Jullie wel hè?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef valek het volgende:
[..]
Kut he dat jullie niets meer voorstellen.
Boschker is alles behalve een held. Die naait er tussenuit bij Twente om reservekeeper bij Ajax te worden. Echt voor schut dat die gast interlands op zijn naam heeft.quote:
Neger wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:52 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
Boschker is alles behalve een held. Die naait er tussenuit bij Twente om reservekeeper bij Ajax te worden. Echt voor schut dat die gast interlands op zijn naam heeft.
Ben geen Feyenoorder, maar om volgend seizoen voor een geflopt PSV te spelen, noem ik niet bepaald een prachtige stap.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef Proletariaat het volgende:
Feyenoorders die Wijnaldum deze prachtige stap vooruit niet gunnen
De banken stonden in de rij voor de investering.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt, hoor. Een winst van 3 ton per jaar netto voor de gemeente Eindhoven.
49 miljoen missen is geen kattenpis, maar uiteindelijk levert het over een periode van 40 jaar wel winst op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De banken stonden in de rij voor de investering.
Dat is gegarandeerd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
49 miljoen missen is geen kattenpis, maar uiteindelijk levert het over een periode van 40 jaar wel winst op.
Als een bedrijf een plan schrijft, een gemeente daarmee akkoord gaat en een Duitse bank vindt om de deal te sluiten zie ik niet in waarom er dan meteen gestrooid moet worden met plaatjes over faliekante mislukkingen zoals Palm Invest. Ik snap het wel, zou ook jaloers zijn als een concurrent als Ajax of Twente zo iets voor elkaar bokst, maar ik vertrouw een man als Sanders eerder dan een user op Fok!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is gegarandeerd?
Man, dit lijkt wel:
[ afbeelding ]
Leer lezen, kut user.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lekker steun trekken bij de overheid en dan de blits maken, kansloze kutprovincialen, ook al winnen jullie nog 100 keer met 10-0, dan nog is Feyenoord groter dan PSV.
En zo is het.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lekker steun trekken bij de overheid en dan de blits maken, kansloze kutprovincialen, ook al winnen jullie nog 100 keer met 10-0, dan nog is Feyenoord groter dan PSV.
Het verbaast mij meer dat ze nog zo'n grote waffel hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef ValHallen het volgende:
Al die 'PSV'ers' hier die nu opeens kutkakkerlakken gaan zeggen.
Jullie zeggen zeker ook KNJB en De Neuzen?
Ik zou ook onzeker gaan brallen als Fred Rutten trainer van mijn club was geweest. Sowieso kunnen ze het niet verkroppen dat alle andere voetbalsupporters Feyenoord verkiezen boven PSV.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het verbaast mij meer dat ze nog zo'n grote waffel hebben
Dealquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Nogmaals; ik ben geen PSV supporter, en ik zelf vind Feyenoord ook een mooiere club dan PSV.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou ook onzeker gaan brallen als Fred Rutten trainer van mijn club was geweest. Sowieso kunnen ze het niet verkroppen dat alle andere voetbalsupporters Feyenoord verkiezen boven PSV.
Woorden als Kakkerlakken, Joden, Neuzen, Lampies zijn voor mij vooral woorden die je gebruikt als je de discussie niet meer kunt winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef LePoo het volgende:
[..]
Nogmaals; ik ben geen PSV supporter, en ik zelf vind Feyenoord ook een mooiere club dan PSV.
Het feit dat er dit jaar meer seizoenskaarten zijn verkocht dan vorig jaar is daar een mooi teken van.
Maar daar heb ik 't helemaal niet over.
Ik heb 't puur over de selectie van beide clubs, en de kwaliteit daar van.
Aan de hand daar van kun je toch alleen zeggen dat PSV beter/hoger staat dan Feyenoord?
Wijnaldum was bij Feyenoord een dragende speler, wat toch wil zeggen dat hij zo een beetje de beste uit het hele team was.
Bij PSV is hij dat niet, bij PSV lopen spelers rond die Wijnaldum een hoop kunnen leren.
Dus dat is voor hem wel zeker een sportieve vooruitgang.
Ik roep kakkerlakken, omdat sommige Feyenoorders hun club brilletje niet af willen zetten en gewoon realistisch kunnen zijn.
Feyenoord is niet beter dan PSV, wellicht groter, maar daar gaat 't mij niet om.
Afellay? Die had nog een contract voor een half jaar (Wijnaldum een jaar + die wilde misschien de 'ultieme' aanbieding van Feyenoord accepteren). Daarnaast zat Afellay duidelijk dichter tegen een stap omhoog aanzat dan Wijnaldum. Bovendien wilde Afellay al langere tijd weg, terwijl het bij Wijnaldum nog maar een tijdje speelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:21 schreef Divje het volgende:
Hehe wat een topicFeyenoord sleept 5 miljoen uit deze transfer, wat kreeg PSV ook alweer van Barca voor Affelay die aantoonbaar beter (en ouder, oké) is dan Wijnaldum..? Blij dat Wijnaldum opgerot is met dat gedraai van hem
Idd, Affelay had al gezegd voor 100 % zeker niet bij te tekenen. Wijnaldum 'twijfelde' officieel nog. Al denk ik dat in z'n hoofd hij de beslissing al genomen had maar verlengen als laatste reserve-optie erbij hield voor als een transfer niet zou lukken en interesse bleef het hele jaar uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Afellay? Die had nog een contract voor een half jaar (Wijnaldum een jaar + die wilde misschien de 'ultieme' aanbieding van Feyenoord accepteren). Daarnaast zat Afellay duidelijk dichter tegen een stap omhoog aanzat dan Wijnaldum. Bovendien wilde Afellay al langere tijd weg, terwijl het bij Wijnaldum nog maar een tijdje speelde.
Wijnaldum was dé klapper op een hoop geld. Hij is 20 jaar. Had hij voor 5 jaar bijgetekend bij Feyenoord dan was hij over drie seizoenen voor veel meer geld verkocht. Speculatie, maar ik ben er van overtuigd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:21 schreef Divje het volgende:
Hehe wat een topicFeyenoord sleept 5 miljoen uit deze transfer, wat kreeg PSV ook alweer van Barca voor Affelay die aantoonbaar beter (en ouder, oké) is dan Wijnaldum..? Blij dat Wijnaldum opgerot is met dat gedraai van hem
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef Cara het volgende:
Wijnaldum is nou zo'n typische comic sans gebruiker
Discussie niet kan winnen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Woorden als Kakkerlakken, Joden, Neuzen, Lampies zijn voor mij vooral woorden die je gebruikt als je de discussie niet meer kunt winnen.
Scholes, Buffon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Giggs, Ferdinand, Lampard, van der Sar, Neville.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef valek het volgende:
Ik denk dat PSV eind maart 2012 kampioen is. Hopelijk is het dan wel mooi weer. Is toch fijner als je de helden van PSV dan eert he.
Welke helden? Engelaar? Pieters? Hutchinson? Isaksson? Marcelo? Bakkal? Toivonen? Manolev?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef valek het volgende:
Ik denk dat PSV eind maart 2012 kampioen is. Hopelijk is het dan wel mooi weer. Is toch fijner als je de helden van PSV dan eert he.
Pietersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welke helden? Engelaar? Pieters? Hutchinson? Isaksson? Marcelo? Bakkal? Toivonen? Manolev?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:30 schreef Zero17 het volgende:
Mensen die hier namen van spelers bij topclubs gaan noemen.
Stuk voor stuk bazen hoor, maar zoals al is gezegd, clubliefde voor een club die jou een miljoenencontract voor het leven biedt is een stukje anders.
Nuttig. Zeer nuttige reactie.quote:
Alsof iemand alleen clubliefde heeft als hij z'n hele carriere daar blijftquote:
Je gaat nu over ambitie praten, terwijl je net met een paar namen probeerde aan te tonen dat clubliefde nog wel bestond? Helder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof iemand alleen clubliefde heeft als hij z'n hele carriere daar blijft. Er bestaat ook nog zoiets als ambitie.
Natuurlijk bestaat clubliefde, daar gaf ik een aantal voorbeelden van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je gaat nu over ambitie praten, terwijl je net met een paar namen probeerde aan te tonen dat clubliefde nog wel bestond? Helder.
Pelequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Hoop voor hem dat hij bananen kan koppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef Zero17 het volgende:
Wel pijnlijk als het nu toch niet doorgaat. Dan staat ie toch weer in de kuip na zo'n actie en zal hij wel weer zeggen dat hij 'toch voor feyenoord heeft gekozen'.
Zal mij echt niet verbazen als dit waar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.
Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |