SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
Yup, beetje respect mag wel voor je werknemers vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende: [..] Ja, dan zou ik iets anders gaan zoeken, maar ik vraag me af of je nog zo op je strepen staat als je weet dat je dan op straat staat en een gezin hebt om te onderhouden.
Dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!
Je baas lacht je uit terwijl je wegloopt, voor jou 10 anderen en jij zit zonder werk en inkomen.
Nee, dan heb je echt je punt gemaakt! En je bent nog veel verder van huis want zie maar eens ander werk te vinden op korte termijn (want geen uitkering).
Ja dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!
Je baas lacht je uit terwijl je wegloopt, voor jou 10 anderen en jij zit zonder werk en inkomen.
Nee, dan heb je echt je punt gemaakt! En je bent nog veel verder van huis want zie maar eens ander werk te vinden op korte termijn (want geen uitkering).
Ga jij even naar de baas van MissB toe om hem dat duidelijk te maken? Moet makkelijk lukken, hij klinkt als iemand die goed open staat voor suggesties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, beetje respect mag wel voor je werknemers vind ik.
Nee, vertel het eens. Ontslag? Hoe?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken toch
Ik kreeg gister een pakketje van postmeneer... met daarin een dikke vette 1100 pagina's tellende Lonely Planet guid van Australiequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de baas van missb haar daar ook niet vinden.
Wie zegt dat ik boos wegloop, ik ga niet in discussie dan. Nutteloos. Plus ik weet wat ik waard ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.quote:
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zittenquote:
Geef z'n huisadres maar ff dan. Ik ros 'm finaal op z'n bek man!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga jij even naar de baas van MissB toe om hem dat duidelijk te maken? Moet makkelijk lukken, hij klinkt als iemand die goed open staat voor suggesties.
Andere baan zoeken dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef z'n huisadres maar ff dan. Ik ros 'm finaal op z'n bek man!
Ik zou ondertussen toch maar eens naar een andere baan gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zitten
Dat zal het er leuker op maken ja. Een baas kan heel gemeen gaan worden natuurlijk.
Als ik iemand niet zou moeten ...... (zou ik wel zo volwassen zijn om ze een oprot aanbieding te doen)
Die sfeer is al niet goed, hoeveel erger kan het worden? De manier waarop het nu gaat is zwaar kut, hoeveel erger kan het worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zitten
Dat zal het er leuker op maken ja. Een baas kan heel gemeen gaan worden natuurlijk.
Als ik iemand niet zou moeten ...... (zou ik wel zo volwassen zijn om ze een oprot aanbieding te doen)
Ik weet niet of Ang3l wel veilig is in Oz hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Ang3l : Dat is een hele mooie Lonely Planet, maar het ding terzijde leggen en gewoon gaan reizen is nog veel fijner in Oz.
Nee, dat klopt. Maar wat je wel kan doen is op je gemak op zoek gaan naar ander werk terwijl je je oude werk nog doet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.
Of kopietjes maken van de belangrijkste blz zodat je niet achteraf dat ding gaat doorbladeren en denkt: 'oh kak, daar had ik ook nog naartoe gewild' of 'oh zat dat zo' of 'oh ik was in de buurt en wist het niet'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Ang3l : Dat is een hele mooie Lonely Planet, maar het ding terzijde leggen en gewoon gaan reizen is nog veel fijner in Oz.
Ja ik vind hem echt belachelijk zwaar en dik en stom om te lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
ach, hij is best handig. Maar vond het met hostels etc. niet werken omdat iedereen dat ding heeft en hun aanraders altijd vol zitten daardoor of achteruit gaan in kwaliteit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nou, hij zou me bv. op minimale uren kunnen zetten (ik werk al vanaf het begin veel meer uren dan dat ellendige contract van me..). Daar zou hij me al flink mee hebben..quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die sfeer is al niet goed, hoeveel erger kan het worden? De manier waarop het nu gaat is zwaar kut, hoeveel erger kan het worden?
Ik snap ook wel dat het niet simpel ligt, maar door zo over je heen te laten lopen kom je ook nergens.
Natuurlijk. En dat is haar verantwoordelijkheid. Als je het niet naar je zin hebt moet je wegwezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ondertussen toch maar eens naar een andere baan gaan zoeken.
Mooi weer spelen op het werk en dan maar ff slikken... maar wel verder zoeken.
De Singles knokploeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zou hij kunnen doen. Dat is klote. Maar zo werkt het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, hij zou me bv. op minimale uren kunnen zetten (ik werk al vanaf het begin veel meer uren dan dat ellendige contract van me..). Daar zou hij me al flink mee hebben..
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ang3l wel veilig is in Oz hoor
[ afbeelding ]
MI van Angel die met z'n handtasje de baas van MissB te lijf gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie je dit echt al een half jaar posten. Hoezo zit je er nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, hij zou me bv. op minimale uren kunnen zetten (ik werk al vanaf het begin veel meer uren dan dat ellendige contract van me..). Daar zou hij me al flink mee hebben..
Jawel, alles slikken enzo. Dat lost dingen opquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die sfeer is al niet goed, hoeveel erger kan het worden? De manier waarop het nu gaat is zwaar kut, hoeveel erger kan het worden?
Ik snap ook wel dat het niet simpel ligt, maar door zo over je heen te laten lopen kom je ook nergens.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ozneworleans.com/
Ik ben wel in Oz geweestIn New Orleans
Omdat ik blijkbaar niks anders heb gevonden he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie je dit echt al een half jaar posten. Hoezo zit je er nog?
Dat kan natuurlijk ff duren, dat wel. Maar er zijn ook heel veel mensen die klagen, doen wat hun baas allemaal (onredelijk) opdraagt en dan zeggen "Ja ik kan echt niet anders". Dat is onzin, er is altijd een uitweg. Oke, niet altijd de makkelijkste, en niet de snelste. Maar het wordt sowieso al wat draagbaarder als je weet DAT je er iets aan het doen bent,quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dat is haar verantwoordelijkheid. Als je het niet naar je zin hebt moet je wegwezen.
Grrrrrrrquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
MI van Angel die met z'n handtasje de baas van MissB te lijf gaat.
Ow, ik had laatst op Eindhoven Culinair gegeten bij ISA'S. Volgens mij zat die in de finale?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een beetje katerig van de finale van Herrie XXL. Maar ik ben op tijd weg gegaan. Een collega is kennelijk gebleven en heeft zich een beetje misdragen
I will Tinky his Winky!!!quote:
Dat klopt. Het is ook niet alleen die baas. Het is ook MissB. Maar zo te horen zitten ze nu in een situatie dat ze dringend weg moet. Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ff duren, dat wel. Maar er zijn ook heel veel mensen die klagen, doen wat hun baas allemaal (onredelijk) opdraagt en dan zeggen "Ja ik kan echt niet anders". Dat is onzin, er is altijd een uitweg. Oke, niet altijd de makkelijkste, en niet de snelste. Maar het wordt sowieso al wat draagbaarder als je weet DAT je er iets aan het doen bent,
En wie gaat jouw werk doen als jij op minimaal staat? Blijkbaar heeft hij je steeds nodig, dus hoe groot is de kans dat hij dat doet en het voor een lange periode volhoudt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat hebbie gedaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een beetje katerig van de finale van Herrie XXL. Maar ik ben op tijd weg gegaan. Een collega is kennelijk gebleven en heeft zich een beetje misdragen
Niet om het een of ander he.... maar ik ben clubkampioen Kwon-Do karate geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
MI van Angel die met z'n handtasje de baas van MissB te lijf gaat.
Gewoon zeggen dat je straks wordt opgehaald door een vriendin omdat je een dagje gepland had.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik ontken ook zeker niet dat ik er ook mijn aandeel in heb. Ik ben vanaf het begin ook veel te makkelijk geweest met toegeven enzo.
Die heeft gewonnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik had laatst op Eindhoven Culinair gegeten bij ISA'S. Volgens mij zat die in de finale?
Truequote:
Idd nokken met dat fokkenquote:
Ja die zag ik laatst ook op facebookquote:
quote:
Ja? Ow. Hmmz. Ik vond de tapas op Culinair van ze echt belabberd. Gewoon kant en klaar uit een zakje pakje prakje dingetjes die ik zo zelf ook wel had kunnen maken. Heb de rest niet gehad, dus dit was denk ik gewoon 1 misserquote:
Dank je dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had de uitslag helemaal gemist!
Goed bezig geweest
Nee, ik liet mijn fantasie op de vrije loopquote:
Daar is niets mis meequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik liet mijn fantasie op de vrije loop
Jij welquote:
Yes, good busy!quote:
Oh ja dat is klote. Moet je voor waken als externe. Opeens ben je dus minder gemotiveerd en gaan mensen het merken. Mezelf ook al op betapt bij twee opdrachten. Gelukkig voor de rest er achter kwam vanwege de vrijheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wel
(ik ook wel, en dat gaat ook niet veranderen, maar zo een gesprek met de baas over waarom ik van het project ben getrapt... iets met motivatie en niet op tijd aangeven dat je nauwelijks nog iets doet door dat gebrek aan motivatie...)
Ik stelde ons zo voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes, good busy!
En ik ben blij met m'n ene award![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde ons zo voorAardig filmpje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooien met glazen en zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De collega die zicht heeft misdragen. Of alleen de drank inname?
Ja ik vond 'm leuk! Zondag lekker brakkerig bij kluts op de bank zitten kijken na awakequote:
Oh echt.quote:
I know, dat heb je wel eens verteld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Niet om het een of ander he.... maar ik ben clubkampioen Kwon-Do karate geweest![]()
Ik kan echt nog wel iets anders dan met een handtas die baas bewerken
Ik verheug me alweer op onze borrel morgenquote:
geen idee, ben zijn baas nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh echt.![]()
Sommige mensen met drank op![]()
En dan ook nog eens op je werk.![]()
Gesprek met de baas vandaag?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde ons zo voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zie ik er depri uit
Of ben ik die rechtse?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Moet ik echt met je vechten om het roze jurkje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zie ik er depri uit
Of ben ik die rechtse?
Nou ja meer, is de werkgever er streng op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
geen idee, ben zijn baas nietWe hebben hem net wakker gebeld
Ja. Dus dat wil zeggen dat die handtas heel hard aankomt want de beker zit er standaard inquote:
ik moet vanavond naar een zakendiner en morgenochtend op schiphol om 05.30 uur om heen en weer naar oslo te gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op onze borrel morgen.
In Hilversum eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik moet vanavond naar een zakendiner en morgenochtend op schiphol om 05.30 uur om heen en weer naar oslo te gaan
Oeh, wij hebben ook een borrel morgen, na het inpakken, om afscheid te nemen van ons oude pand.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op onze borrel morgen.
En ik besluit om elke dag dronken te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet dronken zijn want je bent almachtig.
Niet echt, maar in dit geval had ie vanmorgen afspraken staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ja meer, is de werkgever er streng op?
Op 1 van mijn opdrachten leken mensen nooit aangesproken te worden op hun gedrag. Schandalig.
Sommige hebben het echt bont gemaakt en nooit eens een waarschuwing of iets.
Ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet echt, maar in dit geval had ie vanmorgen afspraken staan
Ik hoef deze maand niet meer naar het buitenland, eigenlijk ook wel weer bestquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik moet vanavond naar een zakendiner en morgenochtend op schiphol om 05.30 uur om heen en weer naar oslo te gaan
Net gepraat met baas, hij vindt mij een lul (klopt), maar wil constructief zijn dus heeft me aangeboden om een klein team java-mensen aan te sturen/meewerkend voorman bij de ING. Een ontzettend kicke opdrachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja dat is klote. Moet je voor waken als externe. Opeens ben je dus minder gemotiveerd en gaan mensen het merken. Mezelf ook al op betapt bij twee opdrachten. Gelukkig voor de rest er achter kwam vanwege de vrijheid.
oslo lijkt me wel leuk, maar ik zie er waarschijnlijk niks van want heenvlucht om 7 uur en terug om 17.00 uurquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef deze maand niet meer naar het buitenland, eigenlijk ook wel weer best.
Ja, dat schiet niet op, ik heb gelukkig altijd een overnachting+avond vrij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
oslo lijkt me wel leuk, maar ik zie er waarschijnlijk niks van want heenvlucht om 7 uur en terug om 17.00 uur
Aiiquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net gepraat met baas, hij vindt mij een lul (klopt), maar wil constructief zijn dus heeft me aangeboden om een klein team java-mensen aan te sturen/meewerkend voorman bij de ING. Een ontzettend kicke opdracht(geluk bij een zelfveroorzaakt ongeluk
)
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii
Nou, dit draagt mijn motivatie om nooit te drinken (hooguit 2 glazen) op een werkgerelateerd uitje/borrel/watdan ook weer kracht bij
ja dit...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2.
Nasty! oh, geweldig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Een moment zonder jooouuu
Alleen de stilte om me heeheeeeen
Ik strek m'n armen naar je uiiiiiit
Maar ik voel me zo alleeheeeeen
Wat was dat een ruknummer eigenlijk
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2.
Zonde. Geen mogelijkheid om er een overnachting o.i.d. aan vast te plakken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
oslo lijkt me wel leuk, maar ik zie er waarschijnlijk niks van want heenvlucht om 7 uur en terug om 17.00 uur
Nee, volgende dag om half tien belangrijke afspraakquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonde. Geen mogelijkheid om er een overnachting o.i.d. aan vast te plakken?
Of niet dat jij je kan herinnerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2. Ik heb me nog nooit misdragen op een borrel eigenlijk (nou ja, niet dat ze weten
).
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2. Ik heb me nog nooit misdragen op een borrel eigenlijk (nou ja, niet dat ze weten
).
Zelfs dat nietquote:
In de jaren 80 was iedereen gay.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dat mensen hier nog niet doorhadden dat GM gay was
O ja, zo heette zequote:
OMG, is George Michael gay?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dat mensen hier nog niet doorhadden dat GM gay was
Dat telt dan ook gewoon niet natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Het is wel voorgekomen dat we na de borrel nog doorgingen, daar heb ik het dan ook niet over
.
Iedereen zijn methodequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.
Sowieso ben ik vaak met de auto dan. Maar al was ik met de fiets, en het was iets van het werk... dan nog 2. Ik wil dat soort genante dingen voorkomen met werkdingen![]()
Nou ja, ligt wel aan het uitje natuurlijk. Met collega's wat gaan drinken als vrienden, of bv een etentje of uitje met collega's en baas etc. Verschilt.
Echt helemaal mee eens!! Ik heb me 1 keer niet aan deze regel gehouden en dat was 2 maanden terug in Praag. Op zich niets raars gebeurd ofzo, ik was niet lam en het was ook niet in formele setting maar met een klein groepje in een kroeg. Maar achteraf had ik toch zoiets van: beter toch op cola over kunnen stappen (ook al was ik dan de enige geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.
Sowieso ben ik vaak met de auto dan. Maar al was ik met de fiets, en het was iets van het werk... dan nog 2. Ik wil dat soort genante dingen voorkomen met werkdingen![]()
Nou ja, ligt wel aan het uitje natuurlijk. Met collega's wat gaan drinken als vrienden, of bv een etentje of uitje met collega's en baas etc. Verschilt.
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.quote:
De gayties?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.
ZOu dat het zijn?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen zijn methode. Ik weet gewoon echt wel van mezelf wanneer het te hard gaat. En sowieso duren die borrel niet al te lang meer sinds er 1 collega lam is weggegaan van een borrel en vervolgens een nacht in de cel zat, leg dat maar eens uit de dag erna
.
Ik voel het dus ook aan. En dat is na 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen zijn methode. Ik weet gewoon echt wel van mezelf wanneer het te hard gaat. En sowieso duren die borrel niet al te lang meer sinds er 1 collega lam is weggegaan van een borrel en vervolgens een nacht in de cel zat, leg dat maar eens uit de dag erna
.
je bent gewoon bang dronken gevoerd te worden door zo'n verachtelijk vrouwmenschquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel het dus ook aan. En dat is na 2
Oh, moet ik dan ook eens uit de kast komen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.
ZOu dat het zijn?
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dronken gevoerd te worden door zo'n verachtelijk vrouwmensch.
Verkapte relatie-opschep-post!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt nog steeds afgefiktKnalrode schouders.
Buik, armen, neus en voeten vallen weer mee.
En dan meneer die met z'n stoppelbaard er langsaf schuurt. AU AU AU!!!!!!!!!!!!
oh, die stoppelbaarden! Toen ik nog weleens zoende met de broer van HW had ik iedere keer een opengeschuurd gezichtquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt nog steeds afgefiktKnalrode schouders.
Buik, armen, neus en voeten vallen weer mee.
En dan meneer die met z'n stoppelbaard er langsaf schuurt. AU AU AU!!!!!!!!!!!!
whutquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh, die stoppelbaarden! Toen ik nog weleens zoende met de broer van HW had ik iedere keer een opengeschuurd gezicht
We houden het in de familiequote:
Jij valt al afquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)t-spellcheckers.html
Wordt nu Taalnazi
Dat klinkt wel verleidelijk...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)t-spellcheckers.html
Wordt nu Taalnazi
Ik geloof jequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb hard gewerkt voor deze reputatie ja!!
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.quote:
das wel heul slecht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie.
Wat een faalhazenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.
Herkenbaar, soort van. Ik had de koppakking helemaal naar de klote. Water en olie in de motor. Rookte best! (wel met een Mitsubatsu Colt 1.1 van 12 jaar oud 176km/h op de teller gereden met een koude motorquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keer![]()
Toen stond ik opeens op de vluchtstrook met rokende motor
Muts :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keer![]()
Toen stond ik opeens op de vluchtstrook met rokende motor
Zekerquote:
Ja ik had blijkbaar een lek ergens dus olie bijvullen had ik wel braaf gedaan maar dat had geen zin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Herkenbaar, soort van. Ik had de koppakking helemaal naar de klote. Water en olie in de motor. Rookte best! (wel met een Mitsubatsu Colt 1.1 van 12 jaar oud 176km/h op de teller gereden met een koude motor)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een lek ergens dus olie bijvullen had ik wel braaf gedaan maar dat had geen zin.
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Muts :p
Maar door jullie hebben we wel werk
[..]
Zeker
Begrijpelijk. Ordnung must sein!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zondag was ik in Duitsland en toen zag ik dat mijn temp opeens helemaal in het rood stond. Toen heb ik wel meteen de auto aan de kant gezet en koelvloeistof bijgevuld.
Voelde er weinig voor om in Duitsland met een kapotte auto te staan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zondag was ik in Duitsland en toen zag ik dat mijn temp opeens helemaal in het rood stond. Toen heb ik wel meteen de auto aan de kant gezet en koelvloeistof bijgevuld.
Voelde er weinig voor om in Duitsland met een kapotte auto te staan
Lach maar. Rokende motor, blok en versnellingsding in puin.quote:
Lastig he t9quote:
Ik weet niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet een aantal dingen in mijn auto prima te checken/doen, maar laksheid zorgt ervoor dat ik het praktisch nooit doe
500, valt mee. Deze zit wel rond de 5k. Hele blok móet eruit. Alles nieuw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach maar. Rokende motor, blok en versnellingsding in puin.
500 euro armer, viel me nog wel mee
Dat is wel erg hoor. Je kan toch wel zelf je olie enz bijvullen?quote:
T9 zet het verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he t9![]()
Ik had mn olie toen ook bijgevuld. Had alleen geen zin door een lek
Afhankelijk van wat voor soort auto/barrel het is kunnen ze misschien beter wat anders kopen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
500, valt mee. Deze zit wel rond de 5k. Hele blok móet eruit. Alles nieuw.
Welnee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel erg hoor. Je kan toch wel zelf je olie enz bijvullen?
Daar lag het dus niet aan mislukte aapquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
T9 zet het verkeerd
Ja ja, je bent een vrouw
Dat vind ik wel erg hoorquote:
Dodge ram.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor soort auto/barrel het is kunnen ze misschien beter wat anders kopen....
Maar goed, als het dikke nieuwe 7 serie is ofzo, dan niet
Ja vast, geloof er niks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar lag het dus niet aan mislukte aap
[..]
Dat vind ik wel erg hoor
Daar heb ik sinds rijles nooit meer iets mee te maken gehadquote:
Ja maar...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds rijles nooit meer iets mee te maken gehaddus dat vergeet ik dan gewoon.
Oh, dat verklaart een hoop inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat het een vrouw was
Feli!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn herkansing toch gehaald ondanks dat ik dacht van niet
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn herkansing toch gehaald ondanks dat ik dacht van niet
Uuuh.... jaarlijkse APK?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar...
Rij je dan wel op zn minst af en toe naar de garage om even je oliepeil te checken? Om maar iets te noemen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop inderdaad
zeker elke 2 weken bandenspanning en olie checken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuh.... jaarlijkse APK?
Isdaniegenoegdan? #durftevragen
Stoer, een Integrale?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Dit wordt mijn zomerautootje
[ afbeelding ]
VROOOAAARRRRR
Dat doe ik dus ook echtquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeker elke 2 weken bandenspanning en olie checken!
Elke 2 weken? Fuck, dan vergeet ik het dus vaker dan gedacht (of ik ben dus vaker laksquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef rival het volgende:
Uh. Vast welquote:
Pff. Ik rij er amper mee. Nooit commentaar gehad bij de APK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deed het altijd voor ik naar Den Helder ging. Dat was al ongeveer elke 2 weken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Elke 2 weken? Fuck, dan vergeet ik het dus vaker dan gedacht (of ik ben dus vaker laks) En ik rij 100 km per dag. #nietslim
Dennis doet hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Elke 2 weken? Fuck, dan vergeet ik het dus vaker dan gedacht (of ik ben dus vaker laks) En ik rij 100 km per dag. #nietslim
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkapquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De auto die je net post.
DUH, je zal nooit iemand bij de garage horen klagen over zulke mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff. Ik rij er amper mee. Nooit commentaar gehad bij de APK.
Geen dingus, maar een Lancia Delta HF Integrale dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkap
[ afbeelding ]
O ja, wacht, dat is idd een integrale. Dat zit achter zo'n ellenlange autonaam aan het einde, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Dat had toch te maken met de aandrijving of zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De auto die je net post.
Ga je schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen dingus, maar een Lancia Delta HF Integrale dus.
Dat zijn vrienden van ons pap dus die gevene cht wel aan als ik iets meer of minder moet doen hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
DUH, je zal nooit iemand bij de garage horen klagen over zulke mensen
Zeg, het is zijn ding, niet de mijnequote:
1 keer per jaar olie checken is belachelijk weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden van ons pap dus die gevene cht wel aan als ik iets meer of minder moet doen hoorDie werken altijd heerlijk mee.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, het is zijn ding, niet de mijne
Ik heb gewoon een knalgele Corsa met sportvelgen
quote:
blijft een Opelquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, het is zijn ding, niet de mijne
Ik heb gewoon een knalgele Corsa met sportvelgen
Nah, bij de Toyota destijds wel commentaar op gehad. Die was oud.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 keer per jaar olie checken is belachelijk weinig.
quote:
lekker relevantquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Bij de Corsa nooit commentaar op gehad verder.
Ik vind de nieuwe Insignia oprecht een geile bakquote:
Klinkt goed ja, blijft een Opel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat heb je wel eens, dat ze hetzelfde merk blijven ja.
Hij scheurt lekker fijn, snel met optrekken en iedereen die er in rijdt (vrienden wel eens) zeggen altijd dat het wel een verrekkes fijn autootje is om in te rijden.
Ja. Want als ie zou vinden dat ik er wat beter op moest passen dan had ie dat wel tegen me gezegd hoorquote:
Ook dat kan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Insignia oprecht een geile bak
En dat zou me moeten boeien omdat?quote:
Maar wel een Opel waar ik me niet voor zou schamenquote:
Het is in ieder geval geen treinquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel een Opel waar ik me niet voor zou schamen
Nee ik eerlijk gezegd ook heel erg nietquote:
Vette bak dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow en Techno,... het is blijkbaar de:
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
voluitHeb het maar ff nagevraagd.
Jij rijdt dan ook geen trein. Dat doet niemand.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan rijd ik nog liever in een Slopel
Booked and paidquote:Hotel Pennsylvania
401 7th Ave
New York, NY 10001
Verenigde Staten van Amerika
Inchecken: do 8-sep-2011
Uitchecken: do 15-sep-2011
Niet? Er is niemand die die treinen bestuurd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij rijdt dan ook geen trein. Dat doet niemand.
Ja, besturen ja. Niet rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet? Er is niemand die die treinen bestuurd?
RZ deed dat, oh nee, dat waren vrachtwagens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Niet? Er is niemand die die treinen bestuurd?
Hey die naam komt me wel heel bekend voor.....quote:
Ik heb er nog niet ingezeten, maar hij had 'm gister mee naar mij genomen.quote:
Same shit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
RZ deed dat, oh nee, dat waren vrachtwagens.
TIETUH!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
De mensen zijn hier 's avonds veel leuker.
Auto's... leuk onderwerp.
We kunnen het ook over afvallen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
We kunnen het ook over afvallen hebben.
Een klifquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.
Batsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.
Meer drinken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
Ik vind zwarte Mack trucks met een hele pleur chroom echt geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de vlam in de pijp...
Doei dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:
Topic van gister...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waar haal je zo'n onzinnig idee vandaan?
Roken als een ketter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Krokodil nemen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jouquote:
Je ziet 't vet wegrottenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jou
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
MissB, welke zelfbruiner was ook weer goed? Ambre Solaire toch?
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jou
Moet ik nu echt mijn post weer gaan editen?quote:
Die filmpjes zijn best ranzigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet 't vet wegrottenDat de rest meegaat, is detail
Die moet ik hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.
Ow, goed idee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.
Toevalligquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Oh Heatwave.....
Ik weet al waar ik je hotel van ken.
Daar heb ik ook gezeten tijdens mijn NY verblijf.
Is tegenover Madison Square Garden.
Leuke locatie ... bouthotel, dat dan weer wel. Nou ja, misschien ligt het ana je soort kamer.
Die moet ik thuis nog even kijken. Dat durf ik op werk niet aanquote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, goed idee.
Ik loop in een driekwartbroek vandaag en mijn benen doen gewoon pijn aan m'n ogen.
Ik kan best wat hebben, maar dit was wel erg ranzig....quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik thuis nog even kijken. Dat durf ik op werk niet aan
Oh, dat boeit me niet. Maar hier lopen nog meer mensen rondquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan best wat hebben, maar dit was wel erg ranzig....
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik hebben! Heeft die nog een speciale naam?
Ja is ook zo. Als het bed maar een beetje fatsoenlijk ligt en de douche zuiver is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig.
Hotel zal me worst zijn, als er een bed en een douche is ben ik klaar, meer heb ik niet nodig.
7 dagen, maak me drukker over het geld dat ik daar uit ga geven.
ik wilde gewoon even hoi zeggen tegen de mooiste vrouw van singlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik nu echt mijn post weer gaan editen?
Ach, ik sliep in Oz in youth hostels en in Barcelona heb ik een keer in een walk in closet geslapen zo klein was hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Als het bed maar een beetje fatsoenlijk ligt en de douche zuiver is.
Maar het is wel echt typisch een geval van Hele mooie ontvangst en lobby... en hele krakkemikkige kamertjes.
Ik weet niet wta dat is met dat hotelCollega van me zat daar ook al.
Is het een bekend hotel of zo, of gewoon toeval?
Klik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde gewoon even hoi zeggen tegen de mooiste vrouw van singles
Ik heb 'm al gevonden. Werkt a la minute.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.
ik zal het zo proberen te verwerkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
sorry. Ben een beetje opgefokt, gooi het daar maar op
Ik vind een hostel niet zo fijn omdat je je kamer deelt en ik gehecht ben aan privacy. Al had ik in berlijn wel een hostel met aparte kamers en dan alleen de douches gedeeld. Dat boeit me dan nog niet zo. Verder vind ik al die extra luxe bij een hotel zoals all-in en dvd speler en weet ik veel allemaal niet zo belangrijk. Hotel is om te slapen, eten doe ik wel in de stad zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik sliep in Oz in youth hostels en in Barcelona heb ik een keer in een walk in closet geslapen zo klein was het.
Het is gewoon een populair hotel omdat ze op expedia staan denk ik, en redelijke prijzen hebben, dan kom je er al snel terecht blijkbaar.
Oh dat weet ik niet eigenlijk. Hij glanst wel heel mooiquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden. Werkt a la minute.
Hoe lang blijft dat zitten?
Ach, ik ben niet zo moeilijk. Ik prefereer wel luxe opzich, maar dit geintje kost al bakken met geld en dan ben je er alleen nog maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een hostel niet zo fijn omdat je je kamer deelt en ik gehecht ben aan privacy. Al had ik in berlijn wel een hostel met aparte kamers en dan alleen de douches gedeeld. Dat boeit me dan nog niet zo. Verder vind ik al die extra luxe bij een hotel zoals all-in en dvd speler en weet ik veel allemaal niet zo belangrijk. Hotel is om te slapen, eten doe ik wel in de stad zelf.
Maar als je echt een hotel-vakantie wil qua relaxen en hangen aan het zwembad kan ik me voorstellen dat het wel van belang is. Ik ben echt er niet zo van die vakanties. Ik trek wel de stad in. Dus een zuiver hotel met een fijn bed is genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |