Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaar. Alle uitwedstrijden en thuis tegen feyenoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je nagaat van welke clubs de wedstrijden van het jaar tegen Ajax is:
feynoord
psv
ado
twente
groningen
utrecht
heerenveen (na groningen dan maar haat zit daar ook diep)
ga zo maar door![]()
Originele liedjes met leuke melodietjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ajax heeft als enige club in nederland originele liedjes en je merkt ook dat de melodietjes worden overgenomen door de provincieclubjes
Haha inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Frank met een geweldige voldane lach van 'kijk eens, ik heb hem weer', Blind met smile van oor tot oor, Siem lekker relaxed aan een overwinningsbiertje en Lodeiro met 30 op zn rug en 3 sterren erboven. Kon niet beter.
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaar. Alle uitwedstrijden en thuis tegen feyenoord.
huiliequote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Originele liedjes met leuke melodietjes.
Meid, enig.
Waar zijn al die psv'ers hier gebleven? Hebben we ze nu echt weggejaagd?quote:
waar komen joden toch vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
Niemand gunt het psv nogquote:Op maandag 7 mei 2012 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil ook weer eens Coolsingel
Dit jaar gunde ik het Ajax trouwens meer dan PSVbehalve Vertonghen dan, die vind ik bloedirritant.
Iedere speler van de tegenpartij die fucking goed is, is bloedirritant voor de tegenstander.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil ook weer eens Coolsingel
Dit jaar gunde ik het Ajax trouwens meer dan PSVbehalve Vertonghen dan, die vind ik bloedirritant.
Ben je gek. Ik mag er zelf graag aan meedoen; uit volle borst in binnen- of buitenlands uitvak "He, Forza PSV, we worden dit jaar kampioen" op de melodie van "Hai Pipi Langkous."quote:
Moet ik het nog eens doen? DON'T PUSH ME!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef Koenani het volgende:
[..]
waar komen joden toch vandaan?
Overal als ze maar eerste staan..
Dat zijn pas neppe teletekst-supporters daar bij die jodenzooi
Mwa, Eriksen kan er ook wel wat van, maar die kan ik prima uitstaan hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere speler van de tegenpartij die fucking goed is, is bloedirritant voor de tegenstander.
Buitendam is een realistische psv' er en die krijg je niet zo gek verderquote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik mag er zelf graag aan meedoen; uit volle borst in binnen- of buitenlands uitvak "He, Forza PSV, we worden dit jaar kampioen" op de melodie van "Hai Pipi Langkous."
Daarna op internet anderen proberen te overtuigen dat we leuke liedjes met fijne melodietjes zingen gaat me dan weer net te ver, maar voel je vrij het zelf wel te proberen.
Ik heb ook best veel vrienden die voor Ajax zijn (zelfs meer dan Feyenoordersquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Buitendam is een realistische psv' er en die krijg je niet zo gek verder
Eindhoven en alle kleine dorpjes/gemeenten eromheen. Dan heb je er nog een paar in de randstad, maar daarmee is het wel af, inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel vrienden die voor Ajax zijn (zelfs meer dan Feyenoorders), maar PSV'ers ken ik gewoon überhaupt niet
support your locals;)quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Eindhoven en alle kleine dorpjes/gemeenten eromheen. Dan heb je er nog een paar in de randstad, maar daarmee is het wel af, inderdaad.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef Devv het volgende:
Misschien kunnen ze dat kruispunt verkopen of tol heffen.
[ afbeelding ]
Want het stadion en de grond onder het stadion is niet van gemeente amsterdam?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:23 schreef FRseezu het volgende:
Zielloze koopclub. Beetje de real van Nederland.
Neem een voorbeeld aan Ajax en Feyenoord, stelletje provincialen. Zorg voor een goede jeugd opleiding net als Ajax en Feyenoord.
Maar het zal een zielloze koopclub blijven vrees ik.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:38 schreef valek het volgende:
Iedereen haat PSV. Mooi, dat wil zeggen dat PSV de grootste club is van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |