Eerst schuldenvrij en nu opgekocht door een multimiljardairquote:
En de club die tot nog toe het meeste geld van de gemeente heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eerst schuldenvrij en nu opgekocht door een multimiljardair
Ja, zonder meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor psv ben ik best blij en ik snap dat de supporters blij zijn. Maar je kan er toch moeilijk om heen dat het een hele vreemde gang van zaken is
quote:
Dude lees mijn stukje even terug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Red_85 het volgende:
Cultuur krijgt klappen, voor zorg gaan we steeds meer betalen en minder krijgen, de radio wordt minder en we gaan met zn allen keihard betalen om griekenland te redden maaaaar...
psv gooit met miljoenen nadat de gemeente net een garantie heeft gegeven voor 48mln euro. Overlevingssteun, ja echt.
psv krijgt Strootman, Mertens, Wijnaldum en El Hamdaoui. Maar een PGB voor iemand in een rolstoel na 3 herseninfarcten is te veel.
Ik hoop zo dat psv terminaal is. Deze dottering is niet genoeg, hoop ik.
Voelt niet lekker he. PSV, die 48 miljoen krijgt toegeschoven en feyenooit (die ook in de problemen zitten) helemaal niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Shinji-Ono het volgende:
PSV, is ajax aan het naderen op het gebied van kut zijn.
Kunnen ze in Eindhoven nu ook aan gaan wennen, een aantal jaar geen kampioen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Whaha, voelt goed he, na 7 jaar!
bla bla, politiek rechtlul geblaat van dingen die krom zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dude lees mijn stukje even terug.
Dit kost de gemeente NIETS, dit levert ze 3 ton per jaar op.
3 Ton die naar PGBs en andere dingen kunnen.
Thijs Slegers van VI wil het eventueel ook wel uitleggen voor je:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)supportersschare.htm
Jij begrijpt er duidelijk niks van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
typisch een kakkerlakkenactie om weer zielig te gaan doen en de calimero uit te hangen....
Ohhhh zij krijgen wel geld, ohhh zij kunnen wel spelers kopen
flikker een end heen met je gejank man
Hoezo niet?quote:
Dat geld wat ze vanavond hebben gekregen was om overlevingssteun te bieden. Dat moet over tig jaren worden terugbetaald en is niet bestemd voor aankopen of salarissen van spelers. Van dat geld is gelijk de helft uitgegeven aan Strootman, Mertens, Wijnaldum en straks misschien El Hamdaoui. Dat alles onder de dekmantel van de verkopen van die hongaar en misschien Toivonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
typisch een kakkerlakkenactie om weer zielig te gaan doen en de calimero uit te hangen....
Ohhhh zij krijgen wel geld, ohhh zij kunnen wel spelers kopen
flikker een end heen met je gejank man
Waarom zou Real Madrid dat doen? Die staan garant voor hun schuld; ze hebben geen negatief eigen vermogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
In andere landen gebeurt dit zo vaak he, werd tijd dat Nederland het ook eens deed.
Verkocht Madrid niet zijn grond ooit voor 800miljoen euro?
Ja Errrrrrug lekker kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Whaha, voelt goed he, na 7 jaar!
Real Madrid heeft het een paar jaar terug al gedaan hoor, hun trainingscomplex verkochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou Real Madrid dat doen? Die staan garant voor hun schuld; ze hebben geen negatief eigen vermogen.
Je houdt er een nogal vreemde redenering op na.
El Hamdaoui mogen ze hebben van mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat geld wat ze vanavond hebben gekregen was om overlevingssteun te bieden. Dat moet over tig jaren worden terugbetaald en is niet bestemd voor aankopen of salarissen van spelers. Van dat geld is gelijk de helft uitgegeven aan Strootman, Mertens, Wijnaldum en straks misschien El Hamdaoui. Dat alles onder de dekmantel van de verkopen van die hongaar en misschien Toivonen.
Met andere woorden, wie flikt nou wie?
Die mag iedereen hebben van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
El Hamdaoui mogen ze hebben van mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |