3 maanden is wel lang jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Dat klinkt wel netjes c_a
Maar 3 maanden niks doen lijkt me ook niet helemaal verstandig. Kan je misschien beter ook een deel van je tijd gebruiken om te zoeken, al zijn het maar een paar uurtjes.
[..]
Aldus deze wijze mevrouw
dat is waar, beetje je best doen en af en toe op je bek gaan maakt het ook wel spannenderquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, als het alsmaar voor je voeten zou liggen zou het ook maar saai zijn
En weer in het ritme komen zal ook weer een grote stap zijnquote:
Precies... en je leert er genoeg vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, beetje je best doen en af en toe op je bek gaan maakt het ook wel spannender
hahahaha nou niet te hard roepen hoor over dat leren ervan, ga nog vaak genoeg heel plat op mijn bekquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
En weer in het ritme komen zal ook weer een grote stap zijn
[..]
Precies... en je leert er genoeg van
Oke, oke... ervaringquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha nou niet te hard roepen hoor over dat leren ervan, ga nog vaak genoeg heel plat op mijn bek
quote:
quote:
Lucky animalquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
Het orgasme van een varken duurt een half uur
Ik weet niet of die het ervaren zoals wij het doen eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even in mijn telefoon kijken of ik er nog varkens in heb staan.
Verstoppen in het stro, stopwatch erbij.. En wachten maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe ze dat hebben onderzocht
Er haar op plakken en aan een lid van de taliban geven. Die denkt dat het een geit is en gaaaaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
met een stopwatch in het handje en dan de minuten tellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Dan kom ik op de vraag 'Waarom? 'quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verstoppen in het stro, stopwatch erbij.. En wachten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |