Hmm dat klinkt een beetje fout..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Fruit drinkt geen bier.. Geef hem maar een stok Magic kaarten.. En als je er mij dan ook 1 geeft kunnen wij elkaar bezighouden
Alsof jullie magic gaan spelen als shar en ik voor jullie staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Fruit drinkt geen bier.. Geef hem maar een stok Magic kaarten.. En als je er mij dan ook 1 geeft kunnen wij elkaar bezighouden
Ook dat is een reden waarom het fout zou zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alsof jullie magic gaan spelen als shar en ik voor jullie staan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook dat is een reden waarom het fout zou zijn
Hmm, daar ben ik geen fan van..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar dus de meet gaat plaatsvinden in het zwembad?
DONEquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar dus de meet gaat plaatsvinden in het zwembad?
Heb je geen mooie zwembroek?quote:
Dat wel, een blauwe met gele bloemetjes.quote:
Die heb ik inmiddels wel nodig jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien kan hij een bikini van ons lenen ..
Moobs!! Gaat het weet over tietenquote:
Fruit heeft duidelijk niet terug gelezen!quote:
oh das goed hoor ik kan uren oven tieten pratenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien moeten we dit topic even volgooien shar zodat de mannen zich weer kunnen concentreren
Juistquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit heeft duidelijk niet terug gelezen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit heeft duidelijk niet terug gelezen!
Ik denk dat er meer zijn die dat kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das goed hoor ik kan uren oven tieten praten
Weet je wat je voor de grap eens moet doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das goed hoor ik kan uren oven tieten praten
Dus dat jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die dat kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |