http://www.imdb.com/name/nm1555340/?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef truedestiny het volgende:
Donker harige meisje van Community is wel cute.
Nou dat was alles groetjes.
Yeah i found her already.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm1555340/?
Hier is het nu verdacht stil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Dalando het volgende:
Ging net even naar buiten. HEULE MOOIE FLITSEN HUUR
Hardstyle.quote:
Hoezo??quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik sliep vanochtend pas om kwart over zes.
Ik ben op mn neus gevallen en nu kan ik telkens niet slapen en vooral niet als het zo warm is omdat mijn linker neusgat nu dicht zit en dan is het ook nog zo warm en dan kan ik nog slechter ademhalen en ademhalen door mn mond wil ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
27,9°C op men zolderkamer, veuls te warm om te slapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
Het is 27.1 fucking graden in mijn kamer
Ik heb het tering warm
Het onweert als een balletje met colapijn
Ik hou van onweer dus
EN DAN MOET IK MORGEN OM 7:30 MIJN BED UIT dat gaat toch niet
Beter dan niets tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slecht slapen alles. Uiteindelijk 3 uur geslapen.
Hoe val je op je neus dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben op mn neus gevallen en nu kan ik telkens niet slapen en vooral niet als het zo warm is omdat mijn linker neusgat nu dicht zit en dan is het ook nog zo warm en dan kan ik nog slechter ademhalen en ademhalen door mn mond wil ik niet.
Ja, ach.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Beter dan niets toch
Door de warmte of zo?
Ik was dronken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe val je op je neus dan?
Wel naar zeg, lijkt me erg storend ja. Door je mond ademhalen is echt niet tog, wordt zo droog alles.
Beterschap!
De wolkjes zijn boos toch. :$quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:59 schreef Dalando het volgende:
122 DB! Ja hoor Zeus of wie ook onweer verzorgt we hebben je gehoord!
Klopt. Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
ik haat de xmen, die gasten zijn echt een stel droeftoeters met slechte powers
Vervelend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ach.
Nah, slaap al meer dan een halfjaar ongeveer zo.
Dat is een tekenfilm manquote:
tuurlijk wel, want in het echt kunnen niet alle dingen gebeuren, in tekenfilms welquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm man
Die kunne het nooit winnen van de echte xmen
Ja want de xmen zijn wel echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
tuurlijk wel, want in het echt kunnen niet alle dingen gebeuren, in tekenfilms wel
Ik zie ze toch net op mijn scherm gekquote:
Ik zeg toch ook dat ze echt zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch net op mijn scherm gek
Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:01 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Die pluk die nu over de randstad trekt, daar zit ik dus in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |