fuck noquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Doe dan op zijn minst een lapo met een zin ofzo
Knight Rider!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoor het muziekje van, god, hoe heet die serie ook alweer... met die auto...
Laat je piemeltje zien, dan lachen ze en gaan ze wel weg...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zitten hier 2 muggen het raam te likken, grmbl
Heb geduld tot 9 juliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, ValHallen, laat je goddelijke stem zo eens horen
Oooooooooohquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb dit liedje in zijn openingsjingle gebruikt!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laat je piemeltje zien, dan lachen ze en gaan ze wel weg...
jij bent ergens anders tha midgetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ooooooooooh
Ik was al diep beledigt
Je mag de mijne wel even lenen, kan je ze allemaal om de oren slaanquote:
bewijs dat dat kanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel even lenen, kan je ze allemaal om de oren slaan
Dealquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel even lenen, kan je ze allemaal om de oren slaan
Wij gaan gezellig een ijsje eten en over schoenen en penislengtes praten.quote:
Niet over de mijne praten, veel te veel gesprekstof..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan gezellig een ijsje eten en over schoenen en penislengtes praten.Of zo.
Oeehh!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan gezellig een ijsje eten en over schoenen en penislengtes praten.Of zo.
de deal was dat ik het zagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met Myr zoenen als jullie draaien, ver weg van jullie
Een toppertje wordt datquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
en anders doen we gewoon op de radio live verslag van de zoen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sorry van rare afsluiting net, maar 't gas van de oven stond zonder vuur aan dus 't hele huis was inmiddels gevuld. Even andere prioriteiten dus
Doen we een speekselmeter. HOE NAT WAS DE ZOEN oen oen oenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
en anders doen we gewoon op de radio live verslag van de zoen
een roker was nu al dood geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sorry van rare afsluiting net, maar 't gas van de oven stond zonder vuur aan dus 't hele huis was inmiddels gevuld. Even andere prioriteiten dus
De bovenbuurman kwam erachter toen 'ie beneden een sigaretje wilde roken. Zonder hem had 't nu anders kunnen aflopen. Dus Hulde voor de rokers. (Ook de enige keer dat ik dat ooit zegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
een roker was nu al dood geweest
thumbs up (nu) niet roker
Wat een ramp hey..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
Dit liedje heb ik trouwens vanmiddag ook al gedraaid
Klopt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wist ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
gelukkig maar phieuw andErs hadden we live iemand horen verbrandenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De bovenbuurman kwam erachter toen 'ie beneden een sigaretje wilde roken. Zonder hem had 't nu anders kunnen aflopen. Dus Hulde voor de rokers. (Ook de enige keer dat ik dat ooit zeg)
Ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar meestal is de show van valhallen en mij qua muziek heel verschillend
was opzich ook wel een stunt geweest natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
gelukkig maar phieuw andErs hadden we live iemand horen verbranden
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar meestal is de show van valhallen en mij qua muziek heel verschillend
dode webhawk, nee bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was opzich ook wel een stunt geweest natuurlijk
Webhawk live vanuit het pieter baan centrumquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dood hoeft niet... Gewoon, wat brandwonden hier en daar(just joking...)
wat is dit... het syndroom van jigsawquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dood hoeft niet... Gewoon, wat brandwonden hier en daar(just joking...)
Met brandwonden in het PBC?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Webhawk live vanuit het pieter baan centrum
quote:Iris . zegt
aaaaaaaaaaah eindelijk een foto
wat lievvvvvv
hij lijkt in die foto veel ouder dan op zn profielfoto
Faye K zegt
lief he
Issie goedgekeurd?
haha ja
daar lijkt hij twaalf
Iris . zegt
wassie al
maar hij leek zo jong
ja idd
dus nu is hij volledig goedgekeurd hihi
Faye K zegt
nu lijkt hij 15
Iris . zegt
naaah
16
Da's waar je heen gaat als je TBS hebt fuckface!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Webhawk live vanuit het pieter baan centrum
ta ta taaaaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Da's waar je heen gaat als je TBS hebt fuckface!
Nee meteen door naar PBC.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met brandwonden in het PBC?Eerder het Brandwondencentrum
Waarom?quote:
als hij de brand heeft aangestoken welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?Hij heeft toch geen TBS, grapjas
Meh, die brandwonden zijn een mooi excuus om hem ver weg te stoppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?Hij heeft toch geen TBS, grapjas
goed he, ik heb nu ongeveer al mijn vrienden die lieve foto laten zienquote:
als je pc aanstaat kan het vanzelf gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als hij de brand heeft aangestoken wel
vandaar dat ie niet op de webs komt te staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
goed he, ik heb nu ongeveer al mijn vrienden die lieve foto laten zienOh, mama vond em ook lief.
maar dan krijgt hij geen TBSquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
als je pc aanstaat kan het vanzelf gaan
Ik heb ook een mac, gewoon broadcasten via Nicecast, dan kan je wel met microfoon werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
maar, het is wel myraela haar apparatuur... en zij heeft software die geen mic aankan...
Neuh, hoogstens een gevangenisstrafjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als hij de brand heeft aangestoken wel
Dan kan je 'm beter ergens inluizen of zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meh, die brandwonden zijn een mooi excuus om hem ver weg te stoppen
je moet wel heel gek zijn om een brand aan te steken tijdens een radioshow: TBS dusquote:
quote:[..]
Dan kan je 'm beter ergens inluizen of zo
Nouja, dit was iets meer werk en nu zie je de foto full screen ipv 160x160 pixels. Wat jij wilquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaar dat ie niet op de webs komt te staan
Nee, nee, niet echtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet wel heel gek zijn om een brand aan te steken tijdens een radioshow: TBS dus
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zelfportretten mag je bij je houden
oh jah ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zelfportretten mag je bij je houden
TBS krijg je toch als je niet toerekeningsvatbaar bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, niet echtTBS krijg je echt niet zomaar, schat
Joah, kost iets meer moeite, want nichtje loopt nog rond..quote:
Je moet wel wat meer dan ontoerekeningsvatbaar zijn voor je TBS krijgt, dat is echt een zeer zware straf voor Nederlandse begrippen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TBS krijg je toch als je niet toerekeningsvatbaar bent?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef 129383 het volgende:
Wil jij een ban of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler staat er niet voor niks
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
oh, ok, wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer dan ontoerekeningsvatbaar zijn voor je TBS krijgt, dat is echt een zeer zware straf voor Nederlandse begrippen.Zijn ook heel veel regels aan verbonden voor iemand TBS krijgt, echt de ultieme vrijheidsberoving.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef 129383 het volgende:
Goede tetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler staat er niet voor niks
Ik en luisteren??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel diepzinnige gesprekken..Anonimity is a bliss
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb kennelijk een serieuze relatie!cosmogirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel diepzinnige gesprekken..![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb kennelijk een serieuze relatie!De cosmo heeft altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel diepzinnige gesprekken..
Dat weten wel meer mensen niet. En dat maakt ook niet uit.quote:
Dat soort plaatjes mogen volgens mij niet meer... Of deze mag nog net, Ik weet 't niet.quote:
Ja euh je kan niet bovenop als ik ook nog je pc moet fixen!quote:
je ziet niks in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes mogen volgens mij niet meer... Of deze mag nog net, Ik weet 't niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh je kan niet bovenop als ik ook nog je pc moet fixen!
Het is wel een smerig plaatjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef 129383 het volgende:
[..]
je ziet niks in ieder geval
en dit is zeker geen erectie waard
Dat vond ik niet echt smerig..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een smerig plaatjeDie mogen ook niet.
ik haal em wel wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een smerig plaatjeDie mogen ook niet.
17 en je zou der doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dusis dat meisje 12 of zo
?
Ik hou helemaal niet van bovenopquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh je kan niet bovenop als ik ook nog je pc moet fixen!
Je moet niet naar die foto kijken, die was van der stuntdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het die blonde van je Facebook, of die andere met die rare LARP kleding aan?
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klopt...kan er ook niks aan doenquote:
Mooie meid jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je moet niet naar die foto kijken, die was van der stuntdag
Zei ik je tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mooie meid ja
Maar 6 jaar verschil, nee...
dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme, als ik mijn posts zo teruglees in deze reeks, dan vind ik mezelf echt een kutuser gewoon
Vinden jullie dat niet?
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme, als ik mijn posts zo teruglees in deze reeks, dan vind ik mezelf echt een kutuser gewoon
Vinden jullie dat niet?
Ik vind je wel relaxed, alleen had niet verwacht dat je er zo zou uit zien. Ik zag je daarstraks ff op die chat..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie dat niet?
haha wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik vind je wel relaxed, alleen had niet verwacht dat je er zo zou uit zien. Ik zag je daarstraks ff op die chat..
Dat ben je ook, dat is juist het leuke aan jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie dat niet?
Iets met 20 negerpiemelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben je ook, dat is juist het leuke aan je
(no homo, frikadel dirty)
Ik had je wat straatser (is vast geen goed woord) verwacht..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha wat had je dan verwacht?
Nee maar als ik er zo over na denk, ik heb af en toe wel lullige opmerkingen, terwijl jullie die niet naar mij toe maken
Hmm ik word wel vaak mooiboy genoemd hoor hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik had je wat straatser (is vast geen goed woord) verwacht..
Ummm, meer mooiboy-achtig.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha nee was een grapje man
Ik heb een vriendin toch
De foto's met zo'n lage sluitertijd zijn altijd super mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef 129383 het volgende:
ik zag net zo mooie bliksemen bol bliksem
Truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik word wel vaak mooiboy genoemd hoor haha
Maar ik zag er niet echt verzorgd etc uit na een uur voetbal en door de regen gefietst te hebben haha
gij faalende 2mp prulquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De foto's met zo'n lage sluitertijd zijn altijd super mooi
doe jij een goed woordje voor me?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, nu kan jij je kans pakken, ze is nog vrij
Eerst een foto laten zien.quote:
Ik ook, dat komt goed uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze gaat in september wel een jaar naar parijs
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, kutpc
Momenteel is Carool gewilliger dan d'r pc
Eindelijk geformatteerd, reboot ennnn niks meer..
Je moet er ook wel eerst nog een nieuw OS op zetten hehquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, kutpc
Lange.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De foto's met zo'n lage sluitertijd zijn altijd super mooi
hoe en watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, kutpc
En Carool formatteren lukt je nog wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, kutpc
Ik heb haar facebook (van Faye dan)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eerst een foto laten zien.
Anders heeft dat goede woordje achteraf ook geen zin mocht het tegenvallen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En Carool formatteren lukt je nog wel?
Hmm ik ook, nu ben ik benieuwd wie jij bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb haar facebook (van Faye dan)
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
met omweer moet je toch alles uitdoen?
Voeg Iris gewoon toe dan of like haar foto hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb haar facebook (van Faye dan)
squote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ook, nu ben ik benieuwd wie jij bent
Geef de 1e letter van je voornaam, dan ga ik gokken(ik post uiteraard geen namen of profielen hier)
qua elektrische apparaten is het verstandig die dingen uit te doen, ja. Daar vrouwelijke kleding ook elektrisch geladen is, is het verstandig dat ook uit te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
met omweer moet je toch alles uitdoen?
Ik had haar naam weg moeten halen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voeg Iris gewoon toe dan of like haar foto haha
Daar ligt het probeem, hij leest de cd ineens niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je moet er ook wel eerst nog een nieuw OS op zetten heh
Dat heb ik, maar het blijft ondragelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
qua elektrische apparaten is het verstandig die dingen uit te doen, ja. Daar vrouwelijke kleding ook elektrisch geladen is, is het verstandig dat ook uit te doen.
Sta je met iets van een lolly in je mond op je profo (profielfoto) en een zonnebril aan je shirtquote:
Wordt de cd-rom speler nog wel bij de hardware laten zien in de BIOS of bij het opstarten ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ligt het probeem, hij leest de cd ineens niet meer
Beter maakt ze een fok profiel aan, dan kan ik haar op een fatsoenlijke manier hosselenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voeg Iris gewoon toe dan of like haar foto haha
Nee joh, dat soort meisjes houden van dat soort aandachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had haar naam weg moeten halen...
Gastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter maakt ze een fok profiel aan, dan kan ik haar op een fatsoenlijke manier hosselen
Hahah jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sta je met iets van een lolly in je mond op je profo (profielfoto) en een zonnebril aan je shirt?
Eerst wel..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt de cd-rom speler nog wel bij de hardware laten zien in de BIOS of bij het opstarten ?
dit dusquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
qua elektrische apparaten is het verstandig die dingen uit te doen, ja. Daar vrouwelijke kleding ook elektrisch geladen is, is het verstandig dat ook uit te doen.
Er waren 2 gasten met een S in haar lijst, en 1tje is een andere FOK!ker hahaquote:
uiteindelijk ben ik degene met het langste haar hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er waren 2 gasten met een S in haar lijst, en 1tje is een andere FOK!ker hahamakkelijk te raden
Ik had jou ook anders verwacht, meer het type ongewassen lang haar + wolvenshirt etc.
Hmm maar hij gaat nog wel open / dicht ?quote:
dit was net een grapje, nu werkelijkheid, GOD-VER-DOMMEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar het blijft ondragelijk
Dat denken wel meer mensenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er waren 2 gasten met een S in haar lijst, en 1tje is een andere FOK!ker hahamakkelijk te raden
Ik had jou ook anders verwacht, meer het type ongewassen lang haar + wolvenshirt etc.
*hoopt dat faye tips gaat geven*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet nog een cadeau verzinnen ivm het feit dat mijn vriendin het so far al 2 jaar bij me uitgehouden heeft....
Inspiratieloos
AWHHquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet nog een cadeau verzinnen ivm het feit dat mijn vriendin het so far al 2 jaar bij me uitgehouden heeft....
Inspiratieloos
Haal een grap met haar uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Inspiratieloos
maak een schilderij ofzowquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Inspiratieloos
http://www.herinneringenoplinnen.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Inspiratieloos
Boot omgezet en hij start weer via hddquote:
Van mijquote:
Dat had ik al eens gedaan, ik had haar kerstkraslot vervalst waardoor ze dacht 100.000 euro gewonnen te hebbenquote:
Daar ben ik helaas nooit goed in geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
maak een schilderij ofzow
vrouwen houden well van iets waar je veel tijd in STEEKT
"in steekt" por por knipoog knipoogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van mij
[..]
Dat had ik al eens gedaan, ik had haar kerstkraslot vervalst waardoor ze dacht 100.000 euro gewonnen te hebbenik was alleen te laat met het vertellen dat het een grap was, namelijk nadat ze haar familie dolblij gebeld had...
[..]
Daar ben ik helaas nooit goed in geweest
Misschien kan ik een mix voor haar maken
Hmm goede, daar had ze het een tijd terug al over, voor in mijn huisjequote:
Neuh, niets mis daar, stom ding boot gewoon vreemdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm maar hij gaat nog wel open / dicht ?
Ik weet niet of je de kast open gemaakt hebt, maar dan kan het zijn dat je de SCSI of IDE kabel losgehaald hebt...
whehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van mij
[..]
Dat had ik al eens gedaan, ik had haar kerstkraslot vervalst waardoor ze dacht 100.000 euro gewonnen te hebbenik was alleen te laat met het vertellen dat het een grap was, namelijk nadat ze haar familie dolblij gebeld had...
[..]
Dus jij fokt nu naakt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dit was net een grapje, nu werkelijkheid, GOD-VER-DOMME
*genoteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Misschien iets van een CD met haar favoriete nummers?
Een foto op een doek (maar das best wel uitgemolken, maar wel leuk) of een foto album?
Iets van een mooie ketting?
Kweenie, ikzelf ben dol op herinneringen en muziek, dus dan zoek ik het daarin, ofwel: fotografie en cd's
geheugen slechtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, niets mis daar, stom ding boot gewoon vreemd
redelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft het bij jullie nog hard geregend?
jahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft het bij jullie nog hard geregend?
Jij bent echt de master van de grappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van mij
[..]
[..]
Dat laat ik lekker aan je verbeelding over.quote:
Vooral met de eerste kan je me blij makenquote:
quote:
hier wil het maar niet lukkenquote:
Daar ben ik een held in, dus dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat laat ik lekker aan je verbeelding over.
[..]
Vooral met de eerste kan je me blij maken
een gebrande cd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
doe een regendansquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
hier wil het maar niet lukken
Dat zou kunnen.. 2x 256 en 1x 512, beetje weinig imo..quote:
Ja dat was minderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent echt de master van de grappen
Dat ene backfire dat iedereen over je zus begon was toch ook van jouw?
holy shit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. 2x 256 en 1x 512, beetje weinig imo..
Doe maar weer zo, wat heb ik je misdaan vandaag??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd moest ik echt heel hard lachen bij dat topicquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat was minder
Ik had dat er uit moeten knippen, maar had toen nog geen verstand van video bewerken
Maar op zich was het wel een goed topic, na 3 stuks
Gewoon het hoesje jatten bij de Freerecord shop, bij die bakken die buiten staan op de stationsquote:
Ik ga idd kijken of ik betere kan scoren voor d'r, want dit is niks...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
holy shit!
ik draai 4gig ddr2 op een core2duo van 3,06Ghz
Je moet natuurlijk wel een beetje een mooie coverart makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon het hoesje jatten bij de Freerecord shop, bij die bakken die buiten staan op de stations
En er dan een gebrande CD in doen
maar iets zegt me dat carool geen core2duo van 3.06 Ghz heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
holy shit!
ik draai 4gig ddr2 op een core2duo van 3,06Ghz
Met je klauw op zo'n grillplaat geleund omdat het werk zo saai wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
uw mcdonalds sloerie
Herkende het McKloffie meteen hahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
uw mcdonalds sloerie
Emoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
uw mcdonalds sloerie
sletjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
uw mcdonalds sloerie
Check!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar iets zegt me dat carool geen core2duo van 3.06 Ghz heeft.
en ik dacht dat jij een ultrasnelle pc had?
wat voor CPU zit d'r in?quote:
pappie de bastard had hem ge-enterd voor video bewerkingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar iets zegt me dat carool geen core2duo van 3.06 Ghz heeft.
en ik dacht dat jij een ultrasnelle pc had?
Nee, moest siroop vervangen, deed het kastje open, werd naar voren geduwd door een collega met haast, deed mijn arm raar langs de rand van het kastje en nu ben ik voor altijd lelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met je klauw op zo'n grillplaat geleund omdat het werk zo saai was?
jaja, maar ondertussen pimpen met je pappies pcquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef 129383 het volgende:
[..]
pappie de bastard had hem ge-enterd voor video bewerking
nou ja afgekocht
party rockers anthem lijkt heel erg op ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
dit lijkt erg op party rockers anthem...
ik heb hier nog een ouwe bak staan met een 2000+ met eigen gemaakte waterkoelingsset. wou ik ooit gebruiken als server, maar 1 maand geleden maar gewoon een nieuwe server gekochtquote:
jahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaja, maar ondertussen pimpen met je pappies pc
jah serversquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb hier nog een ouwe bak staan met een 2000+ met eigen gemaakte waterkoelingsset. wou ik ooit gebruiken als server, maar 1 maand geleden maar gewoon een nieuwe server gekocht
Als er vista opkan, dan moet je sowieso win7 doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
jah
ik zit nu met zo'n kut core2duo en vista
en die videokaart
ati hd 3450
Ik ook wel, maar die komt never nooit meer terugquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het zonde dat koelkast er niet meer is met zijn shows
vista is nog "legaal"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er vista opkan, dan moet je sowieso win7 doen
Zou ik ook zeggen als ik een kutcomputer had!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een iMac, geen idee wat er in zit want bij Apple draait het niet om specs...
vistaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
jah
ik zit nu met zo'n kut core2duo en vista
en die videokaart
ati hd 3450
alleen om die witte rotte appel op de achterkantquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een iMac, geen idee wat er in zit want bij Apple draait het niet om specs...
Voorkant kutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
alleen om die witte rotte appel op de achterkant
Dus?quote:
jahwel heb nog liggen trekt de cpu nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vista
en je hebt zelf geen geld voor een nieuwe videokaart?
ik weet zeker dat die pc wel W7 kan draaienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er vista opkan, dan moet je sowieso win7 doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |