dit is echt onzin. als berg een paar keer een van zn 100% kansen had gescoord waren wij geen kampioen gewordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
Zolang Rutte daar zit hoef je niet bang te worden dat het iets wordt.
Zet Frank de Boer neer bij PSV en zij waren kampioen geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dit is echt onzin. als berg een paar keer een van zn 100% kansen had gescoord waren wij geen kampioen geworden
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet Frank de Boer neer bij PSV en zij waren kampioen geworden.
Rutten
Na de 1e zin kon ik je al niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef gniffie het volgende:
Omdat Huntelaar niet kan voetballen, enkel voor zichzelf gaat met een actie en we naar binnenkomende vleugels hebben die dan het centrum lekker gaan overbevolken
moet je vaker voetbal kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Na de 1e zin kon ik je al niet meer serieus nemen.
Doen alsof Rutten toch wel iets goeds kan ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah de grote Frankie... na een half jaar al doen alsof hij Hiddink of Mourinho is...
Pantelic juist wel , was alleen traagquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pantelic kon ook niet voetballen.
Je hebt gelijk, hij zei ook tegen Berg: mis a.u.b. 15 dikke kansen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen alsof Rutten toch wel iets goeds kan ..![]()
Hij moest vorig seizoen met twee vingers in de neus kampioen worden met zo'n selectie.
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Opzich klopt het wel natuurlijk, zo geweldig aan de bal is Huntelaar niet, hij staat echt vaak op de juiste plek etc, maar echt uitkapacties oid zijn niet zijn ding.
ik hoef oid niet uit te leggen hoop ik....quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?
Eens, maar nooit moeten laten gaan.... lastig jaar financieel lastig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic was een prima voetballer, echt hoe kijken sommige mensen?.
Die gast was niet van de bal te krijgen, rug naar de goal, en dan het slimme steekpassje. Die hadden we echt nooit weg moeten doen. Ook alleen al om zijn instelling en motivatie.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zei ook tegen Berg: mis a.u.b. 15 dikke kansen...
De Pantquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic was een prima voetballer, echt hoe kijken sommige mensen?.
Die gast was niet van de bal te krijgen, rug naar de goal, en dan het slimme steekpassje. Die hadden we echt nooit weg moeten doen. Ook alleen al om zijn instelling en motivatie.
Ik dacht dat het algemeen aangenomen was dat Huntelaar inderdaad geen beste voetballer is. Hij moet het hebben van de bal in de voet krijgen en scoren. Een mindere versie van RvNistelrooijquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?
Ach. Bij AC Milan is hij fysiek veel sterker geworden. Hij is moeilijker van de bal te krijgen dan voorheen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen aangenomen was dat Huntelaar inderdaad geen beste voetballer is. Hij moet het hebben van de bal in de voet krijgen en scoren. Een mindere versie van RvNistelrooij
Hij mag natuurlijk nog niet de voeten kussen van Ruud op die leeftijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen aangenomen was dat Huntelaar inderdaad geen beste voetballer is. Hij moet het hebben van de bal in de voet krijgen en scoren. Een mindere versie van RvNistelrooij
Die poll er onder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)il-wayne-stopt-ermee
nu heeft greg helemaal geen motivatie meer
Op Vanenburg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Smoofie het volgende:
Als Vanenburg naar Ajax gaat....dan ga ik fappen.
fappen is gezond, het liefst met de vinger in je kontquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
fappen is gezond, het liefst met de vinger in je kont
Alleen de scouting nog verbeteren en dan ben ik tevree![]()
quote:
quote:Geplaatst op: 29-06-2011 | 10:21 Auteur: J. Burgers Bron: Corriere dello Sport
AS Roma wil met Ajax niet onderhandelen over een vraagprijs van twaalf miljoen euro voor Maarten Stekelenburg. De club uit Italië heeft een prijs in gedachten van acht miljoen euro, dit meldt Corriere dello Sport.
De goalie van Ajax weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Stekelenburg wil Ajax alleen verlaten voor de absolute Europese top. Roma speelt niet eens Europees voetbal. De doelman heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2012.
Opzouten, daar moet ie ook helemaal niet heen willen, dan krijg je een vd Sar bij Fulham effect. Natuurlijk kwam dat weer goed uiteindelijk, maar waarom jaren verpesten...quote:
Blijkbaar vinden ze daar de Gea minstens net zo goed en die is 9 jaar jongerquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat man u hem niet wil. Kan steek ze niet ff bellen met hallo jongens ik ben er ook nog!
Beetje laat alleen De Gea is nu al aangekocht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat man u hem niet wil. Kan steek ze niet ff bellen met hallo jongens ik ben er ook nog!
Het ergste zou dan nog zijn dat we Vermeer kwijt kunnen raken en volgend jaar helemaal niets meer hebben. Of dat Steek straks transfervrij vertrektquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De steek blijft ook dit seizoen voor Ajax. Ik vind het voor hem jammer want deze topkeeper zou moeiteloos bij een wereldelftal kunnen spelen
Realistisch gezien heeft Ibrahimovic ook maar een half jaar fatsoenlijk gefunctioneerd..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
De Pantbeste spits sinds Ibra en Kluivert
![]()
Romaquote:
ik verwacht dat hij eerst een jaar in de A1 speeltquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Steffurt het volgende:
Wat wordt er hier verwacht van de nieuwkomer Mats Rits?
Nog 1 jaar contract he... Ik zeg niet dat ze hem moeten verkopen hoor, maar 8 miljoen vind ik niet zo gek eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Roma
8 miljoen voor (een van) de beste keeper(s) van de wereld
25 miljoen, dan mag je hem hebben. Kutitalianen.
Moet Steek wel bijtekenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzouten, daar moet ie ook helemaal niet heen willen, dan krijg je een vd Sar bij Fulham effect. Natuurlijk kwam dat weer goed uiteindelijk, maar waarom jaren verpesten...
Ja daarom had ik er kluivert nog achter geplakt, maar om nu enkel kluivert te laten staan vond ik iets te veel eerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft Ibrahimovic ook maar een half jaar fatsoenlijk gefunctioneerd..
Ze hebben nog steeds geen spelmaker, ben dus niet echt bang. Wordt weer een counterteam, zeker als je geen fatsoenlijke verdediger haalt die kan ballen en een spits die enkel ballen erin kan trappenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben meer onder de indruk van de 3 aankopen van PSV met Wijnaldum, Strootman en Mertens waarin laatst genoemde natuurlijk klasses beter is dan Boerrigter + Sulejmani wat betreft een vleugelspeler dan de aankopen van Ajax tot dusverre..
dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Roma
8 miljoen voor (een van) de beste keeper(s) van de wereld
25 miljoen, dan mag je hem hebben. Kutitalianen.
Gewoon weer laf countervoetbal met Rutten aan het roerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds geen spelmaker, ben dus niet echt bang. Wordt weer een counterteam, zeker als je geen fatsoenlijke verdediger haalt die kan ballen en een spits die enkel ballen erin kan trappen
Reis is nog maar de vraag of hij ooit op niveau terugkeert (en dan ook nog dat gezeik over zijn contract) Dus dan kan je wel 3 middenvelders/flank spelers aankopen maar wie is de spits?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben meer onder de indruk van de 3 aankopen van PSV met Wijnaldum, Strootman en Mertens waarin laatst genoemde natuurlijk klasses beter is dan Boerrigter + Sulejmani wat betreft een vleugelspeler dan de aankopen van Ajax tot dusverre..
En ze hebben nog steeds een bagger verdedigingquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reis is nog maar de vraag of hij ooit op niveau terugkeert (en dan ook nog dat gezeik over zijn contract) Dus dan kan je wel 3 middenvelders/flank spelers aankopen maar wie is de spits?
Tamataquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ze hebben nog steeds een bagger verdediging
Klopt. Maar ze zijn hier door natuurlijk wel stukken sterker geworden. Een Mertens had bij Ajax zeker in de basis gestaan en Strootman & Wijnaldum zeker op de bank. Maarja, Ajax heeft ook niet echt spelers zoals Strootman en Wijnaldum nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reis is nog maar de vraag of hij ooit op niveau terugkeert (en dan ook nog dat gezeik over zijn contract) Dus dan kan je wel 3 middenvelders/flank spelers aankopen maar wie is de spits?
LOL, die gast is zo bedroevend. Ik zou me kapotschamen als die in t eerste van Ajax liep rond te kloten.quote:
Mido was fijn zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
LOL, die gast is zo bedroevend. Ik zou me kapotschamen als die in t eerste van Ajax liep rond te kloten.
Zijn zaakwaarnemer is anders van harte welkom, wat een supertalent is dat toch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
LOL, die gast is zo bedroevend. Ik zou me kapotschamen als die in t eerste van Ajax liep rond te kloten.
Ze halen anders met Wijnaldum, Strootman en Mertens wel 20igers op die international zijn. Moet raar lopen willen ze daar niet meer geld voor kunnen krijgen. Is er al wat bekend over hoe lang de contracten zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik maak me geen zorgen over PSV. Die gaan volgend jaar weer geen Champions League voetbal halen en dan zitten ze weer diep in de problemen. Twente is voorlopig onze grootste concurrent.
Mertens en Strootman zijn beide slechter dan Affelay en Dzudszak, vorig jaar was het ook kut dus dit jaar ook verdediging is nog kutter geworden en Rutten gaat Wijnaldum op de CDM zetten. Kampioenen 11/12quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan anders genoeg van Ajax opnoemen. Jurgen Colinquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Die heeft er anders wel een transfer naar de Primera Division aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik kan anders genoeg van Ajax opnoemen. Jurgen Colin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |