Tja, als er 2 steunbalken breken dan wordt de last voor de andere balken teveel en komt het hele zaakje naar beneden. Niet zo vreemd dus. Vraag is dan wel, hoe kunnen 2 steunbalken breken. Maar goed, dat is nu ook niet belangrijk, kan alleen maar hopen dat iedereen er levend onder vandaan komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die hele stalen constructie lijkt dus te zijn gebroken en naar beneden gekomen, wtf.
plaatje doet 't niet..quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die hele stalen constructie lijkt dus te zijn gebroken en naar beneden gekomen, wtf.
Dat ziet er niet best uit..quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is er helemaal geen geld meer voor Fer.
Ja ik hoorde net continu sirenes, ik ben nu op Saxion.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef Syd het volgende:
Denk dat brandweerkorpsen en politie uit Hengelo er massaal naar toe gaan zo te horen.
RTV oost meldt dit nu ook, maar de site ligt er steeds uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef Syd het volgende:
Volgens de geruchten zou er een hijskraan tegen de steunbalken zijn gereden. Maar dit lees ik nergens terug.
en nog meer brandweer naar Enschede vanuit Hengelo
Veel gewonden en een aantal doden en dan zulke grappen makenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Nu is er helemaal geen geld meer voor Fer.
Toen wist hij dat toch nog niet zeikerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:57 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Veel gewonden en een aantal doden en dan zulke grappen maken
Het was nog net niet zo lelijk als de televisie waar jij iedere zondag om 14:30 naar loopt te turen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Rickazio het volgende:
Ik zeg nieuw stadion, deze zag er toch niet uit..
sterkte bouwvakkers.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
Was het een steiger die om is gevallen of echt een constructiefout? Als het laatste is kan het natuurlijk vervelende gevolgen hebben voor de competitiestart...
En sterkte voor de betrokkenen, ooggetuigen idd.
De geruchten zijn dat er bij het optakelen van iets er tegen de steunbalken is gestoten waardoor die inzakten, waarna alles naar beneden kwamquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
Was het een steiger die om is gevallen of echt een constructiefout? Als het laatste is kan het natuurlijk vervelende gevolgen hebben voor de competitiestart...
En sterkte voor de betrokkenen, ooggetuigen idd.
Of je reageert gewoon nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb een hekel aan Twente, maar ergens vind ik dit ook voor Joop wel heel zuur. Hij is toch bijna 24/7 bezig om zijn Twentse droom te realiseren. He's not amused.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |