Vet!quote:
O MIJN GOD. 1 minuut regen en gelijk staat de helft van de straat al vol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gemeente oldebrowk vooral flitsen, en gedonder iets mot regen
In Kampen is de hel gekomen. Willen jullie het?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef CindieY het volgende:
In Zwolle zoals gezegd veel wind, ik wacht nog altijd op de verlossende regen en bijkomstig een flink potje onweer vind ik ook niet ergTot nu toe wat flitsen en wat gerommel in de verte.
Waar zit je in de Achterhoek?quote:
Same herequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef .aeon het volgende:
Wow wow wow hele mooie rozre bliksemschichten
Nieuwleusen bitte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In Kampen is de hel gekomen. Willen jullie het?
Hier in Helmond viel het qua regen heel erg mee hoor, had het veel erger verwachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef mefke79 het volgende:
het regent stormschade in zuid-oost Brabant. Het lijkt er zo waar op dat niet alleen Eindhoven de volle laag kreeg, maar ook Helmond heeft behoorlijk wat gehad. Voornamelijk wind trouwens en flink wat bliksem. Regen niet eens zo veel. En....maar 20 graden meer!
Ik zit 5km van je vandaan ( Boekel ) en ook hier veel rotatie gezien in die rolwolk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wow. ik heb 'm hier ook gezien (Gemert). er waren ook wat draaiende delen in de wolk, die ik best eng vond (in combinatie met plots aantrekkende wind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |