abonnement Unibet Coolblue
pi_99146747
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:07 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zeggen oprotten, en als je per se weg wilt ga je maar naar een team die een normaal bedrag wilt betalen zoals Real Madrid of AC Milan. 30 miljoen voor 1 van de beste spelers ter wereld, ga weg man.. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid toen die met zijn grote mond in de media moest zeggen dat die alleen voor Barcelona wilt spelen. Anders hadden ze wel hoger geboden en was die waarschijnlijk al weg.
Welke spelers zijn er de laatste jaren dan verkocht voor meer dan 31 miljoen pond(40 miljoen euro?)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99146878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:07 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zeggen oprotten, en als je per se weg wilt ga je maar naar een team die een normaal bedrag wilt betalen zoals Real Madrid of AC Milan. 30 miljoen voor 1 van de beste spelers ter wereld, ga weg man.. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid toen die met zijn grote mond in de media moest zeggen dat die alleen voor Barcelona wilt spelen. Anders hadden ze wel hoger geboden en was die waarschijnlijk al weg.
Fabregas staat stil in zijn ontwikkeling. Ik vond hem dit seizoen veel minder, dan daarvoor. Misschien dat Barca wel in zijn hoofd zit.
pi_99166099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke spelers zijn er de laatste jaren dan verkocht voor meer dan 31 miljoen pond(40 miljoen euro?)
Fernando Torres, Andy Carroll, David Villa, Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimović, Kaká, Robinho, Dimitar Berbatov, Andriy Shevchenko. En qua waarde vind ik alleen Ronaldo en Kaká misschien meer waard.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:11 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Fabregas staat stil in zijn ontwikkeling. Ik vond hem dit seizoen veel minder, dan daarvoor. Misschien dat Barca wel in zijn hoofd zit.
Komt ook veel door zijn blessure. En zelfs in zijn mindere seizoen staat hij altijd garant voor veel assists (meer dan Xavi dit jaar). Ik denk dat als hij naar Barcalona gaat, dat hij garant staat voor sowieso 20 assists per seizoen.

Ik zou gewoon wachten tot volgend jaar, dan moeten ze wel als Xavi te oud wordt.
pi_99170430
Sneijder naar Malaga.
Bron: As.com
-weg, zie banmeldtopic-
pi_99173349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Fernando Torres, Andy Carroll, David Villa, Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimović, Kaká, Robinho, Dimitar Berbatov, Andriy Shevchenko. En qua waarde vind ik alleen Ronaldo en Kaká misschien meer waard.

Helemaal mee eens, je kan nu wel achteraf gaan roepen dat Kaká het niet waard was maar dat gaat nergens over.

Hier staat wel tegenover dat er ook wat spelers zijn verkocht voor minder dan 30 miljoen die het misschien wel waard waren geweest, misschien Özil, Sneijder of Robben. Eto'o sowieso als je kijkt naar de bedragen voor die andere spitsen in dat rijtje, naar mijn mening staat er niet 1 duidelijk betere spits tussen.

Edit: Ik zie nu dat er 40 staat, dan ligt het anders, ik ging uit van 30
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 juli 2011 @ 22:42:17 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_99175040
30 miljoen pond hč, even voor de volledigheid
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_99177518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Fernando Torres, Andy Carroll, David Villa, Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimović, Kaká, Robinho, Dimitar Berbatov, Andriy Shevchenko. En qua waarde vind ik alleen Ronaldo en Kaká misschien meer waard.

Een middenvelder maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99178117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef guapo het volgende:
Sneijder naar Malaga.
Bron: As.com
Right.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:36:01 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99178188
Poen zat daar, maar dat zal Sneijder nooit doen lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 juli 2011 @ 23:37:05 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_99178248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Poen zat daar, maar dat zal Sneijder nooit doen lijkt me.
ligt eraan of god het wil
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_99178261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ligt eraan of god yolanthe het wil
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_99179147
Denílson van Arsenal naar Villarreal.
pi_99180308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Poen zat daar, maar dat zal Sneijder nooit doen lijkt me.
Inter heeft de opvolger al bijna binnen

http://www.ole.com.ar/fut(...)tar_0_512948874.html

Ricky Alvarez
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99182275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een middenvelder maar
Je wilt toch niet zeggen dat die spelers van meer waarde zijn dan Fabregas? Maakt niet uit waar je speelt, het gaat er gewoon om hoe belangrijk je voor een team kan zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Inter heeft de opvolger al bijna binnen

http://www.ole.com.ar/fut(...)tar_0_512948874.html

Ricky Alvarez
Goede speler?
pi_99182334
De markt bepaalt de waarde

Ja, goede speler. De meeste spelers die komen van Velez doen het goed in Europa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99182416
Alvarez ging eerst bijna naar Arsenal, maar Wenger deed te moeilijk over een miljoentje.

En Abou Diaby schijnt op weg te zijn naar Turkije. Onbekende club zou 10m pond hebben geboden voor hem, wat, hoe raar het ook is, afgewezen is.
pi_99182612
Alvarez zal de volgende interland er wel bij zijn bij Italie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99183125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Alvarez ging eerst bijna naar Arsenal, maar Wenger deed te moeilijk over een miljoentje.

En Abou Diaby schijnt op weg te zijn naar Turkije. Onbekende club zou 10m pond hebben geboden voor hem, wat, hoe raar het ook is, afgewezen is.
Denk dat Diaby gewoon niet wilt, anders zijn ze erg gek geworden daar..
pi_99270778
Waarom wil Real zo graag van Gonzalo Higuaín af?
pi_99270826
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom wil Real zo graag van Gonzalo Higuaín af?
Omdat Mourinho Tevez wil halen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_99271634
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat Mourinho Tevez wil halen.
Higuain > Tevez imo
pi_99271662
Sws wil Tevez na max. 2 jaar naar Argentina toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99275867
Fabregas toch echt naar Barcelona voor 35 miljoen
pi_99276093
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Alxander het volgende:
Fabregas toch echt naar Barcelona voor 35 miljoen
:Z

Liverpool is favoriet om Aston Villa speler Stewart Downing over te nemen, maar schijnbaar zit ook Arsenal er achter aan.

Hugo Rodallega (spits van Wigan Athletic):
quote:
"Arsenal are interested in me and this is a club I have always liked," he told reporters in Argentina.

"There are many teams interested, it's true. Villarreal, Sevilla, Arsenal also have some interest, Everton of England.

"There is a lot of speculation but my future at this moment is at Wigan.

"I have signed for one more year in Wigan but if the club decides on my sale that is no problem if the subject is positive for all parties."


[ Bericht 16% gewijzigd door Banaanensuiker op 10-07-2011 14:18:13 ]
pi_99276165
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Alxander het volgende:
Fabregas toch echt naar Barcelona voor 35 miljoen
Als het echt is dan is er een bevestiging van de clubs en of speler en zit je in het verkeerde topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')