Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha faalhaas, de enige club met een eigen stadion, eigen grond en die nog nooit hulp heeft gehad van de gemeente. Mag PSV ook een keer geholpen worden?
verklaar je naderquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
haha, faalhaas, waar heb ik het hier over hulp?
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Wat is er nep aan dan? Uithangbord van Philips? Dan mogen ze wel eens wat meer gaan betalen toch...Jij bent een jood zeker? Gewoon jaloers op onze mooi clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een speeltje, een reclamebord van Philips, zielloos en zonder gevoel. Alles aan PSV is nep.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zou ik als Ajacied en rasechte Amsterdammer in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
jaloezie.... eenzelfde gevoel als wat Cruijff, Michels en aanverwanten hadden in de jaren '70
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |