Dat is met de meeste dingen in het leven zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar, als je er meer tijd in stopt, heb je dan ook een grotere kans dat het wel lukt?
Echt waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf typ ik zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
Wat heb je met die andere 13 chicks gedaan? Gedumpt?quote:Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Ik weet hoe je je voelt, ik voel me soms ook een hopeloze kneus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry ik overdrijf dingen altijd een beetje, wordt ik blij van, anderen niet
Naja, ik was net zo toen ik 16 was hoor; maar serieus... met 16 kun je nog nauwelijks echt spreken van een achterstand (zelfs de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd schijnt nog hoger te liggen). Wat belangrijk voor jou is, is dat je jezelf niets aanpraat wat er nog niet is. Hierdoor wordt de kans dat het negatief gaat/blijft verlopen voor jou bij de dames namelijk alleen groter. Zie dit topic als inspiratiebron (genoeg goede tips te vinden zo nu en dan).quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry ik overdrijf dingen altijd een beetje, wordt ik blij van, anderen niet
Ik heb dan ook vooral een hekel aan de manier waarop: alles benoemen met rare termen, en zo'n wijsneuzig reclametoontje, dat geforceerd interesse willen wekken. Bij pua geldt: once you've seen one of them, you've seen them all.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mpj het volgende:
Hoe weten jullie dat het PUA is? Ik dacht dat hij het zelf had bedacht joh.. maar zo raar klinkt het toch niet eens..
En hoe hoog is die gemiddelde leeftijd van ontmaagding dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik was net zo toen ik 16 was hoor; maar serieus... met 16 kun je nog nauwelijks echt spreken van een achterstand (zelfs de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd schijnt nog hoger te liggen). Wat belangrijk voor jou is, is dat je jezelf niets aanpraat wat er nog niet is. Hierdoor wordt de kans dat het negatief gaat/blijft verlopen voor jou bij de dames namelijk alleen groter. Zie dit topic als inspiratiebron (genoeg goede tips te vinden zo nu en dan).
Maar jij onderneemt ook niet zoveel valt em op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, ik voel me soms ook een hopeloze kneus.
Ik zie het ook als inspiratiebron, maar de afgelopen paar maanden heb ik mezelf alleen negatief toegesproken, laatste tijd gaat het steeds beter, er moet alleen niets rots gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik was net zo toen ik 16 was hoor; maar serieus... met 16 kun je nog nauwelijks echt spreken van een achterstand (zelfs de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd schijnt nog hoger te liggen). Wat belangrijk voor jou is, is dat je jezelf niets aanpraat wat er nog niet is. Hierdoor wordt de kans dat het negatief gaat/blijft verlopen voor jou bij de dames namelijk alleen groter. Zie dit topic als inspiratiebron (genoeg goede tips te vinden zo nu en dan).
Ergens rond de 17 heb ik enkele jaren geleden eens gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
En hoe hoog is die gemiddelde leeftijd van ontmaagding dan?
Doe eens suggesties dan. En nee alleen uitgaan is geen optie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar jij onderneemt ook niet zoveel valt em op.
Tja wanneer is iemand knap of lelijk, dT is personelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo bedoel je, ik had het over knap/lelijk, maar dan heb je idd gelijk denk ik..
Je bent dag en nacht online (als ik teruglees zie ik dat wel). Je doet haast nooit leuke dingen met vrienden, heb je zelf ook meedere malen aangegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe eens suggesties dan. En nee alleen uitgaan is geen optie.
Wat het volgens mij meer is, is dat je overkomt als iemand die uit zichzelf nooit zomaar een gesprek met een meisje zou beginnen. Daar valt dan niet echt iets aan te doen op dat moment (behalve als je van jezelf een manier weet om je snel ergens op je gemak te voelen). Als iemand ergens de hele avond stil zit, en die begint opeens tegen je te lullen, heb je altijd een beetje het gevoel dat het nep of geforceerd is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij doodnormaal. Denk ook niet dat het daar aan ligt.
Het is meer zo dat ik iets niet goed doe. Die schrik en die irritatie komt op mij meer over als "Ik had niet verwacht dat jij zou gaan proberen een gesprek te beginnen". Soms als ik heel hard zit te werken dan schrik ik ook een beetje als mensen iets aan me vragen of iets zeggen, en mijn reactie is dan ook ongeveer zo.
Misschien benader ik altijd per ongeluk meisjes die druk in hun eigen wereld bezig zijn of is mijn timing niet lekker.
Ik geloof dat ik ooit iemand eens heb horen zeggen dat je vrouwen altijd recht van voren moet benaderen en ik doe dat, als ik al überhaupt al met een meisje praat, meestal vanaf de zijkant.
Ik doe iets niet goed in ieder geval.
Mij valt op dat veel gasten waar ik mee omga alleen de model-achtige types typeren als knap... altijd met een beetje stoere toon... niet dat ze ook daadwerkelijk met die meiden in kwestie gaan praten. Praat ik eens met iemand, dan hoor ik wel vaker dat ze die meid die ik sprak niet zo knap vinden... ik vind het altijd maar raar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja wanneer is iemand knap of lelijk, dT is personelijk.
Ja als die vrienden wat doen kan ik ook niet veel he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je bent dag en nacht online (als ik teruglees zie ik dat wel). Je doet haast nooit leuke dingen met vrienden, heb je zelf ook meedere malen aangegeven.
En als je niks onderneemt, hoe kan je jezelf dan een kneus voelen? Je probeert 't niet eens.
En uitgaan doe ik niet om vrouwen te leren kennen, maar je kan wel nieuwe vrienden maken tijdens uitgaan. Nieuwe vrienden, nieuwe contacten, dat heb ik overigens wel.
Heb je commerciele intenties?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef firefly3 het volgende:
Vanmiddag ofzo ga ik het hebben over de benadering van vrouwen en geef ik talloze concrete voorbeelden wanneer het goed is en wanneer je het fout doet.
Hij klinkt in ieder geval als iemand die in het verleden deur aan deurverkoper is geweest.quote:
Okéquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als die vrienden wat doen kan ik ook niet veel he.
En ik ben vaak online ja maar dat zegt niks want ik Fok vaker vanaf mijn mobiel vanuit de bus of de trein.
Tsja ik vind het zelf ook jammer maar als je saaie vrienden heb kan je er ook niet veel aandoen.quote:
geweldig excuus voor het aan geven dat je niks kan bereikenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Dat meisje van afgelopen zondag uit de trein kan jij echt geen glimlach bezorgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd is, ik kan een vrouw altijd die glimlag bezorgen en direct laten volgen door een leuk gesprekje.
Tja, eigenlijk heb je dat in je eigen handen; de vrienden die je hebt kan je zelf uitkiezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik vind het zelf ook jammer maar als je saaie vrienden heb kan je er ook niet veel aandoen.
Daarom moet ik maar gaan werken ofzo heb ik totaal geen zin maar dat levert misschien wat vrienden op.
Zeker wel, wees creatief.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meisje van afgelopen zondag uit de trein kan jij echt geen glimlach bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |