talent maakt óók geen super-athleten (Wet van Eddy Boumans)´..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Doping maakt geen super athleten daar moet je ook nog wat talent voor hebben, en geluk ook.
Want?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Het net rond Gilbert en VDB lijkt zich te sluiten...
Gilbert heeft volgens jullie dus al gewonnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou het zeer arrogant spelen en Gilbert met veel vertoon zijn zege op de Mont des Alouettes aan Vansevenant laten opdragen.
Ja, wij Belgen hebben met zijn allen afgesproken dat ik namens iedereen mag spreken, kwestie van het jou wat gemakkelijker te maken om te veralgemenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gilbert heeft volgens jullie dus al gewonnen
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, wij Belgen hebben met zijn allen afgesproken dat ik namens iedereen mag spreken, kwestie van het jou wat gemakkelijker te maken om te veralgemenen.
Als renner was hij natuurlijk al meesterknecht en was hij gewend zichzelf op te offeren voor het grotere teambelang...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Ferdii het volgende:
hij is gewoon de zondebok voor een aantal renners, ga daar maar van uit.
Inderdaad om vanuit zijn underdog positie als gids voor vips het handeltje te runnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Als renner was hij natuurlijk al meesterknecht en was hij gewend zichzelf op te offeren voor het grotere teambelang...
Heerlijk, complottheoriën verder voeden
dan ben je vast de enige die vlamingen en walen op een lijn krijgtquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, wij Belgen hebben met zijn allen afgesproken dat ik namens iedereen mag spreken, kwestie van het jou wat gemakkelijker te maken om te veralgemenen.
Ah , voor eigen gebruik natuurlijk. Dan is daarmee ook de zaak van de baan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Het volgende schandaal...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)5-dosissen-epo.dhtml
"Een Belgische gelegenheidsverzorger bij het BMC-wielerteam van Cadel Evans en Greg Van Aveermaet zit sinds maandag in de cel. De dertiger uit Zonnebeke bekende dat hij een grote dosis epo het land in probeerde smokkelen. Het spul was "voor eigen gebruik" met als doel zijn sputterende wielercarrière nieuw leven in te blazen, zo melden de Coreliokranten."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |