quote:Reznor once joked about what his tombstone would say:
"Reznor, Died. Said 'fist fuck', won a Grammy."
quote:
hihi, ik ben zo'n dondersteenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gooit wat dingen door elkaar, de onderbroekjes zijn klein, de dames niet.
Arctic Monkeysquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
FF is overal negatief over dus zijn meningen verwerp ik altijd onmiddelijk.
wil net zeggen, dacht al aan een "nee Ben, nog een liedje en dan win je een platencontract oke?"quote:
Hij is daar welquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wil net zeggen, dacht al aan een "nee Ben, nog een liedje en dan win je een platencontract oke?"
ook gezien, een minder prettige video jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb alles eigenlijk al gezien.
Behalve 3 guys 1 hammer, die weiger ik te kijken.
Die zijn niet goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
dit zijn ze
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Eh... neequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
Alles een keer gedaan hebben in mijn leven.[ afbeelding ]
Geluiden mixen, ed.?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
ableton live trial gedownload, na deze week eens kijken wat dat doet
Ohw, ik wilde eigenlijk weten of het klopte wat ik zagquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar nu eens kijken wat het doet als ik op de knoppen druk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik word bedreigd door iemand op marktplaats
Laatste tentamen of zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!! Stress, stress en nog meer stress.Krijg geen hap door mijn keel.
Je moet ff rustig doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Lutte het volgende:
Nou ja, laat dat goed emaar weg. Ik zit gelukkig dicht bij een prullenbak, als het dan toch misgaat kots ik daar wel inquote:
Als het nou nog de laatste was.quote:
Doe eens rustig lieverd, je kan niet meer dan je best doen, en iedereen weet dat jij dat doet. Even rustig ademhalen en dan wel wat eten, luister naar je mamaquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Lutte het volgende:
Ah, dan heb je die straks achter de rug. Welk vak?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het nou nog de laatste was.Maar het is helaas alleen de moeilijkste.
En ik doe rustig Benny.![]()
Ohw bah... das ook 'lekker' wakker wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, laat dat goed emaar weg. Ik zit gelukkig dicht bij een prullenbak, als het dan toch misgaat kots ik daar wel in
Nee, dat was drie uur geleden. Met het raampje open naar het werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw bah... das ook 'lekker' wakker worden
*Ademt in, ademt uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe eens rustig lieverd, je kan niet meer dan je best doen, en iedereen weet dat jij dat doet. Even rustig ademhalen en dan wel wat eten, luister naar je mama
Is werken dan wel verstandig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was drie uur geleden. Met het raampje open naar het werk
Succes.quote:
Nee, maar ben ik ooit verstandig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is werken dan wel verstandig?
Of komt het gewoon door het weer?
Ik vond alleen de proefjes leukquote:
Als ik mijn kop houd zekerquote:
Zie je wel.quote:
Je bent in Groenland!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm.. volgens mij had ik mijn wekker om 9 uur gezet
Kutpakket, werkt niet eens op een macquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #189
*bam* ff 172 plaatsen gestegen
Moet ik je even oppompen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:31 schreef Kally het volgende:
Pfffffffffffffff, whieeeeeeee, ik liep leeg
Neequote:
Dan toch nietquote:
Hij is nu doormiddenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heul geen zin om te werken.. Maarja.. Na vandaag is de week alweer doormidden guys!
Jij dadelijk ook.quote:
jep!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, je moet ook in het weekend werken toch
Thx gesprek verplaatst naar half 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
c_a, succes met het slopen van die boerenleenbank!!
NOG DRIE MINUTENquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx gesprek verplaatst naar half 2
Succes zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx gesprek verplaatst naar half 2
Hoop het ook...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
En nu aan c_a. Hopelijk meer succes dan ik
Cool.quote:De server waartoe u toegang probeert te krijgen, is bezet of heeft problemen. Sluit de webbrowser, open een nieuw browservenster en probeer u nogmaals aan te melden.[14:07:58]
Hier ooit in het begin wel. Ik leuk meedoen aan WhatPulse, opeens kon ik niet meer connecten, corruptie etc. Kudtpakket.quote:
Oh god, weer wat mensen kapotgemaakt door het internet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Mijn eigen horrorfilm
Die reacties alleen al![]()
Dat zou ik ook doen.quote:
Voor kromme redenaties ofzoiets?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat we de schaal van banaan moeten invoeren als maatstaaf, voor eeh... alles
Lekkere meiden met tetten posten is niet echt aan te raden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schaal van banaan: lul alles recht wat krom is.
Hoi, ik lees straks hoe het gegaan is, ik ga net naar huis.quote:
als ik het via de rechter laat gaan, dan word ik helemaal doorgelicht.... inclusief mijn surfgedrag, te laat komen, te vroeg weggaan, etc... Elk foutje wat ik gemaakt heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er niet slecht uit! Maar denk er nog maar goed overna.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik het via de rechter laat gaan, dan word ik helemaal doorgelicht.... inclusief mijn surfgedrag, te laat komen, te vroeg weggaan, etc... Elk foutje wat ik gemaakt heb.
Dus ik ben er al over uit, dat ik voor de makkelijke weg kies. Ik heb geen zin in stressen, verantwoorden bij de rechtbank, het komen met tegenbewijzen etc.....
daaromquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gedoe zou je zo wat jaren van je leven kunnen kosten, daar doen ze een te goed aanbod voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daaromEn er valt nu ook een last van me af, heb me ook voorgenomen om pas in september te gaan solliciteren en de eerste 3 maanden lekker te gaan genieten
3 maand is echt wel heel lang hoor, de helft is al mooi zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ja ik vroeg en nu? Met werk enzo? En toen zei hij, je bent vrijgesteld van werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
hoef je dan nu al niet meer te komen? Is t al klaar?
oh lekker! Spullen inpakken, en wegwezen!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vroeg en nu? Met werk enzo? En toen zei hij, je bent vrijgesteld van werk![]()
Dus ik, ok!
Ik wil wat dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3 maand is echt wel heel lang hoor, de helft is al mooi zat.
Ja morgen nog even langs, gedag zeggen tegen me collega die er vandaag niet was, en me spullen pakken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh lekker! Spullen inpakken, en wegwezen!!
kusje voor je collega!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja morgen nog even langs, gedag zeggen tegen me collega die er vandaag niet was, en me spullen pakken.
Mijn ene collega moest huilen vanmiddag
Niet, nooit doen, pas als je een andere baan hebt opzeggen, het kan zwaar tegen je gebruikt worden als je nog aan het zoeken bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is een goed moment om je baas te vertellen dat je ander werk gaat zoeken?
moet ie 1 keer doen, ben k gelijk weg..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, nooit doen, pas als je een andere baan hebt opzeggen, het kan zwaar tegen je gebruikt worden als je nog aan het zoeken bent.
Ligt aan je relatie met hem. Als die goed is, kun je gewoon een gesprek met hem aangaan en zeggen van luister; ik vind/vond het hier leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders en ben dus ander werk aan het zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is een goed moment om je baas te vertellen dat je ander werk gaat zoeken?
Niet altijd, zijn leuke band met je heeft niks met zijn zakelijke kant te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt aan je relatie met hem. Als die goed is, kun je gewoon een gesprek met hem aangaan en zeggen van luister; ik vind/vond het hier leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders en ben dus ander werk aan het zoeken.
Nee, maar zorgt waarschijnlijk wel voor meer empathie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet altijd, zijn leuke band met je heeft niks met zijn zakelijke kant te maken
Bij mijn manager nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar zorgt waarschijnlijk wel voor meer empathie.
Aldus deze wijze mevrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
nooit oude schoenen weg gooien als je nog geen nieuwe hebt, dus met andere woorden eerst een andere baan dan opzeggen......goedeavond luitjes van het goede leven
hahahha door schade en schande wijs geworden hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Dat klinkt wel netjes c_a
Maar 3 maanden niks doen lijkt me ook niet helemaal verstandig. Kan je misschien beter ook een deel van je tijd gebruiken om te zoeken, al zijn het maar een paar uurtjes.
[..]
Aldus deze wijze mevrouw
Toverheksquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
nooit oude schoenen weg gooien als je nog geen nieuwe hebt, dus met andere woorden eerst een andere baan dan opzeggen......goedeavond luitjes van het goede leven
Ah, als het alsmaar voor je voeten zou liggen zou het ook maar saai zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha door schade en schande wijs geworden hoor
3 maanden is wel lang jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Dat klinkt wel netjes c_a
Maar 3 maanden niks doen lijkt me ook niet helemaal verstandig. Kan je misschien beter ook een deel van je tijd gebruiken om te zoeken, al zijn het maar een paar uurtjes.
[..]
Aldus deze wijze mevrouw
dat is waar, beetje je best doen en af en toe op je bek gaan maakt het ook wel spannenderquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, als het alsmaar voor je voeten zou liggen zou het ook maar saai zijn
En weer in het ritme komen zal ook weer een grote stap zijnquote:
Precies... en je leert er genoeg vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, beetje je best doen en af en toe op je bek gaan maakt het ook wel spannender
hahahaha nou niet te hard roepen hoor over dat leren ervan, ga nog vaak genoeg heel plat op mijn bekquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
En weer in het ritme komen zal ook weer een grote stap zijn
[..]
Precies... en je leert er genoeg van
Oke, oke... ervaringquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha nou niet te hard roepen hoor over dat leren ervan, ga nog vaak genoeg heel plat op mijn bek
quote:
quote:
Lucky animalquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
Het orgasme van een varken duurt een half uur
Ik weet niet of die het ervaren zoals wij het doen eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even in mijn telefoon kijken of ik er nog varkens in heb staan.
Verstoppen in het stro, stopwatch erbij.. En wachten maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe ze dat hebben onderzocht
Er haar op plakken en aan een lid van de taliban geven. Die denkt dat het een geit is en gaaaaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
met een stopwatch in het handje en dan de minuten tellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Dan kom ik op de vraag 'Waarom? 'quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verstoppen in het stro, stopwatch erbij.. En wachten maar.
Het kwam langs op Twitterquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat het kan natuurlijk.
Ik vraag me meer af hoe jij aan deze wijsheid komt.
Dan moet je op skype/whazzap/napster komenquote:
Hij betaalt er zeker iemand voor?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las ook dat Justin Bieber een rubixkubus in 2 minuten oplost.
quote:
Neuh, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je op skype/whazzap/napster komen
Ik ga er goed over nadenken, mijn gevoel zei dat ik ontslagen zou worden, maar mijn gevoel zegt nu ook dat alles goed komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
Miran...heb je al plannen...voor je nieuwe leven!
je had toch wat mooie dromen
Ik kreeg live mee hoe het uitging tussen mijn neefje en 'me chick'!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las ook dat Justin Bieber een rubixkubus in 2 minuten oplost.
lekker nummer. prachtige herinneringen aan: november een paar jaar geleden, ijzel, heel nederland op zijn gat. En dan gewoon dit op je autoradioquote:
Dat sobiesoquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er goed over nadenken, mijn gevoel zei dat ik ontslagen zou worden, maar mijn gevoel zegt nu ook dat alles goed komt
QFTquote:
Wel?quote:
Dat blijkt maar weerquote:
positief blijven denkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er goed over nadenken, mijn gevoel zei dat ik ontslagen zou worden, maar mijn gevoel zegt nu ook dat alles goed komt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt wel![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt wel![]()
quote:
Owwwwwwquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Javanmiddag whatsapp en dat heb ik tegen Benny gezegd ook
Nu snap ik 'm nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Javanmiddag whatsapp en dat heb ik tegen Benny gezegd ook
Het is ook gewoon een briljant nummerquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker nummer. prachtige herinneringen aan: november een paar jaar geleden, ijzel, heel nederland op zijn gat. En dan gewoon dit op je autoradio
geen idee, meestal zijn ze niet zo van het scheren daaronder.quote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, meestal zijn ze niet zo van het scheren daaronder.
zo mag ik het lezen volg je he dat weet jequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ikvoel me op dit moment super
quote:
En dan daar nog pure chocoladehagelslag overquote:
Dat is een ja?quote:
*gaat even bellen voor een date. Mushi mushi!quote:
Melkquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan daar nog pure chocoladehagelslag over
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo mag ik het lezen volg je he dat weet je
DK, ga eens op je eigen account.quote:
Snap ik.quote:
quote:
quote:
Die met die foto van gisterenquote:
*ook kijken doet*quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oke, Notting Hill voor de miljoenste keer kijken. En dan nog kriebels krijgen en huilen.
Love itquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oke, Notting Hill voor de miljoenste keer kijken. En dan nog kriebels krijgen en huilen.
Met wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |