Nederlanders die fan zijn van *insert grote buitenlandse club met een paar honderd miljoen schuld*.quote:
Ik hoop het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Als ze nu 3e gaan worden is het echt feest, dan ploft die hele club in elkaar
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.htmlquote:
Nee hoor, dan zouden ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen en dat houdt in dat je failliet gaat en je proflicentie kwijtraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef 19patje72 het volgende:
niet van de ondergang gered hoor. Zonder steun zouden ze nog steeds bestaan, alleen in een andere hoedanigheid... nivo van een subtopper.
Waarom konden ze die deal dan niet met een bedrijf/bank maken? Waarom moet de gemeente dat doen met gemeenschapsgeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef 19patje72 het volgende:
En ze verkopen ook gewoon de grond waarover ze pacht betalen. Tis dus een zakelijke deal, geen steun als kwijtschelding van eerdere gekregen leningen etc.
Nederlanders die fan zijn van buitenlandse clubs zijn al helemaal raar. Terecht gezegdquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nederlanders die fan zijn van *insert grote buitenlandse club met een paar honderd miljoen schuld*.
nee hoor, er is genoeg geld in kas. Failliet waren ze niet geweest, alleen wordt het op een andere manier leven, dus geen geld voor een Mertens etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zouden ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen en dat houdt in dat je failliet gaat en je proflicentie kwijtraakt.
Is helemaal nog niet afgerond, niet lullen dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.html
"volgens Telegraaf"quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef valek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.html
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)d-over-Wijnaldum.htm
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?
verklaar je naderquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Wat is er nep aan dan? Uithangbord van Philips? Dan mogen ze wel eens wat meer gaan betalen toch...Jij bent een jood zeker? Gewoon jaloers op onze mooi clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zou ik als Ajacied en rasechte Amsterdammer in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
neequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Je hebt me op de kast. Ben me op aan het vreten nu.quote:
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Het is anders gewoon wel zo tjappie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"volgens Telegraaf"
"naderen akkoord"
Ajax en Feyenoord horen ook bij elkaar, hebben een historie. PSV is een wannabe zooitje, natuurlijk hebben ze succes gehad, maar een echt voetbalbegrip zal het nooit worden..quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....
Alleen maar homofiele spelers zoals Toivonen (terwijl ik aan spelers als Siem de Jong geen hekel heb en ik kan zelfs Stekelenburg wel uitstaan), dit gedoe er nog eens bij....
Ik heb ook nog nooit zo hard gejuicht als na het eindsignaal na Feyenoord-PSV dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |