Je ziet 't vet wegrottenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jou
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
MissB, welke zelfbruiner was ook weer goed? Ambre Solaire toch?
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ging alleen over batsen met jou
Moet ik nu echt mijn post weer gaan editen?quote:
Die filmpjes zijn best ranzigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet 't vet wegrottenDat de rest meegaat, is detail
Die moet ik hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.
Ow, goed idee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die hebben er een, speciaal voor je benen.
Toevalligquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Oh Heatwave.....
Ik weet al waar ik je hotel van ken.
Daar heb ik ook gezeten tijdens mijn NY verblijf.
Is tegenover Madison Square Garden.
Leuke locatie ... bouthotel, dat dan weer wel. Nou ja, misschien ligt het ana je soort kamer.
Die moet ik thuis nog even kijken. Dat durf ik op werk niet aanquote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, goed idee.
Ik loop in een driekwartbroek vandaag en mijn benen doen gewoon pijn aan m'n ogen.
Ik kan best wat hebben, maar dit was wel erg ranzig....quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik thuis nog even kijken. Dat durf ik op werk niet aan
Oh, dat boeit me niet. Maar hier lopen nog meer mensen rondquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan best wat hebben, maar dit was wel erg ranzig....
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik hebben! Heeft die nog een speciale naam?
Ja is ook zo. Als het bed maar een beetje fatsoenlijk ligt en de douche zuiver is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig.
Hotel zal me worst zijn, als er een bed en een douche is ben ik klaar, meer heb ik niet nodig.
7 dagen, maak me drukker over het geld dat ik daar uit ga geven.
ik wilde gewoon even hoi zeggen tegen de mooiste vrouw van singlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik nu echt mijn post weer gaan editen?
Ach, ik sliep in Oz in youth hostels en in Barcelona heb ik een keer in een walk in closet geslapen zo klein was hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Als het bed maar een beetje fatsoenlijk ligt en de douche zuiver is.
Maar het is wel echt typisch een geval van Hele mooie ontvangst en lobby... en hele krakkemikkige kamertjes.
Ik weet niet wta dat is met dat hotelCollega van me zat daar ook al.
Is het een bekend hotel of zo, of gewoon toeval?
Klik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde gewoon even hoi zeggen tegen de mooiste vrouw van singles
Ik heb 'm al gevonden. Werkt a la minute.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, geen idee. Zit in een tube iig.
ik zal het zo proberen te verwerkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
sorry. Ben een beetje opgefokt, gooi het daar maar op
Ik vind een hostel niet zo fijn omdat je je kamer deelt en ik gehecht ben aan privacy. Al had ik in berlijn wel een hostel met aparte kamers en dan alleen de douches gedeeld. Dat boeit me dan nog niet zo. Verder vind ik al die extra luxe bij een hotel zoals all-in en dvd speler en weet ik veel allemaal niet zo belangrijk. Hotel is om te slapen, eten doe ik wel in de stad zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik sliep in Oz in youth hostels en in Barcelona heb ik een keer in een walk in closet geslapen zo klein was het.
Het is gewoon een populair hotel omdat ze op expedia staan denk ik, en redelijke prijzen hebben, dan kom je er al snel terecht blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |