Tsja maar nu.nl is gewoon een commercieel bedrijfje. Die showen het nieuws wat de bezoekers willen lezen, dat levert namelijk de meeste advertentie inkomsten op :p Dus zo gek is dat niet van nu.nl natuurlijk. Bovendien is dit nieuws belangrijk maar niet direct van belang voor het leven hier in Nederland. Dus ook dan is het niet zo gek dat het onweer bovenaan staat aangezien dat ons wel treft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Creeg het volgende:
Kijk nu ook is op hoofdpagina van nu.nl
Het hoofdnieuws is dus over Nederland met z'n code oranje. En 2 daaronder staat dus pas dit nieuws, terwijl dit nieuws dus veel belangrijker is dan dat beetje volt wat door de lucht gaat.
Ja goed, daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja maar nu.nl is gewoon een commercieel bedrijfje. Die showen het nieuws wat de bezoekers willen lezen, dat levert namelijk de meeste advertentie inkomsten op :p Dus zo gek is dat niet van nu.nl natuurlijk. Bovendien is dit nieuws belangrijk maar niet direct van belang voor het leven hier in Nederland. Dus ook dan is het niet zo gek dat het onweer bovenaan staat aangezien dat ons wel treft.
Maargoed, daarom opende ik dit topic ook. Omdat weinig aandacht kreeg. Op CNN stond het trouwens wel bovenaan.
twitter:AmiriTOLOnews twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:08:562 other blasts heard now, i dont know whats going on? reageer retweet
twitter:erinmcunningham twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:11:37When I left about 20 minutes ago, things calmed down. But looks like they're picking up again. Massive explosions sounded like artillery reageer retweet
Ja, net weggekliktquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef Creeg het volgende:
Wow gek. Live op die link die ik stuurde iets ontploft. Iedereen rennen en brand en er wordt ook geschoten geloof ik?
http://mubasher-misr.aljazeera.net/quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, net weggekliktWel een beetje een monoloog hier trouwens. Niet veel interesse vanuit FOK!ers iig
Ik zie wat bomen met mensen ertussen. Was daar net iets bij te zien of was dat een ander beeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:20 schreef Creeg het volgende:
[..]
http://mubasher-misr.aljazeera.net/
Nog een keer de link dan
Ja idd, achja ik hou jullie beetje simpel op de hoogte. Heb ik ook nog wat te doen
Ja idd, ik zie iedereen rennen ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie wat bomen met mensen ertussen. Was daar net iets bij te zien of was dat een ander beeld?
twitter:Orzala twitterde op woensdag 29-06-2011 om 00:23:02Wow sounds like a Rambo movie/ Remember #transition has NOT yet happened! RT @BetteDam: 'they fire from the hotel roof at the helicopters' reageer retweet
Iemand twitterde een bericht dat Al Jazeera livestream had over dat hotel..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je weet zeker dat dit nog beelden van dat hotel zijn?en niet van een of andere rel ergens anders?
ow lol, maar misschien is er nu allang iets anders. Het ziet er zo 'stedelijk' uit terwijl je op die luchtfoto van dat hotel bijna geen gebouwen ziet staan in de omgeving...quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Iemand twitterde een bericht dat Al Jazeera livestream had over dat hotel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |