Nee ik had het er gisteren al met ze over gehad dat het allemaal heel krap was. Het was haar eigen idee om de rit weg te plannen zodat ik mezelf minder hoefde te haasten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat er toch zeer weinig in het weekend was dus ik liet het altijd open
Eens kijken of me dat nog wat gaat opleveren voortaan dan
Leuke dag had je trouwensGeen gezeik omdat je te laat was?
Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.quote:
Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestaptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Mallet het volgende:
Pff wat een dag man!
Ik kwam als eerste hiker in Veenendaal aan.. Direct achter mij nog 5 andere lui.. Waarvan ik er één nog een transportformulier heb gegeven, omdat hij vergeten was die uit te printen. Uiteindelijk kon ik verdomme als laatste weg doordat mijn auto nog getankt en gewassen moest worden. Al die hikers moesten voor 12.00 afleveren in Born, maar ik voor 11.00 in Born.. Onderweg nog vertraging opgelopen, moest daarna nog aftanken en was om 11.10 in Born.. Onderweg al met EW gebeld en de planning had mijn 3e rit al weggepland, was echt niet te doen meer. Vervolgens als een gek naar de bushalte, maar ik moest naar de "andere" in Born en ik kon de halte zo 123 niet vinden dus liep automatisch naar de halte waar al iets van 7 hikers stonden. Zie ik achter me mijn bus voorbij rijden over de rotonde.. Gvd. Dus lopen.. à 40min! Dan denk je.. Ik ben al in Born dat kan nooit ver zijn.. Nou dat was het dus wel! Daarna zat ik in die C30.. Deed de airco het niet, dus doorgebeld dat er sprake was van een technisch mankement
![]()
. Vervolgens ook weer aftanken, moest die vrouw 30min voordat ik er was nog bellen.. Toen kon ik het niet vinden.. Heb ik haar weer gebeld om het me uit te laten leggen.. Pff en nu ben ik thuis.
Morgen overigens nog een ritje, met als het tegenzit een taxirit van 25min en maandag nog twee ritten.. Druk druk druk!
Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestapt
Kwam in Born ook nog een hiker tegen die verder moest naar de andere locatie in Born, maar goed, die kwam uit Gorinchem.
Lekker dronken zo'n klant vervoeren, leuk toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.
Kreeg ook nog smsje vandaag of ik van Amsterdam naar Sittard kon.
Situatieschets: net tentamen gehad, vakantie, op het terras van het campuscafé biertjes drinken. Toen kreeg ik die sms.. ik dacht: nee.
Oh ik was er al om 5 over 8quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.
Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.quote:
Mijn opdracht zei tussen 8:00 en 8:30. Ik ben er volgens mij altijd nog die tijd geweest aangezien dat op mijn bus vanuit huis aansluit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.
Succesquote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgenochtend om 11 uur een sollicitatiegesprek bij AutoReset!
Ik heb volgens mij nog nooit 4 ritten gehad. Ik hou ook niet zo van die korte ritjes van 20min ofzo. Ik mag zo weer naar Born.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef Chapelle het volgende:
Morgen 4 ritten... Wel korte ritten maar wordt alsnog een lang dagje. Ben wel vaak in Meerkerk te vinden
[..]
Succes
succes!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgenochtend om 11 uur een sollicitatiegesprek bij AutoReset!
Inlog denk 2 werkdagen en als je dan ook het aanvraagformulier van je VOG naar ze hebt gestuurd kan je als je jezelf op beschikbaar zet ingezet worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen van EW, hoe lang duurt het ongeveer tot je je inloggegevens hebt, en hoelang duurt het dan nog voor je eerste rit?
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef RTS91 het volgende:
Twee ritjes voor morgen. Touran en een Partner. Moet ook naar Wieuwerd. Fijn om daar weer weg te komen, of brengen ze je vanaf daar nog naar een station?
De snelheidsduivel in z'n Caddy.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
Ik mag in een A4 Avant (automaat) van Assen naar Nijmegen, ook zeer vervelend.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Chapelle het volgende:
Morgen onder andere een fijne s60, ritje van 1,5 uur
Ah oke prima, dat scheelt al. Moet richting Meppel voor m'n tweede rit dus een lift naar Sneek zou nog fijner zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
Gezellig met George in de auto?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag in de Spaanse Polder gewerkt, was wel gezellig weer
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestortquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Mallet het volgende:
Zie net dat ik op 27,25 uur zit voor deze maand. Het is 4 juli.
Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestort
Dat heb ik in oktober inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |