dit is echt onzin. als berg een paar keer een van zn 100% kansen had gescoord waren wij geen kampioen gewordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
Zolang Rutte daar zit hoef je niet bang te worden dat het iets wordt.
Zet Frank de Boer neer bij PSV en zij waren kampioen geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dit is echt onzin. als berg een paar keer een van zn 100% kansen had gescoord waren wij geen kampioen geworden
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet Frank de Boer neer bij PSV en zij waren kampioen geworden.
Rutten
Na de 1e zin kon ik je al niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef gniffie het volgende:
Omdat Huntelaar niet kan voetballen, enkel voor zichzelf gaat met een actie en we naar binnenkomende vleugels hebben die dan het centrum lekker gaan overbevolken
moet je vaker voetbal kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Na de 1e zin kon ik je al niet meer serieus nemen.
Doen alsof Rutten toch wel iets goeds kan ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah de grote Frankie... na een half jaar al doen alsof hij Hiddink of Mourinho is...
Pantelic juist wel , was alleen traagquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pantelic kon ook niet voetballen.
Je hebt gelijk, hij zei ook tegen Berg: mis a.u.b. 15 dikke kansen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen alsof Rutten toch wel iets goeds kan ..![]()
Hij moest vorig seizoen met twee vingers in de neus kampioen worden met zo'n selectie.
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Opzich klopt het wel natuurlijk, zo geweldig aan de bal is Huntelaar niet, hij staat echt vaak op de juiste plek etc, maar echt uitkapacties oid zijn niet zijn ding.
ik hoef oid niet uit te leggen hoop ik....quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?
Eens, maar nooit moeten laten gaan.... lastig jaar financieel lastig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic was een prima voetballer, echt hoe kijken sommige mensen?.
Die gast was niet van de bal te krijgen, rug naar de goal, en dan het slimme steekpassje. Die hadden we echt nooit weg moeten doen. Ook alleen al om zijn instelling en motivatie.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zei ook tegen Berg: mis a.u.b. 15 dikke kansen...
De Pantquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic was een prima voetballer, echt hoe kijken sommige mensen?.
Die gast was niet van de bal te krijgen, rug naar de goal, en dan het slimme steekpassje. Die hadden we echt nooit weg moeten doen. Ook alleen al om zijn instelling en motivatie.
Ik dacht dat het algemeen aangenomen was dat Huntelaar inderdaad geen beste voetballer is. Hij moet het hebben van de bal in de voet krijgen en scoren. Een mindere versie van RvNistelrooijquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus? Omdat hij geen uitkapacties doet kan hij niet voetballen?
Ach. Bij AC Milan is hij fysiek veel sterker geworden. Hij is moeilijker van de bal te krijgen dan voorheen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen aangenomen was dat Huntelaar inderdaad geen beste voetballer is. Hij moet het hebben van de bal in de voet krijgen en scoren. Een mindere versie van RvNistelrooij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |