quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daaromEn er valt nu ook een last van me af, heb me ook voorgenomen om pas in september te gaan solliciteren en de eerste 3 maanden lekker te gaan genieten
3 maand is echt wel heel lang hoor, de helft is al mooi zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ja ik vroeg en nu? Met werk enzo? En toen zei hij, je bent vrijgesteld van werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
hoef je dan nu al niet meer te komen? Is t al klaar?
oh lekker! Spullen inpakken, en wegwezen!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vroeg en nu? Met werk enzo? En toen zei hij, je bent vrijgesteld van werk![]()
Dus ik, ok!
Ik wil wat dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3 maand is echt wel heel lang hoor, de helft is al mooi zat.
Ja morgen nog even langs, gedag zeggen tegen me collega die er vandaag niet was, en me spullen pakken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh lekker! Spullen inpakken, en wegwezen!!
kusje voor je collega!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja morgen nog even langs, gedag zeggen tegen me collega die er vandaag niet was, en me spullen pakken.
Mijn ene collega moest huilen vanmiddag
Niet, nooit doen, pas als je een andere baan hebt opzeggen, het kan zwaar tegen je gebruikt worden als je nog aan het zoeken bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is een goed moment om je baas te vertellen dat je ander werk gaat zoeken?
moet ie 1 keer doen, ben k gelijk weg..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, nooit doen, pas als je een andere baan hebt opzeggen, het kan zwaar tegen je gebruikt worden als je nog aan het zoeken bent.
Ligt aan je relatie met hem. Als die goed is, kun je gewoon een gesprek met hem aangaan en zeggen van luister; ik vind/vond het hier leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders en ben dus ander werk aan het zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is een goed moment om je baas te vertellen dat je ander werk gaat zoeken?
Niet altijd, zijn leuke band met je heeft niks met zijn zakelijke kant te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt aan je relatie met hem. Als die goed is, kun je gewoon een gesprek met hem aangaan en zeggen van luister; ik vind/vond het hier leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders en ben dus ander werk aan het zoeken.
Nee, maar zorgt waarschijnlijk wel voor meer empathie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet altijd, zijn leuke band met je heeft niks met zijn zakelijke kant te maken
Bij mijn manager nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar zorgt waarschijnlijk wel voor meer empathie.
Aldus deze wijze mevrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
nooit oude schoenen weg gooien als je nog geen nieuwe hebt, dus met andere woorden eerst een andere baan dan opzeggen......goedeavond luitjes van het goede leven
hahahha door schade en schande wijs geworden hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Dat klinkt wel netjes c_a
Maar 3 maanden niks doen lijkt me ook niet helemaal verstandig. Kan je misschien beter ook een deel van je tijd gebruiken om te zoeken, al zijn het maar een paar uurtjes.
[..]
Aldus deze wijze mevrouw
Toverheksquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
nooit oude schoenen weg gooien als je nog geen nieuwe hebt, dus met andere woorden eerst een andere baan dan opzeggen......goedeavond luitjes van het goede leven
Ah, als het alsmaar voor je voeten zou liggen zou het ook maar saai zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha door schade en schande wijs geworden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |