het blijft een afgang voor de politie, slechte coördinatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:59 schreef Wokkel het volgende:
240km/hr tot aan de plek des ongeval.
Daarna zullen ze midden op de snelweg heus geen Porsche hebben kunnen roven, dus die snelheid lag er toen al uit. Het lijkt me waarschijnlijker dat die agenten de achtervolging hebben gestopt voor hun eigen veiligheid en die van anderen.
als jij dat vind, prima. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken en aan die van de andere mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft een afgang voor de politie, slechte coördinatie
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij dat vind, prima. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken en aan die van de andere mensen.
Mee eens, onvoorstelbaar dat ze konden vluchten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhouden
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhouden
je bent het dus toch wel met me eens eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.
Hogere Bandieten Opleiding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)nde+overvallers.aspx
Meneer, waar bent u afgestudeerd:
Ja aan de hoge school voor criminaliteit
alleen puntje helicopter. maar de rest vind ik gewoon dat ze er goed aan hebben gedaan om te stoppen met achtervolgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent het dus toch wel met me eens eigenlijk?
nu snap ik de HBOquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:18 schreef Raap het volgende:
Ja dat krijg je er van als de poltie niet standaard is uitgerust met RPG's...
Maar dat zou toch wel een cruciaal punt geweest zijn, juist met een heli volgen en dan op een andere plaats in een fuik laten lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen puntje helicopter. maar de rest vind ik gewoon dat ze er goed aan hebben gedaan om te stoppen met achtervolgen.
mja hoe veilig is een fuik als ze met automatische geweren schieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dat zou toch wel een cruciaal punt geweest zijn, juist met een heli volgen en dan op een andere plaats in een fuik laten lopen.
Een helicopter met die storm en onweer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.
Welke storm, welk onweerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een helicopter met die storm en onweer?
point taken, niet bij nagedacht haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een helicopter met die storm en onweer?
Zou zo iets niet meer van deze overvallen opwekken.?quote:De klopjacht is op de Noord-Brabantlaan gestopt nadat de overvallers weer de politie hadden bedreigd met automatische geweren. Dus de politie heeft achter ze gezeten tot in eindhoven.
Raar he, of wil jij wel graag dood voor die ondankbare burgers?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Zou zo iets niet meer van deze overvallen opwekken.?
als je hoort dat je alleen maar naar de pliesie hoeft te schieten en ze te bedreigen.
dat ze dan stoppen jou te achtervolgen.
en wat denk je burgers die daar ter plekke zijn ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Zou zo iets niet meer van deze overvallen opwekken.?
als je hoort dat je alleen maar naar de pliesie hoeft te schieten en ze te bedreigen.
dat ze dan stoppen jou te achtervolgen.
nee nee dat zeg ik niet,quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar he, of wil jij wel graag dood voor die ondankbare burgers?
Dat wisten ze al hoor. Maar voor de meesten is het vermoorden gelukkig een stap te ver.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee nee dat zeg ik niet,
kan het helemaal begrijpen dat ze aan de veiligheid van hun eigen en van de burger denken.
en dat ze daarom de achtervolging gestaakt hebben.![]()
alleen mijn vraag was dus, of andere criminelen dit zien en zoiets hebben van ow een beetje rond schieten en bedreigen en we komen er mee weg.
mja idd, maar aangezien deze al flink wat geschoten hebben en ook niks vermoedende mensen beroven likt het me niet dat ze niet schieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wisten ze al hoor. Maar voor de meesten is het vermoorden gelukkig een stap te ver.
Ik zeg ook voor de meesten. Daarom komen deze er mee weg, die zijn al hersendood. Opbossen en wat nieuwe medicijnen op gaan uittesten, dan zijn ze nog ergens nuttig voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd, maar aangezien deze al flink wat geschoten hebben en ook niks vermoedende mensen beroven likt het me niet dat ze niet schieten.
En een schietpartij in een stad kun je ook niet veroorloven
hehe iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg ook voor de meesten. Daarom komen deze er mee weg, die zijn al hersendood. Opbossen en wat nieuwe medicijnen op gaan uittesten, dan zijn ze nog ergens nuttig voor.
Die hebben allang een ander voertuig gejat, die zijn ook niet gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe idd
maar jah, belgie is ingelicht.
als ze de snelwegopduiken zijn ze ook zo in duitsland (wel onwaarschijnlijk maar de mogelijkheid is er)
dat ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben allang een ander voertuig gejat, die zijn ook niet gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |