Nee, tot er een positieve staal is, moet je er van uitgaan dat hij toen niet gebruikte. Ik mag jou ook geen inbreker noemen totdat ik je betrap met een breekijzer in de hand en de juwelen van m'n vrouw in je broekzak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
True maar hij gebruikte dus ook tijdens de Lotto tijd.
Geen onzin verkondigen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef forzaudinese het volgende:
Van den Broeck heb ik nooit geloofwaardig gevonden opeens stond hij vorig jaar bij de absolute wereld top als klassement renner en berg topper.Uci houdt hem ook niet voor niks in de gaten!( zie uitgelekte verdachte lijst)
gho, momenteel nog niet echt. Voorlopig is de enige link dat hij ex-renner is en dat hij met het tourbusje rondrijdt, maar er moet nog wel wat bijkomen voor je echt specifieke renners mag gaan beschuldigen. Het zijn ook niet altijd de beste renners die het eerst pakken (zie bvb lotz).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef BusterPosey het volgende:
Kan me toch wel voorstellen dat het voor VDB2 en Gilbert een beetje heet onder de voeten zal worden door dit verhaal.
BMC (Cadel Evans). Enige link met Gilbert is dat ze beiden voor OLO hebben gereden gedurende hun carriere. Gilbert zelf zat niet eens bij Lotto toen Vansevenant daar reed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef BusterPosey het volgende:
Kan me toch wel voorstellen dat het voor VDB2 en Gilbert een beetje heet onder de voeten zal worden door dit verhaal.
Heeft Vansevenant ook nog banden met andere teams overigens?
Dus nu ben je al verdacht als je een beetje chagrijnig op een journalist reageert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef forzaudinese het volgende:
VDB voelt een enorme druk om te presteren in de tour omdat hij de enigste Belg is die wat kan presteren in de Tour voor het klassement.Zag je hoe hij vorig jaar reageerde op een jounalist aan de finish die hem gewoon wat wou vragen...die jongen voelt de druk enorm.Zou me niks verbazen als hij naar verboden middelen grijpt.
Waarom zet de UCI hem zo hoog op de verdachte lijst???Dat doen ze niet zomaar lijkt me...
Ja, en dat garandeert dus niet dat iemand lekker voor de camera kletst. kan hier niet naar het filmpje kijken, maar het zegt alleen wat als hij in vergelijking met anders, heel raar reageert. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zie op dat filmpje een hele zenuwachtige man, niet in de camera kijkend, niet naar de interviewer kijkend. Terwijl hij tijdens zijn profcarriere ongetwijfeld mediatraining heeft gehad.
Schapen....doet me denken aan Eddy Planckaert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je al die excuses ook leest.. Je zou je toch kapot schamen als wielrenner?
Toen ik 6 jaar was en iets stouts had gedaan, zei ik wel eens dat de schapen in het weitje achter ons huis het hadden gedaan. Het gemiddelde excuus van een profwielrenner zit qua geloofwaardigheid daar nog een paar niveau's onder. Zielig gewoon.
We doen veel te moeilijk tegenwoordig.quote:In 1990 was hij weer terug bij Post en hij won verrassend Parijs-Roubaix. Hij verklaarde na afloop doodleuk dat hij zich had laten injecteren met cellen van schapenbloed en dat was een van de eerste vormen van bloeddoping in de wielersport. Maar daar werd toen nog niet op gecontroleerd, laat staan moeilijk over gedaan en Planckaert staat nog steeds op de erelijst van de Hel van het Noorden.
Jaja, het circus is weer begonnen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen zullen de Franse Kranten ook wel uit pakken zeker??1 dag voor de ploegpresentatie
Doping maakt geen super athleten daar moet je ook nog wat talent voor hebben, en geluk ook.quote:
Geluk - ook in de zin dat je goed op die doping reageert. Is voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Doping maakt geen super athleten daar moet je ook nog wat talent voor hebben, en geluk ook.
Het hele peleton voldoet aan die criteria, jammer genoeg lijkt het de laatste jaren erop dat degene die er dan nog net boven uitsteekt aan de doping zat. Hopelijk is dit bij Gilbert niet het geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Talent dat je koersinzicht hebt, in een peloton mee kan draaien.
Geluk dat je niet vol op je bek ga met je lijf vol of leeg van doping.
Dan werkt de doping ja, wat heb je eraan als je niet in een groep kunt fietsen, geen koersinzicht hebt, of een poot breekt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |