En wat is het belangrijkste denk je? Wat het voetbalbegrip is, of hetgeen de gemiddelde supporter van een andere voetbalploeg vindt? De cijfers tellen, en niet wat de gemiddelde Ajax tokkie vindt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor supporters ja, voor NL voetbalbegrippen is het een topclub
Nouja als je zo gaat denken dan is Psv bij lange na niet de grootste club maar dan is het nog altijd Ajaxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat is het belangrijkste denk je? Wat het voetbalbegrip is, of hetgeen de gemiddelde supporter van een andere voetbalploeg vindt? De cijfers tellen, en niet wat de gemiddelde Ajax tokkie vindt.
3.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat is het belangrijkste denk je? Wat het voetbalbegrip is, of hetgeen de gemiddelde supporter van een andere voetbalploeg vindt? De cijfers tellen, en niet wat de gemiddelde Ajax tokkie vindt.
dag jochie...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja als je zo gaat denken dan is Psv bij lange na niet de grootste club maar dan is het nog altijd Ajax
Nou dag dag knulletje
edit: Weet je wat, laat ook maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
Een bericht van vorig jaar quotenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOL....ben je serieus? Je bent mod, gister aanwezig in dat ene topic en je komt hier een dag later op het forum met zulke teksten. Fine with me, maar vind het een beetje vreemd van je man.
Oh en PSV:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie 't. Praetor onwaardig, maar ik ben net wakker man. Heb me gigantisch verslapen.
Wij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Die Feyenoordjes en Ajaxmietjes zijn weer lekker arrogant aan het doen. Ga aub samen een competie beginnen.
Ajax koopt ook voor veel geld spelers hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord het volgend jaar eens mag proberen in de CL, niet omdat ik iets tegen PSV heb maar omdat Feyenoord het beter doet met veel minder geld door zelf goed talenten op te leiden. Laat PSV hier maar een voorbeeld aan nemen. Zo niet, dan hoop ik dat PSV de komende jaren nog wat meer lesjes krijgen, net zolang totdat PSV wel eindelijk eens gaat investeren in hun jeugd.
Feyenoord en Ajax hebben laten zien dat je met minder geld veel betere spelers kan krijgen wanneer je een goede opleiding hebt. Ja, het is lullig wanneer die jongens na 5 of 6 jaar weer vertrekken maar je presteert er wel beter mee dan wanneer je met dat weinige geld spelers koopt. En ach, met wat geluk komen een paar van die toptalenten weer terug wanneer ze net boven de 30 zijn.
Dat is inderdaad niet bepaald denderend. Iedere wedstrijd 8 a 9 basisspelers uit de eigen jeugd moeten opstellen en 2x achter elkaar kampioen worden.. Dat moet echt beter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax koopt ook voor veel geld spelers hoor
17 jarigen voor 1,5 miljoen kopen en dan lopen pochen dat het eigen jeugd is. Sulejmani 16 miljoenJansen (31 jaar) 4 miljoen ofzo. Als ajax geen CL haalt moeten ze terug naar de jeugd en die is ook niet bepaald denderend.
Gelukkig wel, hoor uitsluitend Brabantse accenten om mij heen op de tribune en dat wil ik graag zo houden. Wij zijn nou eenmaal geen club met landelijke aanhang, en dat zorgt ook voor (een groot deel van) onze identiteit.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Eindhoven en alle kleine dorpjes/gemeenten eromheen. Dan heb je er nog een paar in de randstad, maar daarmee is het wel af, inderdaad.
Jij noemt eigen jeugd spelers die op hun 17e gekocht wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet bepaald denderend. Iedere wedstrijd 8 a 9 basisspelers uit de eigen jeugd moeten opstellen en 2x achter elkaar kampioen worden.. Dat moet echt beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |