quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, dat blijkt wel:
http://www.ns.nl/storingen/index.form
nou, vandaag niet, maar zondagnacht wel, heb ik nog een hoop evacuees in huis gehad van half eén 's nachts tot een uur of vier, heb geen oog dichtgedaan, grote brand in een loods tegenover een benzinepomp, alle corpsen uit de regio waren er, trauma heli etc. Ging ik kijken, kwam ik met iets meer als alleen thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm...? Was er paniek? Wel luguber dat er een huis in je buurt in brand staat idd.
Haha!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Kahaarin lapo TT (en net geen fipo) the lady is baaaaaaaaaaaaack
Oh bah, niemand gewond?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, vandaag niet, maar zondagnacht wel, heb ik nog een hoop evacuees in huis gehad van half eén 's nachts tot een uur of vier, heb geen oog dichtgedaan, grote brand in een loods tegenover een benzinepomp, alle corpsen uit de regio waren er, trauma heli etc. Ging ik kijken, kwam ik met iets meer als alleen thuis
dat zal wel heftig geweest zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, vandaag niet, maar zondagnacht wel, heb ik nog een hoop evacuees in huis gehad van half eén 's nachts tot een uur of vier, heb geen oog dichtgedaan, grote brand in een loods tegenover een benzinepomp, alle corpsen uit de regio waren er, trauma heli etc. Ging ik kijken, kwam ik met iets meer als alleen thuis
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
hallo, ben d'r weer, alles weer rustig, binnen en buiten
Hmm, vervelend maar niet onoverkomelijk, wel een ontzettend nare beleving natuurlijk. Lief dat je mensen in huis hebt genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar niet ernstig, teveul rook ingeademd
hier regent het nu alleen nog maar, af en toe nog een bliksemflits en een donderklap, maar het grootste leed is wel geleden. Gras heeft wel genoeg water nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo...... hiero ook:
ons vermiste meisje is teruggekeerd![]()
Kok probeert een vidje van zijn neuk naar joetjoep te krijgen
En hier in Amsterdam dondert en bliksemt 't nog steeds
Ach zie 't positief in..... je hebt de 4plein nachtbrakers badge op een schoolnacht gekregenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach zie 't positief in..... je hebt de 4plein nachtbrakers badge op een schoolnacht gekregen
heb ik m'n goede daad weer verricht voor dit jaar toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, vervelend maar niet onoverkomelijk, wel een ontzettend nare beleving natuurlijk. Lief dat je mensen in huis hebt genomen.
en ik zit nie eens meer op school, kun je nagaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach zie 't positief in..... je hebt de 4plein nachtbrakers badge op een schoolnacht gekregen
hier regent het nog een beetje, verder nietsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo...... hiero ook:
ons vermiste meisje is teruggekeerd![]()
Kok probeert een vidje van zijn neuk naar joetjoep te krijgen
En hier in Amsterdam dondert en bliksemt 't nog steeds
Precies! Pluspuntje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik m'n goede daad weer verricht voor dit jaar toch?
met de aaiped gaat dat in 3 seconden......quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
heb hem inmiddels op de pc straan. maar uploaden naar twitvid duurt lang, is maar 7 mb
ik heb geduld hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
heb hem inmiddels op de pc straan. maar uploaden naar twitvid duurt lang, is maar 7 mb
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies! Pluspuntje!
[ [url=http://gs14.rimg.info/4bcf9511f2c39fdf156676a47a837a8a.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies! Pluspuntje!
[ [url=http://gs14.rimg.info/4bcf9511f2c39fdf156676a47a837a8a.png]afbeelding ] [/url]
Tinypic dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
tijdje niet gezien de bordjes.... we zijn hier een beetje ingedut denk ik
quote:
doe effe linkje, moet met flashplayer, kan niet op aaipetquote:
http://tinypic.com/player.php?v=2dsk86q&s=7quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe effe linkje, moet met flashplayer, kan niet op aaipet
thanks mary, maar bedacht me ook dat ik ook op leptop kan twitteren hè, vergeet ik gewoon tegenwoordig. Het begint hier weer harder te regenen nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=2dsk86q&s=7
hier ging het in een half uur van 33 graden naar 20, het is nu binnen warmer als buitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
Oeh mooie vid kokkie, het begint hier nu te weerlichten en te regenen, hopelijk koelt het af...
oh, verhip ja.... moet de katten nog naar achter jagen, kan ik de boel hier open zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ging het in een half uur van 33 graden naar 20, het is nu binnen warmer als buiten
hier nog 24quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ging het in een half uur van 33 graden naar 20, het is nu binnen warmer als buiten
binnen 26,5 hier, buiten 20quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, verhip ja.... moet de katten nog naar achter jagen, kan ik de boel hier open zetten
Heerlijk, laat maar komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zal toch wel afkoelen, morgen 19-20 graden....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
Oeh mooie vid kokkie, het begint hier nu te weerlichten en te regenen, hopelijk koelt het af...
pics kahaarin!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heerlijk, laat maar komen.Oeh! *schrik* die flits zag ik door het keukenraam en het tuinraam tegelijk.
Hmm, probleem, batterijen zoek...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pics kahaarin!!!(ik zit hier met heel veul ramen, ik zag het ook aan alle kanten, gek he, en dan nog niet goed kunnen filmen)
Hmm, geen Purol bij de hand?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
enne trouwens ff geheel OT: ben ik toch de hele dag al aan het snotteren, heb al een halve doos tissues leeggesnoten en nu wordt mijn neus rood
snotteren en drank gaan niet samenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
enne trouwens ff geheel OT: ben ik toch de hele dag al aan het snotteren, heb al een halve doos tissues leeggesnoten en nu wordt mijn neus rood
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
snotteren en drank gaan niet samen
Jij hebt je portie rampgangers al wel gehad idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
elke rampensite (alarmcheck, hier lokaal 112 rivierenland etc.) zijn allemaal overbelast, pagina's kunnen niet geladen wordenmaar ik ga niet kijken!!
das een goeie * MaryMouse gaat ff purol uit de badkamer halenquote:
Dat lucht vast op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das een goeie * MaryMouse gaat ff purol uit de badkamer halen![]()
wis ik nie * MaryMouse loopt met flesje water naar de badkamer waar ze toch al heen moest voor de purol om het flesje daar leeg te gooien omdat dat in de keuken nog niet magquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
snotteren en drank gaan niet samen
Alcohol houdende dranken, water is goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wis ik nie * MaryMouse loopt met flesje water naar de badkamer waar ze toch al heen moest voor de purol om het flesje daar leeg te gooien omdat dat in de keuken nog niet mag
zeg je nu, heb ik een half flesje perfect ALW door de gootsteen gemieterdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alcohol houdende dranken, water is goed!
Hmm, tja, dat is de schuld van Kokkie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg je nu, heb ik een half flesje perfect ALW door de gootsteen gemieterd
Kokkie jouw schuld dat ik nu weer extra milieu-belastend bezig geweest ben en perfect ALW heb weggegooidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, tja, dat is de schuld van Kokkie.
Psies!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie jouw schuld dat ik nu weer extra milieu-belastend bezig geweest ben en perfect ALW heb weggegooid
ik neem alle schuld op me. raak er aan gwendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie jouw schuld dat ik nu weer extra milieu-belastend bezig geweest ben en perfect ALW heb weggegooid
Heb een tijdje met mijn HTC op 't balkon gestaan, dacht iedere keer filmpjes van 30 sec. op te nemen, een paar met mooie flitsen.... Kom binnen, blijk ik die niet te hebben opgeslagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies!Hmm, pics/vids gaat hem niet worden, ook de HTC heeft honger, naja, er komt vast wel weer een keertje een kans.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik neem alle schuld op me. raak er aan gwend
Hmm, huh? Dat wordt toch vanzelf opgeslagen? Is je geheugen niet vol?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een tijdje met mijn HTC op 't balkon gestaan, dacht iedere keer filmpjes van 30 sec. op te nemen, een paar met mooie flitsen.... Kom binnen, blijk ik die niet te hebben opgeslagen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik neem alle schuld op me. raak er aan gwend
Blijkbaar niet, eerste en laatste filmpje staan op kaart, de tussenliggende met de mooie flitsen niet. Zal wel te ongeduldig geweest zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]Maar je bent wel lief!
[..]
Hmm, huh? Dat wordt toch vanzelf opgeslagen? Is je geheugen niet vol?
ik had er straks ook eentje perfect op het beeld van m'n aaipet, ook niet opgeslagen, ik druk op het verkeerde knopje per ongelukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een tijdje met mijn HTC op 't balkon gestaan, dacht iedere keer filmpjes van 30 sec. op te nemen, een paar met mooie flitsen.... Kom binnen, blijk ik die niet te hebben opgeslagen
Balen! Maar ja, het is vast niet het laatste onweer deze zomer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, eerste en laatste filmpje staan op kaart, de tussenliggende met de mooie flitsen niet. Zal wel te ongeduldig geweest zijn
en dat kan ik niet gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry kokje geef alleen geen
want dan sta je misschien morgen ook te snotteren boven je pannen
Denk 't ook niet, mooiste onweersbuien zijn toch meestal in augustusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Balen! Maar ja, het is vast niet het laatste onweer deze zomer.
Dat klopt, van die nazomer lichtspektakels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk 't ook niet, mooiste onweersbuien zijn toch meestal in augustus
daarom dus..... gaan ze als mensen ziek worden nog denken dat je met EHEC kooktquote:
Lol! Zie kokkie al zitten in quarantaine...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom dus..... gaan ze als mensen ziek worden nog denken dat je met EHEC kookt
het regent hier nog steeds vrij hard, kan nog niks open zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ga morgen maar ff rustig teruglezen wat dit #noodweer teweeg gebracht heeft, maar vooralsnog stelde het hier in Amsterdam niet veel voor. De terrassen zijn weer geopend en zitten weer vol met mensen
Nou, denk dat als dat over een weekje zou gebeuren hij het helemaal niet erg zou vinden.... kan ie tenminste rustig de Tour kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Zie kokkie al zitten in quarantaine...
zaterdag is de startquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, denk dat als dat over een weekje zou gebeuren hij het helemaal niet erg zou vinden.... kan ie tenminste rustig de Tour kijken
* Ceetje..stopt een vies zakdoekje van snipverkouden dochter in enveloppe en doet deze op de post naar superkokjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, denk dat als dat over een weekje zou gebeuren hij het helemaal niet erg zou vinden.... kan ie tenminste rustig de Tour kijken
weet je waar dat tour circus volgende week zaterdag en zondag ergens door frankrijk rijdt? 9 en 10 juli? Ze sluiten daar gerust hele autobanen af voor die doping gebruikersquote:
Heb er hier ook nog wel een stuk of vijftig liggen * MaryMouse duikt de prullenbak in en vist ze eruit om ook naar kokje te sturenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..stopt een vies zakdoekje van snipverkouden dochter in enveloppe en doet deze op de post naar superkokje
pas openen als de tour begint kokje!
Haha, hmm, denk niet dat je daar veel zin in hebt mocht je echt besmet zijn met EHEC. Maar een zomergriepje is misschien wel een voordeel bij een nadeel in zijn geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier ook, mooie flitsen, nog geen hagel, mag ook wel wegblijven, heb net allerlei knoppen aan mijn zomerbollen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het regent hier nog steeds vrij hard, kan nog niks open zetten
dan is het te laat. incubatietijd is drie dagen vanaf de 8e een week vrij, dus niet ziek worden. ;smorgen zwemmen vanaf 14.00 tour kijken. Vakantie is ingevuldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..stopt een vies zakdoekje van snipverkouden dochter in enveloppe en doet deze op de post naar superkokje
pas openen als de tour begint kokje!
Kokje is volgens mij een veel te goed kokje om EHEC te krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, hmm, denk niet dat je daar veel zin in hebt mocht je echt besmet zijn met EHEC. Maar een zomergriepje is misschien wel een voordeel bij een nadeel in zijn geval.
Niet eeuwig hoor, voor dit jaar misschien wel, maar gaat volgend jaar gewoon weer bloeienquote:[..]
Hier ook, mooie flitsen, nog geen hagel, mag ook wel wegblijven, heb net allerlei knoppen aan mijn zomerbollen.Om nog maar te zwijgen van de rozenstruik, zou eeuwig zonde zijn.
Dat lijkt mij ook idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje is volgens mij een veel te goed kokje om EHEC te krijgen
Ja maar hij zit vol knoppen, ik zou het wel jammer vinden, volgens de kaarten is het om 20 over 11 hier het felst, we wachten af.quote:Niet eeuwig hoor, voor dit jaar misschien wel, maar gaat volgend jaar gewoon weer bloeien
Ow, zolang verkouden zijn lukt mij ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan is het te laat. incubatietijd is drie dagen vanaf de 8e een week vrij, dus niet ziek worden. ;smorgen zwemmen vanaf 14.00 tour kijken. Vakantie is ingevuld19e werken 20+21 vrij voor belanrijke bergetappes
21e alpe d'huez ging helaas niet
[url=http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/us/le_parcours.html]quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet je waar dat tour circus volgende week zaterdag en zondag ergens door frankrijk rijdt? 9 en 10 juli? Ze sluiten daar gerust hele autobanen af voor die doping gebruikers
Lol, houd jij alles bij? Ik kijk altijd de samenvatting 's avonds, vind een hele koers kijken saai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan is het te laat. incubatietijd is drie dagen vanaf de 8e een week vrij, dus niet ziek worden. ;smorgen zwemmen vanaf 14.00 tour kijken. Vakantie is ingevuld19e werken 20+21 vrij voor belanrijke bergetappes
21e alpe d'huez ging helaas niet
meeste wel ja, maar vooral de berg etappes. Ben helaas vaak te laat thuis voor de avondetappe met Martquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, houd jij alles bij? Ik kijk altijd de samenvatting 's avonds, vind een hele koers kijken saai.
En niet alleen hele autobanen hoor, zelfs boerkjes in hun lamborghinis worden aan de kant gezetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet je waar dat tour circus volgende week zaterdag en zondag ergens door frankrijk rijdt? 9 en 10 juli? Ze sluiten daar gerust hele autobanen af voor die doping gebruikers
de achtste ben ik nog gewoon thuis, gaat mij om het weekend van 9 en 10 juli, hahahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
[url=http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/us/le_parcours.html]
je hebt er de achtste geen last van,starten in vendee
Maar dit jaar toch wel hè, is Mart's laatste jaar voor ie met pensioen gaat (hoe oud is ie eigenlijk, is ie al 67?) anders opnemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
meeste wel ja, maar vooral de berg etappes. Ben helaas vaak te laat thuis voor de avondetappe met Mart
een keer 2 uur voor de spaanse-franse grens (terugweg) in file gestaan. Wij vloeken op de franse en spaanse douane beambten, bleek de tour er in frankrijk ergens langs te moeten, gewoon de hele zooi afgesloten door die fransen. En het was maar een graad of 40 buitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En niet alleen hele autobanen hoor, zelfs boerkjes in hun lamborghinis worden aan de kant gezet![]()
Jammer, maar dan kun je 's morgens toch wel uitzending gemist kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
meeste wel ja, maar vooral de berg etappes. Ben helaas vaak te laat thuis voor de avondetappe met Mart
zeker wel maar wordt volgens mij ook herhaald rond 0.00uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer, maar dan kun je 's morgens toch wel uitzending gemist kijken?
opnemen, of heb je geen upc/ziggo oid box?, kun je t kijken wanneer je zin hebt.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel maar wordt volgens mij ook herhaald rond 0.00uur
Oh dan, slaapmutsje met Mart dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel maar wordt volgens mij ook herhaald rond 0.00uur
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
opnemen, of heb je geen upc/ziggo oid box?, kun je t kijken wanneer je zin hebt.....
zo te zien hebben we daar geen last van. OOOOOOOOOOOOO, ik heb er zoooooo'n zin in, zeker na al dat gezeik op m'n werkquote:
Waarom ga je dan niet naar Bol toe? Tour wordt denk ik zeker ook op TV1 uitgezonden, kan jij kijken zelfs live als hij de veldjes omploegdquote:
breng me niet op ideeenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar Bol toe? Tour wordt denk ik zeker ook op TV1 uitgezonden, kan jij kijken zelfs live als hij de veldjes omploegd
mart vertelde bij die twee van de EO wiens namen ik altijd vergeet (knevel en nog wat) dat hij best wat voor de EO wil doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helaas het laatste jaar;. Mart mot met pensioen
Mag hij dat zeggen? Ja dat mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helaas het laatste jaar;. Mart mot met pensioen
Van den Brink toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mart vertelde bij die twee van de EO wiens namen ik altijd vergeet (knevel en nog wat) dat hij best wat voor de EO wil doen
mart is niet eenkennig, wil films gaan maken, of docus evt bij de eo jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mart vertelde bij die twee van de EO wiens namen ik altijd vergeet (knevel en nog wat) dat hij best wat voor de EO wil doen
zou goed kunnen, maken niet zoveel indruk op me, hahahahahaquote:
Och, zo lang hij het nog leuk vindt, waarom niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
mart is niet eenkennig, wil films gaan maken, of docus evt bij de eo ja
he he.... dm aan Bollokus "Lieve Bol Kokje wil graag de tour bij je kijken, hij gaat live kijken als ze langsracen en verder tv1 kijken als jij de veldjes omploegd. Ik kom graag mee om wél te leren kaasmaken en koeienmelken etc . "quote:
Komt nog genoeg aan iig, het is ook nog actief genoeg, zou me maar op kinderen aan bed voorbereiden:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou goed kunnen, maken niet zoveel indruk op me, hahahahaha
Kahaarin, krijgen we nog meer noodweer hier omgeving Den Bosch (ietsje ten noorden daarvan)?
Dan kan ik me instellen of ik vannacht wel of geen huilende kinderen aan m'n bed krijg. De buienradar wil nie meer hier (overbelast?)
Ja maar het gekke is 't ziet er wel allemaal erg actief uit, maar (met uitzondering dan van brabant waar het wel blijkbaar heeft gespookt) zwakt het erg snel afquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt nog genoeg aan iig, het is ook nog actief genoeg, zou me maar op kinderen aan bed voorbereiden:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
dat denk ik ook, vooral als het over sport gaat. We zullen zien. Hij wordt freelancerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, zo lang hij het nog leuk vindt, waarom niet.Ik denk dat hij best wel een docu aan elkaar kan praten.
hey, ik woon nèt in gelderland hoor (net over de grens; de maas). Hier spookt het meestal langer als elders. Men zegt hier dat dat komt omdat wij tussen de rivieren zitten..... het zal wel. Weet wel dat het goed tekeer ging tussen 20.00 en 22.30 hieroquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar het gekke is 't ziet er wel allemaal erg actief uit, maar (met uitzondering dan van brabant waar het wel blijkbaar heeft gespookt) zwakt het erg snel af
wist niet dat je papa wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
wil niet vervelend doen dames, maar het is bedtijd voor papa
goh kokje, sinds wanneer heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
wil niet vervelend doen dames, maar het is bedtijd voor papa
Het spul boven noord Frankrijk activeert steeds als een malle boven Belgie, is geen zinnig woord over te zeggen, KNMI heeft de waarschuwing staan tot morgenochtend vroeg iig. Hopelijk valt het mee en slapen ze door, is wel sneu bange kinderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar het gekke is 't ziet er wel allemaal erg actief uit, maar (met uitzondering dan van brabant waar het wel blijkbaar heeft gespookt) zwakt het erg snel af
Ik zou er wel naar kijken denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik ook, vooral als het over sport gaat. We zullen zien. Hij wordt freelancer
hebben ze van hun moeder. Als ik nu helemaal alleen in huis was geweest, was ik naar een vriendin ofzo gegaan hoor. Of, als die niet thuis waren, zat ik met autosleutels bij de hand en tas in de aanslag, klaar om te vertrekken. Vroeger eens de bliksem ingeslagen, was nie leuk, beetje trauma , hahahahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het spul boven noord Frankrijk activeert steeds als een malle boven Belgie, is geen zinnig woord over te zeggen, KNMI heeft de waarschuwing staan tot morgenochtend vroeg iig. Hopelijk valt het mee en slapen ze door, is wel sneu bange kinderen.
Ja maar wel jammer dat er een weerwaarschuwing wordt afgegeven en je toch in de praktijk maar pas zo kort voor 't wel of niet los barst kan zeggen of een waarschuwing nodig isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het spul boven noord Frankrijk activeert steeds als een malle boven Belgie, is geen zinnig woord over te zeggen, KNMI heeft de waarschuwing staan tot morgenochtend vroeg iig. Hopelijk valt het mee en slapen ze door, is wel sneu bange kinderen.
Ow ook meegemaakt hoor, blikseminslag. Ben er wel overheen gegroeidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze van hun moeder. Als ik nu helemaal alleen in huis was geweest, was ik naar een vriendin ofzo gegaan hoor. Of, als die niet thuis waren, zat ik met autosleutels bij de hand en tas in de aanslag, klaar om te vertrekken. Vroeger eens de bliksem ingeslagen, was nie leuk, beetje trauma , hahahahahaha
ze moeten gewoon stoppen met die weer-alarmen, slaan meestal de plank totaal mis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar wel jammer dat er een weerwaarschuwing wordt afgegeven en je toch in de praktijk maar pas zo kort voor 't wel of niet los barst kan zeggen of een waarschuwing nodig is
Vervelend, dat blijft je wel bij denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze van hun moeder. Als ik nu helemaal alleen in huis was geweest, was ik naar een vriendin ofzo gegaan hoor. Of, als die niet thuis waren, zat ik met autosleutels bij de hand en tas in de aanslag, klaar om te vertrekken. Vroeger eens de bliksem ingeslagen, was nie leuk, beetje trauma , hahahahahaha
daag kokje, had al truste gezegd hoor, maar nog een keertje, trustequote:
De pest is dat het heel plaatselijk is, als je naar P2000 kijkt is het maar goed dat er gewaarschuwd is, het is hier en daar flink mis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar wel jammer dat er een weerwaarschuwing wordt afgegeven en je toch in de praktijk maar pas zo kort voor 't wel of niet los barst kan zeggen of een waarschuwing nodig is
je kent kokje toch, wil altijd drie keer op zijn voorhoofd gekust worden voor ie gaat slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daag kokje, had al truste gezegd hoor, maar nog een keertje, truste![]()
![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daag kokje, had al truste gezegd hoor, maar nog een keertje, truste![]()
![]()
ik weet niet waar ie destijds insloeg, maar de stopcontacten zijn toen gewoon van de muur gesprongen, TV, radio, al dat soort spul kapot, en ook nog brand. Kan me nog wel herinneren dat het net was alsof er een soort vuurbal door de kamer vloog, heel akelig en het maakte een geluid dat ik niet kan omschrijven maar nooit meer vergeetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vervelend, dat blijft je wel bij denk ik.
Hmm, mijn opa en oma hebben een keer een inslag gehad via het stopcontact, de hele stereo naat de vaantjes, is idd geen leuke ervaring, heb zelf gelukkig niets meer meegemaakt dan vallende takken door inslagen, *klopt op hout*. Het spookt hier nu flink door.
Ja en dat verbaast mij dus.... waarin verschilt het weer hier in West-Europa van 't weer in ZO-USA? Daar kunnen ze bijna tot op de minuut nauwkeurig voorspellen wanneer een tornado langsraast tot en met highway nummer aan toe; En hier.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De pest is dat het heel plaatselijk is, als je naar P2000 kijkt is het maar goed dat er gewaarschuwd is, het is hier en daar flink mis.
Daar heb je vaak geconcentreerde supercellen, dit is een front dat plaatselijk schade geeft maar lang niet overal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en dat verbaast mij dus.... waarin verschilt het weer hier in West-Europa van 't weer in ZO-USA? Daar kunnen ze bijna tot op de minuut nauwkeurig voorspellen wanneer een tornado langsraast tot en met highway nummer aan toe; En hier.....
jakkes.... Dan kan ik het me voorstellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet niet waar ie destijds insloeg, maar de stopcontacten zijn toen gewoon van de muur gesprongen, TV, radio, al dat soort spul kapot, en ook nog brand. Kan me nog wel herinneren dat het net was alsof er een soort vuurbal door de kamer vloog, heel akelig en het maakte een geluid dat ik niet kan omschrijven maar nooit meer vergeet
Ow ik kan mij alleen nog herinneren dat we aan de eettafel zaten te eten; Een groot knetterend geluid na de boem, en mijn vader sprong op, en zei: "Die is hier ingeslagen". Dat was ie, zelfde als bij jou, alles van de muren af, brandspoor van de antenne kabel en de zolderverdieping stonk naar ozon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet niet waar ie destijds insloeg, maar de stopcontacten zijn toen gewoon van de muur gesprongen, TV, radio, al dat soort spul kapot, en ook nog brand. Kan me nog wel herinneren dat het net was alsof er een soort vuurbal door de kamer vloog, heel akelig en het maakte een geluid dat ik niet kan omschrijven maar nooit meer vergeet
ik was toen een jaar of 5 zes, maar ik zie het nog zo voor mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
jakkes.... Dan kan ik het me voorstellen.
bij ons een soort vuurbal die als uit het niets ineens door de kamer vloog, gordijnen in brand, kast in de fikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik kan mij alleen nog herinneren dat we aan de eettafel zaten te eten; Een groot knetterend geluid na de boem, en mijn vader sprong op, en zei: "Die is hier ingeslagen". Dat was ie, zelfde als bij jou, alles van de muren af, brandspoor van de antenne kabel en de zolderverdieping stonk naar ozon.
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, dit is het betere werk, het weer van m'n vakantieadres de eerste 3 dagen, ziet er goed uit
[ afbeelding ]
dat lijkt mij wel heul eng, zo'n bolbliksem. Heb daar alleen maar foto's van gezien. Hadden wij niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons een soort vuurbal die als uit het niets ineens door de kamer vloog, gordijnen in brand, kast in de fik
als het op de camping waar we zitten langer als 1 dag kloteweer dreigt te worden pakken we de boel in en rijden we gewoon zuidelijker. Dan maar een dag of 2 langer doen over de terugweg, moet geen kloteweer hebben op m'n vakantiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet verkeerden wel als het daar slecht weer wordt ff hier posten dat met jou alles in orde is hè.. voor we ook voor jou half Fok! moeten mobeliseren om je op te sporen
Jaja, wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet verkeerden wel als het daar slecht weer wordt ff hier posten dat met jou alles in orde is hè.. voor we ook voor jou half Fok! moeten mobeliseren om je op te sporen
paniek was er toen, mijn vader greep mij en m'n broer in de kraag en heeft ons in de garage gezet en is zelf aan het blussen geslagen met emmers water, de buurman is nog komen helpen. Kreeg een kroketje en ijsje voor de schrik 's avonds laat, dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel heul eng, zo'n bolbliksem. Heb daar alleen maar foto's van gezien. Hadden wij niet hoor
quote:
ik zal je DMmen, PMmen, emailen, smssen, op fok berichtjes zetten en met mijn twee accounts twitteren, okee? En foursquare schakel ik ook nog in. Krijg ik dan een batch voor lang reizen ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
paniek was er toen, mijn vader greep mij en m'n broer in de kraag en heeft ons in de garage gezet en is zelf aan het blussen geslagen met emmers water, de buurman is nog komen helpen. Kreeg een kroketje en ijsje voor de schrik 's avonds laat, dat weet ik nog wel
je vergat gewoon ff bellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal je DMmen, PMmen, emailen, smssen, op fok berichtjes zetten en met mijn twee accounts twitteren, okee? En foursquare schakel ik ook nog in. Krijg ik dan een batch voor lang reizen ofzo?
Ik ontken alles...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je weet in ieder geval nu dat je een BF-er bent
en terecht.....jij duikt onder en je komt zoquote:
Lol, ik voel me zeer vereerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en terecht.....jij duikt onder en je komt zo [ [url= http://www.emofaces.com/e(...)ticon.gif]afbeelding[/url] ] terug
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga naar bedje toe, nu het nog steeds vandaag is,![]()
![]()
truste allemaal, en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker beide!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
ja ik ga ook vandaag een #MNVZW doen
![]()
Kahaarin blij dat je weer terug bent
trusten Ceetjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
dit nog effe laten zien, is vlakbij (kilometer of 15)
[ afbeelding ]
Jeetje... Hmm, niet leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
dit nog effe laten zien, is vlakbij (kilometer of 15) 't is bij Kaatje om de hoek trouwens![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat met dat zwembadje op straat vind ik dan wel weer humor, zoiets zou ik ook doen, hahahahahaquote:
Lol, dat is idd een goeie, luchtbedje erbij en dobberen door de straat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat met dat zwembadje op straat vind ik dan wel weer humor, zoiets zou ik ook doen, hahahahaha
truste, nu ben ik echt weg, anders is het zometeen alweer morgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is idd een goeie, luchtbedje erbij en dobberen door de straat.
Balen, goede nacht gewenst iig, hopelijk kakt het snel in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
het begint namelijk weer te spoken hiero
Prima geslapen vannachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
Iedereen goed de nacht door gekomen?Hier staat alles nog recht op en zelfs de rozen hebben het overleefd.
bij ons in de straat valt het mee hoor. Wat afgewaaide takken. In de omgeving is het erger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje
![]()
Hoe is het met de stormschade bij je?
Las dat Vught, Boxtel en Den Bosch het zwaar te verduren gehad hebben, was daarom nieuwsgierig of bij jou in de straat de bomen nog overeind stonden; Goed te horen dat dit zo isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij ons in de straat valt het mee hoor. Wat afgewaaide takken. In de omgeving is het erger.
Wij wonen dicht bij het centrum, ingebouwd zeg maar, dus heeft de wind minder vat?
hoorde wel van mensen dat de riolering het niet aankon en het water in de toiletten omhoog kwam.
quote:
ben d'r maar blij om. Al die schade schiet je ook niets mee op.quote:
Oh, bij de laatste grote storm hier zijn een paar van de alluminiumplaten van de gevel afgerukt; Toen ik die voorbij zag komen was ik best ff bang voor mijn ramen (en de mensen die zo dom waren om toen nog op straat te lopen)quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben d'r maar blij om. Al die schade schiet je ook niets mee op.
Ben ook blij dat het bij ons best meeviel..Ben niet bang geweest en dat
ben ik nogal snel, haha.
In Vught wel ja, daar is de schade erg groot en is maar 6km bij ons vandaan
had met het fototoestel stukjes gefilmd, maar zijn erg onduidelijk. Ik stond bij ons in de aanbouw. Je hoort meer regen en hagel op het dak kletteren, dan dat je duidelijk ziet wat er buiten gebeurtquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, bij de laatste grote storm hier zijn een paar van de alluminiumplaten van de gevel afgerukt; Toen ik die voorbij zag komen was ik best ff bang voor mijn ramen (en de mensen die zo dom waren om toen nog op straat te lopen)
Is het je nog gelukt om foto's/filmpjes te maken?
Oh, en dat gebeurt zeker hier op Fok best snel hoor, moet je een beetje doorheen kijken, zijn waarschijnlijk mensen die als ze zo'n mening op een ander site zouden plaatsen direct niet meer hoeven terug te komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
zat me op een ander topic ook ff te moeien.
hebben ze het over de politie en de overval van vannacht.
Mensen hebben zo makkelijk commentaar op de politie, maar
vergeten dat ook de politie maar gewoon mensen zijn.![]()
wat moet de Nederlands politie nu beginnen tegen machinewapens?
Ach, bij de volgende onweersbui beter, gaan er echt nog wel een paar komen dit jaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had met het fototoestel stukjes gefilmd, maar zijn erg onduidelijk. Ik stond bij ons in de aanbouw. Je hoort meer regen en hagel op het dak kletteren, dan dat je duidelijk ziet wat er buiten gebeurt
mensen hebben zo snel een mening, totdat het hen zelf raaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, en dat gebeurt zeker hier op Fok best snel hoor, moet je een beetje doorheen kijken, zijn waarschijnlijk mensen die als ze zo'n mening op een ander site zouden plaatsen direct niet meer hoeven terug te komen.![]()
Normale politie kan niets beginnen tegen machinewapens, en zelfs 'onze' arrestatie-teams zijn niet zo zwaar bewapend als bijv. de Amerikaanse SWAT-teams. Was ook wel een bizarre achtervolging, en ben blij verbaast dat er geen gewonden aan de kant van de politie zijn gevallen. Geeft toch wel aan dat ze blijkbaar voldoende vaardigheden leren tijdens hun training.
En ja, politiemensen zijn ook gewonen mensen, daaro heb vandaag bewust niet gekeken wat er hier op Fok geklaagd werd over de OV-staking in de drie grote steden. Werd al een beetje boos toen de chauffeurs op AT5 werden afgekraakt.
kreeg het ook niet geupload op photobucket. Duurde zo erg lang, dat ik het stopgezet heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, bij de volgende onweersbui beter, gaan er echt nog wel een paar komen dit jaar
Vroeg 't mij af omdat Frutsel een topicje geopend had over het noodweer van gister en dacht als het je gelukt was om een leuke foto/filmpje te maken dat het leuk zou zijn om die daar te posten.
ff dat draadje bijgelezen; Vind de 'negatieve' reakties nog mild hoor; Gewoon weer wat mensen die hun mening ventileren terwijl ze niet op de hoogte van feitelijke feiten zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mensen hebben zo snel een mening, totdat het hen zelf raakt![]()
en verder trek ik me de meningen op het forum niet echt aan, maar had
wel even zin om te reageren. Hoewel het nu aardig stil is daar. Soms.....is een discussie
wel leuk
Daarom heeft Frutsel ook een apart topic geopend, zodat mensen met mooie foto's/filmpjes die ze gister niet in DASOO kwijt konden, alsnog kunnen uploaden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kreeg het ook niet geupload op photobucket. Duurde zo erg lang, dat ik het stopgezet heb.
Eer het binnen was, zat de onweer al in Duitsland
heb het niet helemaal gelezen, maar hoorde van mijn zoon al dat er in de kranten zo negatief gereageerd wordt. Gebeurd heel vaak hoor. Het lijkt wel alsof mensen erop zitten te wachten om commentaar te kunnen geven op de politie, terwijl die mensen erg weinig mogen/kunnen. Kostenplaatje, wetgeving. Dat irriteerde mij jaren geleden al, nu nog meer omdat mijn zoon bij de politie werktquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff dat draadje bijgelezen; Vind de 'negatieve' reakties nog mild hoor; Gewoon weer wat mensen die hun mening ventileren terwijl ze niet op de hoogte van feitelijke feiten zijn
ja, vond ik ook mooi, was vandaag ook op het nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom heeft Frutsel ook een apart topic geopend, zodat mensen met mooie foto's/filmpjes die ze gister niet in DASOO kwijt konden, alsnog kunnen uploaden.
Ik vond trouwens de filmpjes van de windhoos boven de kaatsheuvel/waalwijk wel leuk om te zien
en puntquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het niet helemaal gelezen, maar hoorde van mijn zoon al dat er in de kranten zo negatief gereageerd wordt. Gebeurd heel vaak hoor. Het lijkt wel alsof mensen erop zitten te wachten om commentaar te kunnen geven op de politie, terwijl die mensen erg weinig mogen/kunnen. Kostenplaatje, wetgeving. Dat irriteerde mij jaren geleden al, nu nog meer omdat mijn zoon bij de politie werkt
Moest wel lachen, hadden het vandaag natuurlijk met collega's over 't noodweer en vertelde ze van die filmpjes. Hadden er nog niets over gelezen of gezien dus dachten dat ik uit mijn nek zat te kletsen. Na de lunch de filmpjes laten zien en die ene foto van de windhoos boven de efteling..... Collega's "hoe weet jij dit soort dingen als het nog niet eens in het nieuws is geweest"quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, vond ik ook mooi, was vandaag ook op het nieuws
heb je niet verteld over FOK! ???????????quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest wel lachen, hadden het vandaag natuurlijk met collega's over 't noodweer en vertelde ze van die filmpjes. Hadden er nog niets over gelezen of gezien dus dachten dat ik uit mijn nek zat te kletsen. Na de lunch de filmpjes laten zien en die ene foto van de windhoos boven de efteling..... Collega's "hoe weet jij dit soort dingen als het nog niet eens in het nieuws is geweest"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je niet verteld over FOK! ???????????
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
dit leven hou ik nog even geheim voor ze
zijn een beetje boel heule serieuze typetjes op mijn werk, met van die geitenwollen sokken en zo, en constant bezig met the carbon footprintquote:
kan hij slecht tegen warm weer ??? klitten van het zweten??quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
't is weer zomer mijn ene kater begint weer lui te worden en heeft weer klitten in zijn vacht
Geen idee, is redelijk abnormaal voor een kat om zich niet goed te verzorgen. Dierenarts weet ook geen reden; Katten krijgen meestal alleen klitten als ze ziek zijn, maar dit beest is nog net zo actief als op niet warme dagen. En heeft echt alleen in de zomer klittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan hij slecht tegen warm weer ??? klitten van het zweten??
ons hondje kan er (ook) niet tegen. is dan stil en lui..
als de dierenarts het al niet weet....ik heb helemaal geen verstand van katten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, is redelijk abnormaal voor een kat om zich niet goed te verzorgen. Dierenarts weet ook geen reden; Katten krijgen meestal alleen klitten als ze ziek zijn, maar dit beest is nog net zo actief als op niet warme dagen. En heeft echt alleen in de zomer klitten
Maar honden hebben geloof ik sneller last van de warmte dan katten;quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als de dierenarts het al niet weet....ik heb helemaal geen verstand van katten.
Weet alleen dat ons hondje stilletjes wordt als het warm is...hij kan er gewoon echt
niet tegen
mijn hondje wat vorig jaar overleden is, had ook lang haar. Ook elke dag klitten. De eerste jaren kamde ik ze er zoveel mogelijk uit, maar ze vond het zo erg, dat kammen, dat ik ze er maar gewoon uitkniptequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar honden hebben geloof ik sneller last van de warmte dan katten;
Ach, ik moet gewoon voorzichtig de klitten eruit knippen, heb dan evengoed meestal wel een paar nagels in mijn been staan
hoe leuk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
is toch niet te gelovenbegint iedereen te twitten dat ze de ogen gaan sluiten, komen de echt leuke twatjes binnen
Ik heb gewoon een Europese korthaar kat, heeft weinig onderhoud nodig normaal gesproken; Kammen wil alleen mijn zwart/witte, die vind 't zelfs lekker en gaat dan melktrappelen. De witte kater moet er niets van hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn hondje wat vorig jaar overleden is, had ook lang haar. Ook elke dag klitten. De eerste jaren kamde ik ze er zoveel mogelijk uit, maar ze vond het zo erg, dat kammen, dat ik ze er maar gewoon uitknipte(mis dat kammen en knippen wel, en haar ook). Een Jack Russell valt weinig aan te knippen
quote:
oh, dacht dat je ondeugende tweet kreeg toegezondenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ze zijn begonnen met het trending topic van morgen #geluidvangeluk
![]()
Neu joh, daarvoor kent zelfs twitter dm'squote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, dacht dat je ondeugende tweet kreeg toegezonden
jammer, anders zou ik ff inloggen op twitterquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, daarvoor kent zelfs twitter dm's
Als je echt af en toe wil lachen, moet je tweetdeck installeren, een onzin accountje nemen en vele fok-idioten gaan volgen..... af en toe net zo erg als hierquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jammer, anders zou ik ff inloggen op twitternieuwsgierig
heb tweetdeck er pas afgegooid. snapte er helemaal niets van en deed niets met twitterquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je echt af en toe wil lachen, moet je tweetdeck installeren, een onzin accountje nemen en vele fok-idioten gaan volgen..... af en toe net zo erg als hier
En TjetMaster tweete recent nog deze handleiding http://twittermania.nl/20(...)eetdeck-handleiding/quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb tweetdeck er pas afgegooid. snapte er helemaal niets van en deed niets met twitter
kan d'r ook geen woord voor bedenken, maar snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En TjetMaster tweete recent nog deze handleiding http://twittermania.nl/20(...)eetdeck-handleiding/
Ik vind twitter steeds leuker worden, zeker nu ik versabommie volg, net zo *kan het juiste woord niet vinden* in zijn twats als dat ie hier op fok is
Ben je er helemaal mee gestopt met twitter?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb tweetdeck er pas afgegooid. snapte er helemaal niets van en deed niets met twitter
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan d'r ook geen woord voor bedenken, maar snap wel wat je bedoelt![]()
quote:
zalig toch.... 't zou zomaar een Amsterdammer kunnen wezen (en dat is ie niet eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
recht voor zijn raap. ongenuanceerd
![]()
nee, niet gestopt, maar tweet haast nooit. lees wat laatste nieuwtjes, meer niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je er helemaal mee gestopt met twitter?
moest hier altijd wel lachen om hem...lekker de boel een beetje uitdagenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zalig toch.... 't zou zomaar een Amsterdammer kunnen wezen (en dat is ie niet eens)
Is toch ook OK, mijn zusje volgt mij ook, tweet zelf niets, maar wil wel graag weten met welke duistere twitter figuren ik rondhangquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, niet gestopt, maar tweet haast nooit. lees wat laatste nieuwtjes, meer niet eigenlijk
zou zo maar kunnen dat ze betere gerechten kunnen koken dan wijquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Vanaf maandag op Net5 Junior Masterchefkleintjes die koken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch ook OK, mijn zusje volgt mij ook, tweet zelf niets, maar wil wel graag weten met welke duistere twitter figuren ik rondhang
Dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moest hier altijd wel lachen om hem...lekker de boel een beetje uitdagen
quote:
leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zusje had de opdracht daarvoor gekregen van oude zus (digibeet) nadat die een twatje van Bol aan mij las en
deed toen ze hoorde hoe jong die was
quote:
klikspaan boter spaanquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
Voor de goede orde nog even goede avond
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wel ben tenslotte 14. moet allang in bed liggen van mijn moeder
vraag ik me ook af, moet er weer vroeg uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat doe je dan nog hier op een 'school night'
en ik ben de beroerdste nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, moet er weer vroeg uit.
Maar zijn altijd mensen die aanmdacht van me willen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon je eigen ego aan het strelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een ander doet het niet, dus moet ik het zelf maar doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Nu ben je gewoon je eigen ego aan het strelen
ga nu niet lopen jammeren hè, je hoeft maar te roepen: "Watertje, worteltje, komkommertje, massage" en er staan tenminste twee dames (oh, Kahaarin is terug) drie dames hier voor je klaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een ander doet het niet, dus moet ik het zelf maar doen
en zo hoort het, Dienstbaar opstellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga nu niet lopen jammeren hè, je hoeft maar te roepen: "Watertje, worteltje, komkommertje, massage" en er staan tenminste twee dames (oh, Kahaarin is terug) drie dames hier voor je klaar
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo hoort het, Dienstbaar opstellen
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje...... watertje.... slofjes..... massage ?
jij bent toch niet toevallig mijn man, met een andere nickname???quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo hoort het, Dienstbaar opstellen
voor zover ik weet nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bent toch niet toevallig mijn man, met een andere nickname???
Watertjequote:
de instelling kwam me zo bekend voorquote:
ik ga genietenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watertje
[ afbeelding ]
Slofjes
[ afbeelding ]
massage
![]()
[ afbeelding ]
doe dat. Dus Mouse, hard aan de slag met die massage.quote:
Ceetje heeft even andere sorres aan haar koppiequote:
Ja hoor, geen probleem *smeert nog wat extra olie op kokkies rugje*quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe dat. Dus Mouse, hard aan de slag met die massage.
Ga ik lekker mijn bed opzoeken![]()
truste KAatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe dat. Dus Mouse, hard aan de slag met die massage.
Ga ik lekker mijn bed opzoeken![]()
Al bijna aan het slapen kokjequote:
Kan ik mijn nu niets bij voorstellen, toch maar een werkdagje van 12 uur, is in deze tijd van het jaar toch iets waar je niet je hand voor omdraaidquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd scheelt het niet veel. oogjes vallen langzaam dicht
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mijn nu niets bij voorstellen, toch maar een werkdagje van 12 uur, is in deze tijd van het jaar toch iets waar je niet je hand voor omdraaid.
(wat is er trouwens met je 4SQ aan de hand) je checked in zonder ergens te zijn
Heb je misschien je huize een weinig rust op een of andere manier gedelete?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
geen idee, weet wel dat ik een nieuwe versie moet downen voor 1-8
gaan we gewoon nog een keer proberen. Ga er een eind aan breien voor vandaag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je misschien je huize een weinig rust op een of andere manier gedelete?
quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaan we gewoon nog een keer proberen. Ga er een eind aan breien voor vandaag.
Morgen weer een spannende dag. Gezellig balansen en een grote partij
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaan we gewoon nog een keer proberen. Ga er een eind aan breien voor vandaag.
Morgen weer een spannende dag. Gezellig balansen en een grote partij
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dank je,voor straks ook truste![]()
jij ook muisje
laat ik die nou net niet hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
4plein doet 't weer bij je
![]()
Grote partij is toch een rustige dag voor je![]()
OK, ballansen..... bijna einde van de maand weer hè, toch zien dat je een sous daar mee op kan gaan zadelen
En lekkere slofjes zag ik net.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin
![]()
ikke wel wakker
Kokje net na de uitgebreide en ontspannende massage gaan slapen
Toch wel een goeie zelfstandig kok die je daarvoor gaat trainen... of heeft die nu ook jullie alweer verlatenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En lekkere slofjes zag ik net.We zijn net terug van spel doen bij vrienden: http://www.spellenwinkel.(...)oplieden-en-barbaren
Net niet gewonnen.
Lol, iedereen wenst hem een zomergriep toe? (vanwege de tour?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje (ben nog steeds verkouden hoor, dus over drie dagen jij ook snotter snotter) slaap
Is superleuk, vooral met de uitbreidingen combineren met Steden en Ridders/Zeevaarders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kolonisten.... heb ik jaren in het Deutsch gespeeld
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iedereen wenst hem een zomergriep toe? (vanwege de tour?)
Lol! Heb voor mijn zwager de speciale editie van primo voor de tour gekocht en opgestuurd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke wel hoor, moet je nooit tussen komen hè mannekes en de tour
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is superleuk, vooral met de uitbreidingen combineren met Steden en Ridders/Zeevaarders.
Lol! Idd, had wel een overwinningspunt maar kon de langste handelsroute niet maken, helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral zeevaarders ......... krijg nu de memorylane momentje..... #geluidvangeluk als je de kaartjes omdraaid bij kolonisten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
@Kahaarin..... weer een beetje bijgekomen van alle pms/dms/welcomebacks in alle draadjes
Sjeize..... is echt een verdraaid leuk spel, moet ik ook weer eens gaan spelen. Helaas is de kolonisten collectie eerlijk gesplitst tussen mij en mijn ex, dus heb ik de uitbreidingen en hij het basisspelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Idd, had wel een overwinningspunt maar kon de langste handelsroute niet maken, helaas.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb ze nu allemaal beantwoord...
Thnx again.
![]()
Lol! Wij hebben alle uitbreidingen voor 5/6 personen en een zooi aparte scenario dingen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjeize..... is echt een verdraaid leuk spel, moet ik ook weer eens gaan spelen. Helaas is de kolonisten collectie eerlijk gesplitst tussen mij en mijn ex, dus heb ik de uitbreidingen en hij het basisspel
Hadden we dus samen ook compleet.... Volledig in 't Duits, (woonde en werkte hij toen), was af en toe hilarisch om ze 'hier' in nederland de spelregels duidelijk te maken, en toen hadden we nog geen google translatequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Wij hebben alle uitbreidingen voor 5/6 personen en een zooi aparte scenario dingen.
Haha, idd, we hebben alles in het Nederlands maar hebben het geleerd in het Duits idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hadden we dus samen ook compleet.... Volledig in 't Duits, (woonde en werkte hij toen), was af en toe hilarisch om ze 'hier' in nederland de spelregels duidelijk te maken, en toen hadden we nog geen google translate
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, idd, we hebben alles in het Nederlands maar hebben het geleerd in het Duits idd.
daarom vind ik dat ik naar duitsland moet rijden om de basisset e.d. weer gewoon in het duits aan te schaffen. Nederlandse basis set met duitse uitbreidingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, idd, we hebben alles in het Nederlands maar hebben het geleerd in het Duits idd.
Lol! Eens zien wie de lapo, TT en fipo heeft?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet morgen wel werken, maar zou 't wel leuk vinden als je we met z'n tweeën dit draadje nog vol weten te spammen
JIJquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Eens zien wie de lapo, TT en fipo heeft?
Hmm, zijn er geen Duitse webshops?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom vind ik dat ik naar duitsland moet rijden om de basisset e.d. weer gewoon in het duits aan te schaffen. Nederlandse basis set met duitse uitbreidingengaat niet werken
Lol! Don't tempt me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
JIJje moet de roest uit je vingers typen
He natuurlijk zijn er duitse webshops Amazon.co.dequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, zijn er geen Duitse webshops?![]()
Lol! Wij hebben: http://www.wirwarspellen.nl/quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He natuurlijk zijn er duitse webshops Amazon.co.demaar 't is toch leuker om weer naar Münster te gaan en dat game-shopje binnen te lopen en Spielen gewoon in je hand te houden en te kopen #geluidvangeluk
We zijn toch aardig op weg zo.... en vooralsnog heb jij de oneven nummersquote:
dat zeg je alleen maar om mij een oneven nummertje te gevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Wij hebben: http://www.wirwarspellen.nl/![]()
Nee! Dat is een super spellenmagazijn met alles op voorraad, ik word daar altijd erg hebberig op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar om mij een oneven nummertje te gevengebookmarked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |