eigenlijk wel he... de fout is gemaakt toen ik Leinonlein in Berlijn ging ontmoeten...Daarna ging het alleen maar bergafwaards volgens mij... ;-)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Dus! Ja je moet je community's wel gescheiden houden
Wat was de tijd vroeger makkelijk, zonder internetquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eigenlijk wel he... de fout is gemaakt toen ik Leinonlein in Berlijn ging ontmoeten...Daarna ging het alleen maar bergafwaards volgens mij... ;-)
Oh, heb je plannen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef jna het volgende:
Hey wat leuk, mijn kinderen worden ook nog allochtoon
Kippetjes regelen, spang mang!quote:
penvrienden... 1 x geprobeerd nooit weer, wat was dat kut! zooooooo lang wachten op antwoord...!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was de tijd vroeger makkelijk, zonder internetHoewel toen had je penvrienden, die waren misschien nog wel erger
als de dames er zo uitzagen als in de KFC reclame zat ik daar ook iedere dag... maar jammer genoeg is het tegenovergestelde waar...!quote:
Net als die kettingbrieven, verzond je er 10, kreeg je er 1 terug, nou, zo hoeft het voor mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
penvrienden... 1 x geprobeerd nooit weer, wat was dat kut! zooooooo lang wachten op antwoord...!
Daar deed ik nooit aan mij! Ik vond dat toen al STOM!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als die kettingbrieven, verzond je er 10, kreeg je er 1 terug, nou, zo hoeft het voor mij niet!
Ja, ik was jong en naïefquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar deed ik nooit aan mij! Ik vond dat toen al STOM!
dat gevoel heb ik dus nu eigenlijk ook wel... dat ik eigenlijk gewoon fokkers op mn facebook heb toegelaten... WAAAAROM....quote:
Gewoon volhouden dat je ze al kende voor fokquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dus nu eigenlijk ook wel... dat ik eigenlijk gewoon fokkers op mn facebook heb toegelaten... WAAAAROM....
Als ik die gast van de reclame tegenkom hoek ik hem voor zijn arrogante kwallenbek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als de dames er zo uitzagen als in de KFC reclame zat ik daar ook iedere dag... maar jammer genoeg is het tegenovergestelde waar...!
echt niet, ik zou echt wel vragen hoe hij die dames zo goed hosselt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik die gast van de reclame tegenkom hoek ik hem voor zijn arrogante kwallenbek.
Simpel: Hij gebruikte mijn grap in die eerste reclamequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt niet, ik zou echt wel vragen hoe hij die dames zo goed hosselt!
ja maar gast...! Aan het eind vraagt die meid wel of hij een menu wil of niet?!! GAST!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Simpel: Hij gebruikte mijn grap in die eerste reclame
Dikke hoax, want zo vragen ze dat nooit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar gast...! Aan het eind vraagt die meid wel of hij een menu wil of niet?!! GAST!!!
echt heeft iemand je in je zak geschopt ofzo?! ZIE JE NIET DAT DIE GAST DIE DAMES GEWOON ECHT KEIHARD LUCTORTD?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dikke hoax, want zo vragen ze dat nooit!
En je kan zien dat ze het niet zo bedoelde
Die gast is gewoon een kneus die denkt dat hij grappig is
luister je naar GAYFM of wat he?!quote:
Die gast Luctort niks, hij maakt niet eens een schijn van kans man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt heeft iemand je in je zak geschopt ofzo?! ZIE JE NIET DAT DIE GAST DIE DAMES GEWOON ECHT KEIHARD LUCTORTD?!
538quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
luister je naar GAYFM of wat he?!
zegt genoeg! ;-) valt bij mij in hetzelfde straatje als Senseo, burger king en lelijke meisjesquote:
Wilders moest zeker het autochtoon allochtoon ratio wat hoger krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef jna het volgende:
Hey wat leuk, mijn kinderen worden ook nog allochtoon
Straks zijn jullie autochtonen de minderheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders moest zeker het autochtoon allochtoon ratio wat hoger krijgen.
Burger King is lekker, gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zegt genoeg! ;-) valt bij mij in hetzelfde straatje als Senseo, burger king en lelijke meisjes
Als je uiterlijk dan ook vrouwelijk zou zijn, welquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hadden jullie graag gezien he? dat ik een dame was?!
Ik zie je zo ook graag kunomansquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hadden jullie graag gezien he? dat ik een dame was?!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
En even eentje voor Tante Lien:
[ afbeelding ]
usjes thuis!quote:
quote:
Of je had gewoon een slechte basisschoolquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Oh, ik zie dat je nu, als 3e generatie, autochtoon bent en geen allochtoon meerDan heb ik dat verkeerd onthouden
Lijkt me ook aannemelijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef jna het volgende:
Maar ik denk toch dat het aan jou ligt ja...
Porsche!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie je zo ook graag kunomans.
Liefst in een dikke porsche.
Ok, dan zie ik 't liefst die dikke porsche.
NIks mis meequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Porsche!!![]()
![]()
Alhoewel, ik zag gisteren een Audi RS5 die ik ook wel erg aantrekkelijk vond!![]()
REKSquote:
DIEN!quote:
Pwnd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Plannen ze een of ander event ín de UB, midden in de tentamentijdStuk of 50 pratende mensen, muziek en toespraken
Dat bedenk je toch niet
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Plannen ze een of ander event ín de UB, midden in de tentamentijdStuk of 50 pratende mensen, muziek en toespraken
Dat bedenk je toch niet
Klopt, die had ik ingehuurd. Harry Harmonicaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Bravebart het volgende:
Ok, een trekharmonica, dit gaat te furr, ik ga naar huis
Rare naam voor een vrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, die had ik ingehuurd. Harry Harmonica
Woehoe!quote:@tudelftlibrary
we vinden het vervelend dat bezoekers last hebben van afscheid directeur. Helaas was andere datum niet mogelijk. 7 uur is het afgelopen.
quote:
Het is gewoon lekkerquote:
ik moet van mijn dieetist die zooi eten, maar daar heb ik geen behoefte aan. Net als boter op brood, maar blijkbaar heeft dat een functie.quote:
Ja, die was hetquote:
Ja, het schijnt dat er vitamines en mineralen inzitten ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
ik moet van mijn dieetist die zooi eten, maar daar heb ik geen behoefte aan. Net als boter op brood, maar blijkbaar heeft dat een functie.
De hele Thunderdome collectie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet er nog iemand goede muziek voor om mee te nemen op vakantie?
quote:
Volbeat, Metallica, Korn, Tool, Limp Bizkit, Deftones, Daft Punk, Capsule, Baseballs, Jaya The Cat, Green Day, The Offspring, Vandals, Pennywise, Conorach, Sabaton, Heathen, Dead Kennedy's, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Real McKenzies, Disturbed, Drowning Pool, 36 Crazyfists, Adema, Soil, AC/DC, Megadeth, Bloodhound Gang, Beastie Boys, Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg, Flipsyde, Looptroop Rockers, Clawfinger, Fear Factory, Celtic Frost, Edguy, Ronnie James Dio, Black Sabbath, Guns n' Roses, Pearl Jam, Faith No More, Nirvana, Foo Fighters, Iron Maiden, Killswitch Engage, Judas Priest, Crystal Fighters, Ignite, Cypress Hill, Insane Clown Posse, Lost Prophets, Machine Head, The Sword, Agnostic Front, The Bruisers, Madball, Hatebreed, Hatesphere, Soilwork, In Flames, Alestorm, Godsmack, Annihilator, Guano Apes, Airbourne, Doe Maar, De Dijk, Rammstein, System Of A Down, Rage Against The Machine, Mastodon, Motörhead, Papa Roach, Peter Pan Speedrock, Steve Ray Vaughn, Toxic Holocaust, Testament, Stryper, Viking Skull, Street Dogs, Warbringer, Johnny Cash, BB King, Joe Bonamassa, Anti-Flag, Blink 182, POD, Nightwish, Evanescence, Discipline, ....quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet er nog iemand goede muziek voor om mee te nemen op vakantie?
Zweden en Porsche.. ideale combinatiequote:
Vet, of watquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden en Porsche.. ideale combinatie
Lekker doorgaan danquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Ja zeker..
Ik ben nu een document aan het tikken, vol met inspiratie, dus ik durf ook nog niet te stoppen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volbeat, Metallica, Korn, Tool, Limp Bizkit, Deftones, Daft Punk, Capsule, Baseballs, Jaya The Cat, Green Day, The Offspring, Vandals, Pennywise, Conorach, Sabaton, Heathen, Dead Kennedy's, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Real McKenzies, Disturbed, Drowning Pool, 36 Crazyfists, Adema, Soil, AC/DC, Megadeth, Bloodhound Gang, Beastie Boys, Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg, Flipsyde, Looptroop Rockers, Clawfinger, Fear Factory, Celtic Frost, Edguy, Ronnie James Dio, Black Sabbath, Guns n' Roses, Pearl Jam, Faith No More, Nirvana, Foo Fighters, Iron Maiden, Killswitch Engage, Judas Priest, Crystal Fighters, Ignite, Cypress Hill, Insane Clown Posse, Lost Prophets, Machine Head, The Sword, Agnostic Front, The Bruisers, Madball, Hatebreed, Hatesphere, Soilwork, In Flames, Alestorm, Godsmack, Annihilator, Guano Apes, Airbourne, Doe Maar, De Dijk, Rammstein, System Of A Down, Rage Against The Machine, Mastodon, Motörhead, Papa Roach, Peter Pan Speedrock, Steve Ray Vaughn, Toxic Holocaust, Testament, Stryper, Viking Skull, Street Dogs, Warbringer, Johnny Cash, BB King, Joe Bonamassa, Anti-Flag, Blink 182, POD, Nightwish, Evanescence, Discipline, ....
Ben ik Gojira, Stone Sour, Bullet For My Valentine, Trivium, Kingdom Of Sorrow, Static-X, Murderdolls en Bad Religion nog vergeten.quote:
Vergeet niet de cd's van T-Painquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alle hitzone cd's, alle cd's van Flo Rida en wat happy hardcore gaan hier immer mee
Die hadden we 2 jaar geleden mee jaquote:
quote:
Succesquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Bravebart het volgende:
Dean heeft precies dezelfde muzieksmaak als ik!
Niks gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Bravebart het volgende:
Komisch!
Pffff, kut onweer vannachtUur wakker gelegen omdat er om half 4 zo nodig een enorme klappert moest komen
Nee, het was echt een bui die net over Delft paste zag ik vannacht op buienradarquote:
Hier ook niks gehoordquote:
1 | * {font-family: Arial !important} |
Serieus wtf.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
Custom CSS in opera.
[ code verwijderd ]
toegevoegd, heerlijk.
comic sans
.
Ja, ik heb wel een fotootje op papier. Maar geen scanner of zo.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:44 schreef Bravebart het volgende:
Tentamen in Comic Sans, yeah
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon keihard ingekopt, is dat ook goed?quote:
quote:
Wat is het?quote:
Mijn kapotte iPodquote:
quote:
Agossiequote:
Haterquote:
Hij is er nog wel, en hij doet het nog wel, alleen het scherm is kapotquote:
geef maar hier, dan 'fix' ik het wel voor je.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij is er nog wel, en hij doet het nog wel, alleen het scherm is kapot
quote:
Lijkt me wel. Ik zou hem standaard vervangen als ik zoiets op mijn werk krijgquote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef Bravebart het volgende:
De ventilator van mijn laptop begint de laatste tijd een beetje ratelend te zoemen, zal ik alvast maar een nieuwe bestellen?
Ik ga altijd eerst kijken of ik m moet schoonmaken of niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef Bravebart het volgende:
De ventilator van mijn laptop begint de laatste tijd een beetje ratelend te zoemen, zal ik alvast maar een nieuwe bestellen?
Mja, ik ga eens kijken of ik hem misschien gratis kan regelen; Apple is vaak wel soepelquote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik zou hem standaard vervangen als ik zoiets op mijn werk krijg
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HoiVanuit Duitsland. Hier op de camping is gratis draadloos internet.
Dus jullie hoeven me niet te missen. -O_
Mwa, als hij ratelt is dat vaak onbalans bijvoorbeeld doordat je kogellagers wat zijn afgesleten en dat fix je niet met wat stof weghalenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst kijken of ik m moet schoonmaken of niet.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als hij ratelt is dat vaak onbalans bijvoorbeeld doordat je kogellagers wat zijn afgesleten en dat fix je niet met wat stof weghalen
WTF moet jij op een Duitse camping. Heb je niet genoeg Duitsers om je heen in Zeeland in de zomer?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HoiVanuit Duitsland. Hier op de camping is gratis draadloos internet.
Dus jullie hoeven me niet te missen.
Dat dus. Beetje schoonmaken doe ik standaard. Verder hebben we veel kogellagertjes liggen die ik kan vervangen. Het hele ding vervangen kan altijd nogquote:Op zondag 3 juli 2011 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als hij ratelt is dat vaak onbalans bijvoorbeeld doordat je kogellagers wat zijn afgesleten en dat fix je niet met wat stof weghalen
quote:
Dat was bij mij altijd de reden als er iets mis ging.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar af en toe ff schoonmaken kan nooit kwaad inderdaad!
Stof krijg je er altijd in!quote:
Kan je ook opzoeken hoeveel een hamer kost?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Eens kijken wat een gemiddelde iPod tegenwoordig kost
En vliegen. En dode vliegen. En rubber. En olie. En zand.quote:
2,50 bij de Gamma, heb ergens nog wel een liggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kan je ook opzoeken hoeveel een hamer kost?
Tof.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
2,50 bij de Gamma, heb ergens nog wel een liggen.
pff.. Steve Jobs komt je halen !!!quote:
Gezellig, dan maak ik appeltaart voor m.quote:
daarom ben ik daar nu ook weg.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
WTF moet jij op een Duitse camping. Heb je niet genoeg Duitsers om je heen in Zeeland in de zomer?
quote:
Ok... maar de rest dan? Zouden die ook een leven hebben?quote:
Slim van ze!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm, daar gaan we al.. Gemeentelijke belasting betalen voor een huis wat je nog niet hebt
Sommigen reageren gewoon niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok... maar de rest dan? Zouden die ook een leven hebben?
Jij moet natuurlijk een nieuwe iPod kopen. Dus jij hebt een excuus om te moeten werken.quote:
Vandaag in een studio gewerkt, even heel iets andersquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk een nieuwe iPod kopen. Dus jij hebt een excuus om te moeten werken.
Afwisseling is goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vandaag in een studio gewerkt, even heel iets anders
Ja, dan waardeer je je 'echte' werk weer wat meer. Niks mis met bouwvakkers, maar dat werk is gewoon niet echt mijn ding geloof ik.quote:
quote:
Eigenlijk is het wel vermakelijk hoe hij telkens eruit ziet als hij thuis komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
eerst maar bescherming kopen, want ik ben in staat om meteen mn pols te brekenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef jna het volgende:
Skates gekocht, maar nu moet ik ze wel gaan gebruiken
Geen motivatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ik heb geloof ik nog wel puicke zooi van vroegah, moet ik eens kijken of ik dat nog heb liggen? Best profi shitquote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef jna het volgende:
[..]
eerst maar bescherming kopen, want ik ben in staat om meteen mn pols te breken
Graagquote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel puicke zooi van vroegah, moet ik eens kijken of ik dat nog heb liggen? Best profi shit
Mmh, ik kan het niet vindenquote:
EINDELIJK IEMAND!quote:
hou op hoor!quote:
Zij weet ook niet waar het isquote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik kan het niet vindenMorgen ff aan m'n moeder vragen
Geen probleem, ga wel ff naar de stad want blijkbaar heb je die dingen in 4 verschillende matenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zij weet ook niet waar het isIk denk dat het kwijt is
Juh, en let sowieso op dat je verschillende maten voor pols, elleboog en knie kan hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Geen probleem, ga wel ff naar de stad want blijkbaar heb je die dingen in 4 verschillende maten
ohja goede tipquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, en let sowieso op dat je verschillende maten voor pols, elleboog en knie kan hebbenMet mijn peuterpolsjes moest ik altijd M voor pols en XL voor knie omdat ik van die stelten had
Oja en beknibbel niet op kwaliteit, want als ze lekker goedkoop zijn maar ze na 5 minuten al vervelend gaan zitten heb je er nog niks aanquote:
Oproep aan alle jongeren van 20 t/m 25 jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:24 schreef Bravebart het volgende:
Nee, maar lijkt me wel vetEn luidruchtig
eigenlijk wil ik me daar ook wel voor aanmelden! Alleen maar op later een uitvergroting van mn eigen scan boven het bed te hangen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef jna het volgende:
Eigenlijk vind ik die scan van mn hersenen nog leuker dan die 110 euro
nee gewoon normaal! Misschien heb je je instellingen in het fries staan?quote:
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee gewoon normaal! Misschien heb je je instellingen in het fries staan?
Insert Homer Simpson plaatje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik moet nog gaan, maar zodra ik 'm heb zal ik 'm inscannen voor jullie
Als dat het ergste wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Oh kut, nu komen ze achter al die verkrachtingen die ik heb gedaan
Zoiets, of ze jatten je enzymenquote:
quote:
En meer geldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Wat je kan doen, ff wat loog bij je speeksel gooien, dan gaan je DNA-strengen scheiden en vinden ze alleen single strand DNA, dat levert geheid een vervolgonderzoek op
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Wat je kan doen, ff wat loog bij je speeksel gooien, dan gaan je DNA-strengen scheiden en vinden ze alleen single strand DNA, dat levert geheid een vervolgonderzoek op
quote:
Exact!quote:
Ja hoe anders :squote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef jna het volgende:
Of moet ik dan gewoon liegen terwijl ik in dat ding tuf?
Ja, dat valt niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij kan je dat gewoon in de winkel/apotheek/drogist halen en anders een paar korrels gootsteenontstopper
Of dat jaquote:
Jan is een vlugge vinger jongen, jwtquote:
En dan zorgen dat het gebruis over is voor je hem inlevertquote:
Jan heeft nogal wat te doen zo te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan zorgen dat het gebruis over is voor je hem inlevert
Ik had gehoopt dat ze na Fout Ventje een langzame en vooral pijnlijke dood waren gestorven, maar helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Rebecca Black go F yourself! Lisa, Amy en Shelley komen eraan!!!
Fuck you, Rebecca Black blijft de opperkoningin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik mis toch nog de autotune!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij zit er wel in, heb hem gehoordquote:
En dan tussendoor ook nog porno kijken voor de wetenschapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jan heeft nogal wat te doen zo te zien
Fuck, jammer dat dit niet in het Engels was.. dan hadden ze echt de 200 miljoen views gehaaldquote:
Al een heel tijdje, rechtenkwestie...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Rebecca heeft haar eigen video van YouTube gehaald
Ach ja zo maar onderzoek moeten doen, naar het mogelijk schadelijk gebruik van sexspeeltjes... Lijkt mij echt een kutbaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef jna het volgende:
[..]
En dan tussendoor ook nog porno kijken voor de wetenschap
Ja, die is geniaalquote:
Mooi zo houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef jna het volgende:
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord van Rebecca Black![]()
En dat ga ik ook zo houden
Ik vond het zo slecht, dat het gewoon tof werdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |