eigenlijk wel he... de fout is gemaakt toen ik Leinonlein in Berlijn ging ontmoeten...Daarna ging het alleen maar bergafwaards volgens mij... ;-)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Dus! Ja je moet je community's wel gescheiden houden
Wat was de tijd vroeger makkelijk, zonder internetquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eigenlijk wel he... de fout is gemaakt toen ik Leinonlein in Berlijn ging ontmoeten...Daarna ging het alleen maar bergafwaards volgens mij... ;-)
Oh, heb je plannen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef jna het volgende:
Hey wat leuk, mijn kinderen worden ook nog allochtoon
Kippetjes regelen, spang mang!quote:
penvrienden... 1 x geprobeerd nooit weer, wat was dat kut! zooooooo lang wachten op antwoord...!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was de tijd vroeger makkelijk, zonder internetHoewel toen had je penvrienden, die waren misschien nog wel erger
als de dames er zo uitzagen als in de KFC reclame zat ik daar ook iedere dag... maar jammer genoeg is het tegenovergestelde waar...!quote:
Net als die kettingbrieven, verzond je er 10, kreeg je er 1 terug, nou, zo hoeft het voor mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
penvrienden... 1 x geprobeerd nooit weer, wat was dat kut! zooooooo lang wachten op antwoord...!
Daar deed ik nooit aan mij! Ik vond dat toen al STOM!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als die kettingbrieven, verzond je er 10, kreeg je er 1 terug, nou, zo hoeft het voor mij niet!
Ja, ik was jong en naïefquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar deed ik nooit aan mij! Ik vond dat toen al STOM!
dat gevoel heb ik dus nu eigenlijk ook wel... dat ik eigenlijk gewoon fokkers op mn facebook heb toegelaten... WAAAAROM....quote:
Gewoon volhouden dat je ze al kende voor fokquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dus nu eigenlijk ook wel... dat ik eigenlijk gewoon fokkers op mn facebook heb toegelaten... WAAAAROM....
Als ik die gast van de reclame tegenkom hoek ik hem voor zijn arrogante kwallenbek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als de dames er zo uitzagen als in de KFC reclame zat ik daar ook iedere dag... maar jammer genoeg is het tegenovergestelde waar...!
echt niet, ik zou echt wel vragen hoe hij die dames zo goed hosselt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik die gast van de reclame tegenkom hoek ik hem voor zijn arrogante kwallenbek.
Simpel: Hij gebruikte mijn grap in die eerste reclamequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt niet, ik zou echt wel vragen hoe hij die dames zo goed hosselt!
ja maar gast...! Aan het eind vraagt die meid wel of hij een menu wil of niet?!! GAST!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Simpel: Hij gebruikte mijn grap in die eerste reclame
Dikke hoax, want zo vragen ze dat nooit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar gast...! Aan het eind vraagt die meid wel of hij een menu wil of niet?!! GAST!!!
echt heeft iemand je in je zak geschopt ofzo?! ZIE JE NIET DAT DIE GAST DIE DAMES GEWOON ECHT KEIHARD LUCTORTD?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dikke hoax, want zo vragen ze dat nooit!
En je kan zien dat ze het niet zo bedoelde
Die gast is gewoon een kneus die denkt dat hij grappig is
luister je naar GAYFM of wat he?!quote:
Die gast Luctort niks, hij maakt niet eens een schijn van kans man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt heeft iemand je in je zak geschopt ofzo?! ZIE JE NIET DAT DIE GAST DIE DAMES GEWOON ECHT KEIHARD LUCTORTD?!
538quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
luister je naar GAYFM of wat he?!
zegt genoeg! ;-) valt bij mij in hetzelfde straatje als Senseo, burger king en lelijke meisjesquote:
Wilders moest zeker het autochtoon allochtoon ratio wat hoger krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef jna het volgende:
Hey wat leuk, mijn kinderen worden ook nog allochtoon
Straks zijn jullie autochtonen de minderheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders moest zeker het autochtoon allochtoon ratio wat hoger krijgen.
Burger King is lekker, gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zegt genoeg! ;-) valt bij mij in hetzelfde straatje als Senseo, burger king en lelijke meisjes
Als je uiterlijk dan ook vrouwelijk zou zijn, welquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hadden jullie graag gezien he? dat ik een dame was?!
Ik zie je zo ook graag kunomansquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hadden jullie graag gezien he? dat ik een dame was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |