Same shit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
RZ deed dat, oh nee, dat waren vrachtwagens.
TIETUH!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
De mensen zijn hier 's avonds veel leuker.
Auto's... leuk onderwerp.
We kunnen het ook over afvallen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
We kunnen het ook over afvallen hebben.
Een klifquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.
Batsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog handige afvaltips voor me? En "minder bier drinken" is geen optie natuurlijk.
Meer drinken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
Ik vind zwarte Mack trucks met een hele pleur chroom echt geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de vlam in de pijp...
Doei dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:
Topic van gister...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waar haal je zo'n onzinnig idee vandaan?
Roken als een ketter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Krokodil nemen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |