Tsja, we kunnen niet veel anders doen dan vertrouwen hebben in het lot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgende keer beter, JApie, volgende keer beter. Je moet niet gelijk het beste verwachten natuurlijk. Ooit komt die tijd, vertrouw daarop.
Precies. De boel niet forceren enzo, schiet je toch niets mee op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen niet veel anders doen dan vertrouwen hebben in het lot.
Porsche1, grote vriendquote:
en spermadonor dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi porsj, Dalando en overleden vliegebeest.
Omdatappel hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi porsj, Dalando en overleden vliegebeest.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef porsche1 het volgende:
WIE HEEFT ER PICS VAN DE PIEMEL VAN OMDATAPPEL??????
PM IS OPEN
Veel homo's vanavond op Fok!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef porsche1 het volgende:
PM IS OPEN
IIK HEB GEWOON EEN SNEE HOORquote:
IN HET TOPJE VAN MIJN LUL WHAAHHAH XDquote:
Dat geloof je zelf?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
IN HET TOPJE VAN MIJN LUL WHAAHHAH XD
Die heeft geen piemel maar een klitjequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef porsche1 het volgende:
PM IS OPEN
Er zijn er nog meer hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal een keer gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
DOEI!quote:
Post ze.quote:
O rly?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die heeft geen piemel maar een klitje
Doeiquote:
Zg dan gewoon dat je op je eierfoon gaat en niet slapen ditdat zuszo potjandrie.quote:
quote:
Slaap lekker...quote:
Sorry het is te warm voor slapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zg dan gewoon dat je op je eierfoon gaat en niet slapen ditdat zuszo potjandrie.hè verdikkie
Snap ik, aightje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry het is te warm voor slapenstomme benauwdheid en alles.
Blijf dan gezellig hierquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry het is te warm voor slapenstomme benauwdheid en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |