Nee dat niet. Voor dit soort acties zijn dit soort wapens wel handig ja om iedereen kort en klein te maken in dat hotel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef Pumatje het volgende:
Totaal niets mis met dat wapen voor huis zuivering.. totaal niet
dat is de bedoeling toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee dat niet. Voor dit soort acties zijn dit soort wapens wel handig ja om iedereen kort en klein te maken in dat hotel.
Nee, maar moet je is voorstellen dat er dus 6 van die taliban mafkezen met zulke wapens binnen komen rennen. Ik weet niet of je ze wel eens in het echt gezien hebt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat is de bedoeling toch ook?
Waar wil je dan mee zuiveren.. een glock 18 ?
twitter:bsarwary twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 23:35:33Afghan forces have got inside the hotel. All hotel guests are safe. Search operations going on, General Ayub Salangi P.Chief of Kabul reageer retweet
nog niet, maar hoop dat ik binnenkort aan de beurt ben om naar Kunduz te mogen..:)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee, maar moet je is voorstellen dat er dus 6 van die taliban mafkezen met zulke wapens binnen komen rennen. Ik weet niet of je ze wel eens in het echt gezien hebt?
heb ook begrepen dat alle gasten al veilig zijn.... ik zou zeggen. Laat ze lekker in dat hotel zitten als ze dat willen. Lui gaan vanzelf falen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
AJE: Clearing of hotel is still going on. Six suicide bombers have entered the hotel.
Aha, nja ik liep vorige zomer in Parijs en daar stonden dus een paar militairen alleen ter beveiliging met dat soort geweren. Ze konden ze zelf amper vasthoudenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nog niet, maar hoop dat ik binnenkort aan de beurt ben om naar Kunduz te mogen..:)
quote:BetteDam Bette Dam
@
@conflictdaily je bent n schat..:)
1 minute ago
quote:Jeffrey Jonkers
conflictdaily Jeffrey Jonkers
@bettedam : goed commentaar op Al Jazeera! Ben net aan het kijken.
4 minutes ago
Wacht.. je hebt het over automatische wapens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef Creeg het volgende:
[..]
Aha, nja ik liep vorige zomer in Parijs en daar stonden dus een paar militairen alleen ter beveiliging met dat soort geweren. Ze konden ze zelf amper vasthoudenGrappige was wel, er kwam ineens politie en allemaal tumult met mensen enzo. Dus die gasten in actie hè, was best gevaarlijk momentje. Wat er uiteindelijk was dat was een stoet van allemaal mensen die op rolschaatsen over de straat reden
Ja ik heb het toch over dat plaatjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wacht.. je hebt het over automatische wapens?
![]()
Die heb ik natuurlijk genoeg gezien, vastgehouden en gebruikt
van 5,56mm tot 120 mm
Ja, koekwousquote:
Jezus Chr.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja, koekwousik dacht dat je het over taliban strijders had.. die heb ik nog niet gezien nee
.
Semi en automatische hand/schoudervuurwapens en grotere wapensystemen ben ik goed bekend mee
Dus als ik het goed begrijp zijn alle gasten dus dat hotel uit en zoekt de taliban zich nu rot naar gasten in dat hotel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef Pumatje het volgende:
Mja.. nogmaals. Laat die Talibs lekker in dat hotel zitten als ze er zo graag in willen rennen, schijnt dat de gasten toch al veilig zijn.
Ik zou klapstoeltje uitzetten buiten het Hotel en een dikke duim uitsteken naar ze..
Lui komen vanzelf wel.
ach.. hoort bij opleidingquote:
Wat is je rang ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ach.. hoort bij opleiding![]()
zelfs dat begint na een tijdje te vervelen hoor
zo ongeveer wel.. Afghaanse politie is ook het hotel ingegaan..en die zijn weer opzoek naar Taliban. Wat precies het doel is van de Talibs weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zijn alle gasten dus dat hotel uit en zoekt de taliban zich nu rot naar gasten in dat hotel?
Dat weet ik dus wel. Ze willen alle buitenlanders dat hotel uit hebben. Nja goed de taliban maakt ze dan gewoon af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zo ongeveer wel.. Afghaanse politie is ook het hotel ingegaan..en die zijn weer opzoek naar Taliban. Wat precies het doel is van de Talibs weet ik niet.
Wat ik begrijp is dus dat er 6 zelfmoordstrijders van de taliban met een flinke automatische geweren naar binnen zijn gerend met het doel om alle buitenlanders te vermoorden. Er waren 2 explosies in het hotel en de strijders gingen kamer voor kamer om mensen te vermoorden. Tot nu toe zijn er 10 doden (wat ik dan opzich weinig vind als je kamer voor kamer afgaat) en 1 explosie was in een zaal waar een bruiloft bezig was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmm nog steeds vaag dus wat er precies aan de hand is....
Tsja maar nu.nl is gewoon een commercieel bedrijfje. Die showen het nieuws wat de bezoekers willen lezen, dat levert namelijk de meeste advertentie inkomsten op :p Dus zo gek is dat niet van nu.nl natuurlijk. Bovendien is dit nieuws belangrijk maar niet direct van belang voor het leven hier in Nederland. Dus ook dan is het niet zo gek dat het onweer bovenaan staat aangezien dat ons wel treft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Creeg het volgende:
Kijk nu ook is op hoofdpagina van nu.nl
Het hoofdnieuws is dus over Nederland met z'n code oranje. En 2 daaronder staat dus pas dit nieuws, terwijl dit nieuws dus veel belangrijker is dan dat beetje volt wat door de lucht gaat.
Ja goed, daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja maar nu.nl is gewoon een commercieel bedrijfje. Die showen het nieuws wat de bezoekers willen lezen, dat levert namelijk de meeste advertentie inkomsten op :p Dus zo gek is dat niet van nu.nl natuurlijk. Bovendien is dit nieuws belangrijk maar niet direct van belang voor het leven hier in Nederland. Dus ook dan is het niet zo gek dat het onweer bovenaan staat aangezien dat ons wel treft.
Maargoed, daarom opende ik dit topic ook. Omdat weinig aandacht kreeg. Op CNN stond het trouwens wel bovenaan.
twitter:AmiriTOLOnews twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:08:562 other blasts heard now, i dont know whats going on? reageer retweet
twitter:erinmcunningham twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:11:37When I left about 20 minutes ago, things calmed down. But looks like they're picking up again. Massive explosions sounded like artillery reageer retweet
Ja, net weggekliktquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef Creeg het volgende:
Wow gek. Live op die link die ik stuurde iets ontploft. Iedereen rennen en brand en er wordt ook geschoten geloof ik?
http://mubasher-misr.aljazeera.net/quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, net weggekliktWel een beetje een monoloog hier trouwens. Niet veel interesse vanuit FOK!ers iig
Ik zie wat bomen met mensen ertussen. Was daar net iets bij te zien of was dat een ander beeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:20 schreef Creeg het volgende:
[..]
http://mubasher-misr.aljazeera.net/
Nog een keer de link dan
Ja idd, achja ik hou jullie beetje simpel op de hoogte. Heb ik ook nog wat te doen
Ja idd, ik zie iedereen rennen ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie wat bomen met mensen ertussen. Was daar net iets bij te zien of was dat een ander beeld?
twitter:Orzala twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:23:02Wow sounds like a Rambo movie/ Remember #transition has NOT yet happened! RT @BetteDam: 'they fire from the hotel roof at the helicopters' reageer retweet
Iemand twitterde een bericht dat Al Jazeera livestream had over dat hotel..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet zeker dat dit nog beelden van dat hotel zijn?en niet van een of andere rel ergens anders?
ow lol, maar misschien is er nu allang iets anders. Het ziet er zo 'stedelijk' uit terwijl je op die luchtfoto van dat hotel bijna geen gebouwen ziet staan in de omgeving...quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Iemand twitterde een bericht dat Al Jazeera livestream had over dat hotel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |