorzitter van jullie.
Echt om te kotsen inderdaad, triest gedoe. Waarvoor eigenlijk? Zinloos staalgeweld...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
IK moet heel eerlijk bekennen dat ik echt bizar vind...Ik heb sowieso een hekel aan stille tochten. Overbodige ellende. DAt zijn meestal gewoon mediageile mensen die leed van andere gebruiken om te laten zien hoe goed ze wel niet meeleven.
Dit gaat nergens over inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
En verder:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127481![]()
![]()
![]()
Precies, een bepaalde groep heeft blijkbaar een soort collectieve behoefte aan verkapte rouw-sensatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
IK moet heel eerlijk bekennen dat ik echt bizar vind...Ik heb sowieso een hekel aan stille tochten. Overbodige ellende. DAt zijn meestal gewoon mediageile mensen die leed van andere gebruiken om te laten zien hoe goed ze wel niet meeleven.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Absurditeit het volgende:
Joop moet eens leren om soms ook niet de wijken in te trekken.
Hij staat iig volledig achter dat idee. Als 1 grote familiequote:Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
Zal me niks verbazen als dat idee voor een stille tocht serieus van Jopie zelf afkomstig is
Hoe kom je daar dan bij? Ik denk dat Joop niet zo gek is. En de meeste supporters ook niet, op het redelijk drukke fctwente.net forum lees ik veel reacties van mensen die die stille tocht initiatieven afkeuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij staat iig volledig achter dat idee. Als 1 grote familieZolang alles goed gaat..
Mwoah kweet niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? Ik denk dat Joop niet zo gek is. En de meeste supporters ook niet, op het redelijk drukke fctwente.net forum lees ik veel reacties van mensen die die stille tocht initiatieven afkeuren.
Dat Joop soms wat doorslaat klopt wel, maar hij gaat niet het leed van de nabestaanden van dit ongeluk exploiteren door het merk FC Twente nog even wat meer in de picture te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah kweet niet.
Joop is soms wel een tikkeltje melodramatisch in zijn maatschappelijke betrokkenheid voor de gemeente Enschede.
Het lijkt me meer dat hij zelf niet eens doorheeft dat zoiets onzin is. Hij zou het zomaar met de beste bedoelingen kunnen organiseren.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat Joop soms wat doorslaat klopt wel, maar hij gaat niet het leed van de nabestaanden van dit ongeluk exploiteren door het merk FC Twente nog even wat meer in de picture te krijgen.
Daar staat joop wel ff heel lullig op... al die dames lopen hem gewoon voorbij.quote:
netjesquote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daar staat joop wel ff heel lullig op... al die dames lopen hem gewoon voorbij.
vond ik net op fctwente.net
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daar staat joop wel ff heel lullig op... al die dames lopen hem gewoon voorbij.
vond ik net op fctwente.net
[ afbeelding ]
Ja, er was zelfs al weer een wachtlijst.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus het stadion is in de nieuwe zetting al uitverkocht qua seizoenkaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |