ik zag ze hangen, maar jezus dan krijg ik een cup f manquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je wat je voor de grap eens moet doen!
Bij de hunkemoller de maximizer passen, echt je weet niet wat je ziet (heb m ook maar snel terug gehangen, ik heb dat niet nodig!!)
true! Liever lekkere billen om in te knijpenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus dat ja
Al blijf ik stiekem echt een billenman..
[ afbeelding ]
Ik ga lekker dit weekend verhuizen en dan kan ik eindelijk weer beginnen bij de sportschool daar, billen trainenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goede billen!! Maar daar kunnen we het ook nog wel over hebben hoor als je wilt poit
Ja ik zat niet op te letten in mijn zoektocht naar een nieuwe zwarte bh en nam gewoon alle zwarte in mijn maat mee. Toen ik die aandeed schrok ik me echt kapot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zag ze hangen, maar jezus dan krijg ik een cup f man![]()
plus volgens mij ziet het er wel heel erg nep uit?
Jahoor, kommaarop..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goede billen!! Maar daar kunnen we het ook nog wel over hebben hoor als je wilt poit
Goed zo meid!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga lekker dit weekend verhuizen en dan kan ik eindelijk weer beginnen bij de sportschool daar, billen trainen
De baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik zat niet op te letten in mijn zoektocht naar een nieuwe zwarte bh en nam gewoon alle zwarte in mijn maat mee. Toen ik die aandeed schrok ik me echt kapot.
Reactie van fruit: waarom heb je die niet gekocht dan?
Jamaar ik bedoel het is gewoon echt een mega bh, dat zie / voel je toch dat het fake is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik zat niet op te letten in mijn zoektocht naar een nieuwe zwarte bh en nam gewoon alle zwarte in mijn maat mee. Toen ik die aandeed schrok ik me echt kapot.
Reactie van fruit: waarom heb je die niet gekocht dan?
Je ziet dat je een push-up aan hebt, echt super duidelijk! Ik heb helaas niet gevoeld, zal ik nog eens doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik bedoel het is gewoon echt een mega bh, dat zie / voel je toch dat het fake is?
Mocht je nog de mening van een man nodig hebben weet je me te vindenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je ziet dat je een push-up aan hebt, echt super duidelijk! Ik heb helaas niet gevoeld, zal ik nog eens doen!
lijkt me sterk dat een bh echt naar tiet voeltquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je ziet dat je een push-up aan hebt, echt super duidelijk! Ik heb helaas niet gevoeld, zal ik nog eens doen!
Nee sorryquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht je nog de mening van een man nodig hebben weet je me te vinden
Kan je helemaal geen jurk meer aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat een bh echt naar tiet voeltmaar ben benieuwd!
ik denk toch maar niet dat ik het ga doen, dan ziet het er echt debiel uit denk ik
bij strapless kan ik sowieso geen bh aan want ik moet jurkjes dus altijd in maat S kopen dus dan zit t al vet strakquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je helemaal geen jurk meer aan.
Ik had maandag een strapless jurkje aan, maar kreeg hem met geen mogelijkheid meer dicht met een bh aan.
Dus uiteindelijk zonder bh, ging prima, echter loopt er een rits aan de voorkant dus durfde m pas aan te doen nadat ik fruit duidelijk gewaarschuwd hab dat hij NIET aan de rits mocht komen.
Mijn test is altijd het volgende:quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke ik heb mijn jurk nu al een uur uit, loop ook heen en weer in het huis en nog geen boobs eruit gepleurd, dus misschien kan het wel
Deal!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee sorry
Maar mocht ik een mening over billen nodig hebben dan bel ik je!
De rits liep tot helemaal bovenaan, dus ik durfde ook niet meer heel diep in te ademen in de trein hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij strapless kan ik sowieso geen bh aan want ik moet jurkjes dus altijd in maat S kopen dus dan zit t al vet strak
maar wel netjes dat je fruit eerst nog even opvoed idd
ja beetje voorover hangen en beetje sjorren aan je jurk enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn test is altijd het volgende:
1. 2 minuten op en neer springen
2. gaan zitten en opstaan een paar keer
3. bukken.
Kun je alle3 dan kun je het wel vertrouwen.
bwehehhehequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De rits liep tot helemaal bovenaan, dus ik durfde ook niet meer heel diep in te ademen in de trein haha
Altijd leuk in pashokjes!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja beetje voorover hangen en beetje sjorren aan je jurk enzo
Goed bezig kerel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, al m'n punten voor dit semester binnen + nog 8 ingehaald
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, al m'n punten voor dit semester binnen + nog 8 ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |