Nederlanders die fan zijn van *insert grote buitenlandse club met een paar honderd miljoen schuld*.quote:
Ik hoop het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Als ze nu 3e gaan worden is het echt feest, dan ploft die hele club in elkaar
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.htmlquote:
Nee hoor, dan zouden ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen en dat houdt in dat je failliet gaat en je proflicentie kwijtraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef 19patje72 het volgende:
niet van de ondergang gered hoor. Zonder steun zouden ze nog steeds bestaan, alleen in een andere hoedanigheid... nivo van een subtopper.
Waarom konden ze die deal dan niet met een bedrijf/bank maken? Waarom moet de gemeente dat doen met gemeenschapsgeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef 19patje72 het volgende:
En ze verkopen ook gewoon de grond waarover ze pacht betalen. Tis dus een zakelijke deal, geen steun als kwijtschelding van eerdere gekregen leningen etc.
Nederlanders die fan zijn van buitenlandse clubs zijn al helemaal raar. Terecht gezegdquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nederlanders die fan zijn van *insert grote buitenlandse club met een paar honderd miljoen schuld*.
nee hoor, er is genoeg geld in kas. Failliet waren ze niet geweest, alleen wordt het op een andere manier leven, dus geen geld voor een Mertens etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zouden ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen en dat houdt in dat je failliet gaat en je proflicentie kwijtraakt.
Is helemaal nog niet afgerond, niet lullen dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.html
"volgens Telegraaf"quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef valek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/2551821/wijnaldum-van-feyenoord-psv.html
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)d-over-Wijnaldum.htm
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?
verklaar je naderquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Wat is er nep aan dan? Uithangbord van Philips? Dan mogen ze wel eens wat meer gaan betalen toch...Jij bent een jood zeker? Gewoon jaloers op onze mooi clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zou ik als Ajacied en rasechte Amsterdammer in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
neequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Je hebt me op de kast. Ben me op aan het vreten nu.quote:
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Het is anders gewoon wel zo tjappie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"volgens Telegraaf"
"naderen akkoord"
Ajax en Feyenoord horen ook bij elkaar, hebben een historie. PSV is een wannabe zooitje, natuurlijk hebben ze succes gehad, maar een echt voetbalbegrip zal het nooit worden..quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....
Alleen maar homofiele spelers zoals Toivonen (terwijl ik aan spelers als Siem de Jong geen hekel heb en ik kan zelfs Stekelenburg wel uitstaan), dit gedoe er nog eens bij....
Ik heb ook nog nooit zo hard gejuicht als na het eindsignaal na Feyenoord-PSV dit seizoen
Zwaar onterecht. Dit is een schoolvoorbeeld van populistisch geklaag zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Waaghals het volgende:
Psv moet door de gemeente van de ondergang gered worden.
En wat doen ze : ze kopen meteen 3 spelers voor 19 miljoen die waarschijnlijk ook nog 1 miljoen per jaar gaan verdienen.
Ik heb niks tegen PSV maar hoop nu toch wel een beetje dat ze ook dit jaar geen champions league plek binnenslepen
quote:
Da's nog altijd vele malen beter dan je shirt uittrekken, met je rug naar het veld gaan staan, elkaar omarmen en heen en weer springen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze lopen niet hand in hand hoor.
Oh dus de feiten zijn niet dat ze een deal hebben gesloten met de gemeente en daarna spelers hebben gekocht?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zwaar onterecht. Dit is een schoolvoorbeeld van populistisch geklaag zonder de feiten te kennen.
Ik als Feijenoord supporter zal het niet gauw opnemen voor PSV, maar wat jij zegt klopt helemaal niets van.
Verdiep je voortaan eerst in een onderwerp voordat je erover klaagt.
Ik zou ook een topzomer hebben als psv supporter, hoef je tenminste niet naar dat kut voetbal te kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben een PSV'er maar ik snap wel dat mensen hierover klagen.
Maar aan de andere kant, Eindhoven is de slimste regio van Nederland en heeft vele grote bedrijven voortgebracht zoals ASML, DAF, VDL en Philips. Zo'n stad moet ook een fatsoenlijk uithangbord hebben als voetbalclub.
Als je op vakantie tegen een Italiaan zegt (die voetbalgek is) dat je uit Eindhoven komt beginnen ze meteen over PSV...het is dus voor de Eindhoven belangrijk dat je een goede voetbalclub hebt. Daarbij moet het volk ook vermaakt worden en denk ook nog eens aan bijv. de Eindhovense horeca (en accijns die de overheid vangt) die van PSV profiteert.
Maar goed, als PSV supporter heb ik tot nu toe een topzomer!
Apart conclusie. Heb je tijd om nader toe te lichten waarom dat moet?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo'n stad moet ook een fatsoenlijk uithangbord hebben als voetbalclub.
Niet van dat geld, ze hebben spelers verkocht, en die hebben ook miljoenen opgeleverd. Om de aansluiting met de top niet te verliezen, investeren ze dat geld in jonge talentvolle voetballers, die in de toekomst voor nog meer geld verkocht kunnen worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh dus de feiten zijn niet dat ze een deal hebben gesloten met de gemeente en daarna spelers hebben gekocht?
Ja, en jij denkt dat ze dat geld voor spelers gebruikt zouden hebben als ze geen geld gekregen zouden hebben?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet van dat geld, ze hebben spelers verkocht, en die hebben ook miljoenen opgeleverd. Om de aansluiting met de top niet te verliezen, investeren ze dat geld in jonge talentvolle voetballers, die in de toekomst voor nog meer geld verkocht kunnen worden.
Geen enkele euro van het GELEENDE geld (wat het geld is geleend) word in nieuwe spelers gestoken.
Ja dat denk ik, maar jij hebt natuurlijk "bronnen" die het tegendeel beweren? Ze hebben ook financiele steun uit het bedrijfsleven, en ze hebben een nieuwe shirtsponsor.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ze dat geld voor spelers gebruikt zouden hebben als ze geen geld gekregen zouden hebben?
okquote:Op maandag 11 juli 2011 09:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, maar jij hebt natuurlijk "bronnen" die het tegendeel beweren? Ze hebben ook financiele steun uit het bedrijfsleven, en ze hebben een nieuwe shirtsponsor.
Zoals al gezegd is. We zijn elkaars grootste rivalen, maar we horen bij elkaar. Maar oooow wat zou ik het zonde vinden als jou club het zo slecht zou hebben dat ze degraderen. Nooit meer een klassieker, nooit meer zijken tegen elkaar, nooit meer elkaar op de kast jagen en nooit meer vreugde en verdriet zoals alleen de klassieker het kan voortbrengen... Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....
Alleen maar homofiele spelers zoals Toivonen (terwijl ik aan spelers als Siem de Jong geen hekel heb en ik kan zelfs Stekelenburg wel uitstaan), dit gedoe er nog eens bij....
Ik heb ook nog nooit zo hard gejuicht als na het eindsignaal na Feyenoord-PSV dit seizoen
Feijenoord?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente.
That shit ain't gonna happen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat we samen, alleen met z'n tweetjes, weer eens gaan strijden om de titel.
laatst in eindhoven geweest, er is daar niet veel, vandaar dus dat ze de nadruk leggen op het beste dat ze hebben. Dat dreigde weg te vallen, dus kwam er een investering van de overheid. Het is alles psv wat de klok slaat daar. Eindhoven met psv is kut, zonder psv is het nog kutter, dat beseffen ze maar al te goed daar.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:19 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Apart conclusie. Heb je tijd om nader toe te lichten waarom dat moet?
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
laatst in eindhoven geweest, er is daar niet veel, vandaar dus dat ze de nadruk leggen op het beste dat ze hebben. Dat dreigde weg te vallen, dus kwam er een investering van de overheid. Het is alles psv wat de klok slaat daar. Eindhoven met psv is kut, zonder psv is het nog kutter, dat beseffen ze maar al te goed daar.
Verhuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat ik me echt afvraag, wat gaat die gemeente doen met de grond onder het stadion?PSV kan zo ook wel de lucht in het stadion of de uitstraling van hun spelers verkopen.
Jij denkt dat de eigenaar van dat stadion geen huur hoeft te betalen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
De grond verhuren waar een stadion opstaat wat niet van jou is?
Jep, contractueel aan de stadion eigenaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
De grond verhuren waar een stadion opstaat wat niet van jou is?
Boehoehoequote:Op maandag 11 juli 2011 10:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
laatst in eindhoven geweest, er is daar niet veel, vandaar dus dat ze de nadruk leggen op het beste dat ze hebben. Dat dreigde weg te vallen, dus kwam er een investering van de overheid. Het is alles psv wat de klok slaat daar. Eindhoven met psv is kut, zonder psv is het nog kutter, dat beseffen ze maar al te goed daar.
Maar niet met 48mln. Zelfs Vitesse is er niets bij.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:49 schreef FL_Freak het volgende:
Allemaal haters hier![]()
PSV![]()
En er zijn genoeg andere clubs die in het verleden ook geholpen zijn
mooie is wel van die lampies is dat ze 020 al 4 jaar lang van een landstitel wisten af te houdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Pardon?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar niet met 48mln. Zelfs Vitesse is er niets bij.
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
alle clubs die geen 3 sterren hebben
wat zegt wie nietquote:
Hihi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Als ze nu 3e gaan worden is het echt feest, dan ploft die hele club in elkaar
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef king2007 het volgende:
PSV KAMPIOEN VOOR ALTIJD!!!!
020 FAILLIET!!!!!!
FEYENOORD DOOD!!!!
TWENTE 18e.
Forum Opties | |
---|---|