abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:50:38 #201
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_98927713
Ik heb de door jou geposte filmpjes hier inderdaad niet bekeken, ik ben hier alleen om een ander een andere visie op het schilderij te geven. Ik vind het 'bewijzen' van ufo's door middel van historische objecten zo'n 'wie zoekt zal vinden' iets, je kunt in zoveel dingen een ufo of alien zien.

Jij noemt het 'oog' debiel, dat is jouw mening. Zelf vind ik het best mooi, helemaal voor zo'n lelijke pixelige afbeelding. Lees dit anders eens:

http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm

Daar staat precies wat het moet voorstellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door MagicMedicine op 01-07-2011 22:09:15 ]
pi_98927937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik heb de door jou geposte filmpjes hier inderdaad niet bekeken, ik ben hier alleen om een ander een andere visie op het schilderij te geven. Ik vind het 'bewijzen' van ufo's door middel van historische objecten zo'n 'wie zoekt zal vinden' iets, je kunt in zoveel dingen een ufo of alien zien.

Jij noemt het 'oog' debiel, dat is jouw mening. Zelf vind ik het best mooi, helemaal voor zo'n lelijke pixelige afbeelding. Lees dit anders eens:

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html

Daar staat precies wat het moet voorstellen.
Is dat de goeie link die je nu geeft?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:05:05 #203
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_98928439
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Is dat de goeie link die je nu geeft?
Sorry, dat was jouw link. Hier is de goeie:
pi_98929993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef MagicMedicine het volgende:

[..]

Sorry, dat was jouw link. Hier is de goeie:
Bedankt voor de link :)

Is verder interessant om te lezen, maar het is natuurlijk niet vreemd te noemen dat mensen dingen proberen te verplaatsen vanuit hun eigen kennis over dingen.

Ik zeg gewoon dat ik het een merkwaardige manier vind om het oog van God af te beelden en als die persconferentie er niet was (en nog veel meer bewijs over het bestaan van ufo's) dan had ik het oog van God als verklaring meteen aanvaard, ondanks dat het een merkwaardig oog is.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:44:58 #205
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_98930468
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Slaat helemaal nergens op wat je nu zegt, want ik besef me maar al te goed hoe groot de afstanden zijn.

Ik besef me dat als aliens hier op aarde aanwezig zijn dat ze dan sneller kunnen reizen dan het licht. Voor ons lijkt dat nu onmogelijk, maar ook binnen onze kennis van het universum lijkt er toch plaats te zijn voor reizen sneller dan het licht in de vorm van wormholes.

Misschien moet jij je beseffen dat de mens wel vaker heeft gedacht te weten hoe het universum in elkaar zit en er dan later toch compleet naast bleek te zitten. Die manier van denken is zelfs niet vreemd voor de knapste koppen binnen de wetenschap.

Iets meer dan honderd jaar geleden dachten geleerde mensen nog dat iets door de mens gemaakt en zwaarder is dan lucht niet zou kunnen vliegen.... De realiteit is toch iets anders gebleken.
Dat bedoel ik helemaal niet. Jij hebt echt geen idee waar je het allemaal over hebt. Het is duidelijk dat je een obsessie hebt met aliens. Er zijn geen aliens op aarde. Dat is 100% zeker. Het kan best dat er andere intelligente rassen ergens leven. Maar als jij eens wist hoe groot het universum was, dan wist je dat de kans dat ze hierheen komen kleiner is dan 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%.

PS. Iets dat sneller als het licht gaat (als het uberhaupt kan) dematerialiseert. Dat is geen theorie, dat is bewezen.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_98931420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Draganta het volgende:

[..]

Dat bedoel ik helemaal niet. Jij hebt echt geen idee waar je het allemaal over hebt.
Kun je mij dan uitleggen waar ik precies de mist in ga?

quote:
Het is duidelijk dat je een obsessie hebt met aliens. Er zijn geen aliens op aarde. Dat is 100% zeker.
Hoe kom je tot deze uitspraak? 100% zeker?

quote:
Het kan best dat er andere intelligente rassen ergens leven. Maar als jij eens wist hoe groot het universum was, dan wist je dat de kans dat ze hierheen komen kleiner is dan 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%.
Dit meen je toch niet? Hoe kun je nou tot zo'n uitspraak komen? Kun jij mij uitleggen hoe je komt tot deze conclusie?

quote:
PS. Iets dat sneller als het licht gaat (als het uberhaupt kan) dematerialiseert. Dat is geen theorie, dat is bewezen.
Heb je een link naar dit bewijs? (serieuze vraag)

En hebben wij mensen bijv. al eens een wormhole gemaakt dan? Volgens mij nog niet, maar blijkbaar weet jij meer?
pi_98931579

deze is gemaakt door mensen, was een keer bij "try before you die" aan die graancirkel heeft zon chick van BNN nog meegewerkt.
pi_98931580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit meen je toch niet? Hoe kun je nou tot zo'n uitspraak komen? Kun jij mij uitleggen hoe je komt tot deze conclusie?

[..]

En hebben wij mensen bijv. al eens een wormhole gemaakt dan? Volgens mij nog niet, maar blijkbaar weet jij meer?
Ik zit op het moment in een wormhole. Don't fuck with things you know nothing about! Zei mijn opa altijd. Je bent gewaarschuwd! w/
pi_98931804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef TTTNL het volgende:
[ afbeelding ]

deze is gemaakt door mensen, was een keer bij "try before you die" aan die graancirkel heeft zon chick van BNN nog meegewerkt.
Er zijn ook best wel mooie en complexe cirkels gemaakt door mensen ben ik achter gekomen. Ik ben alleen nog niet overtuigd dat de meest complexe ook door mensen zijn gemaakt. Maar er schijnen in de UK alleen al, zo'n vier teams van mensen te zijn die heel serieus bezig zijn met het maken van cirkels.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:49:38 #211
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_98933828
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Als er een intelligent civilizatie bij ons in de buurt was, hadden we allang contact gemaakt. Het is echter doodstil in de ruimte. Maakt niet uit denk je dan, want buiten de melkweg zijn er nog extreem veel andere stelsels. Helaas liggen deze zo ver weg, dat zelfs als we zo snel als het licht kunnen reizen, het nog miljoenen jaren zou duren om er te komen. En ik heb het pas over de delen van het universum die wij kunnen waarnemen. Wie weet wat daar achter nog allemaal ligt!!!

quote:
De Andromedanevel (M31) is een sterrenstelsel met een spiraalvormige structuur, in het sterrenbeeld Andromeda. Het stelsel heeft dezelfde vorm als de Melkweg, maar is wel een stuk groter. De afstand wordt geschat tussen 2,4 en 2,9 miljoen lichtjaar
Dit stelsel is het dichtbijzijnde...

quote:
De lichtsnelheid in een vacuüm is de maximale snelheid voor materie en informatie. Een deeltje dat geen rustmassa bezit, zoals het foton (lichtdeeltje), reist altijd met de lichtsnelheid. Een deeltje met massa gaat altijd langzamer, want er zou een oneindige hoeveelheid energie nodig zijn om het tot de lichtsnelheid te versnellen. De theorie van Einstein laat echter ook de mogelijkheid van tachyonen toe: deeltjes die altijd sneller gaan dan het licht en oneindig veel energie nodig hebben om tot de lichtsnelheid af te remmen. Of ze daadwerkelijk bestaan, is onbekend en kan ook in beginsel niet worden aangetoond
Dat laatste is de theorie van Einstein. Daar moet je toch bekend mee zijn :'). Je hebt pas het recht om het te betwisten als je zelf ee theorie + onderbouwing hebt.

PS. Waarom heb je het steeds over wormholes :'). Die dingen bestaan waarschijnlijk niet eens. Ik had op zn minst verwacht dat je quantm mechanica er bij ging halen, dan zou ik je nog serieus kunnen nemen. Maar je hebt gewoon een obsessie met aliens. Is niks mis mee, maar doe niet alsof het feiten zijn.
pi_98935504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Draganta het volgende:

[..]

Als er een intelligent civilizatie bij ons in de buurt was, hadden we allang contact gemaakt.
Er zijn openbare rapporten verschenen (die jezelf kunt inkijken!) die de overheden van de wereld adviseren om dit soort informatie geheim te houden, door de implicaties die dit contact zou hebben voor onze samenleving. Naar alle waarschijnlijkheid zullen de beurzen kelderen en er zal een enorme identiteitscrisis ontstaan onder de honderdenmiljoenen gelovigen over de wereld. Als ik een overheid was, zou ik ook heel voorzichtig omgaan met de ontdekking van buitenaards leven.

quote:
Het is echter doodstil in de ruimte. Maakt niet uit denk je dan, want buiten de melkweg zijn er nog extreem veel andere stelsels. Helaas liggen deze zo ver weg, dat zelfs als we zo snel als het licht kunnen reizen, het nog miljoenen jaren zou duren om er te komen. En ik heb het pas over de delen van het universum die wij kunnen waarnemen. Wie weet wat daar achter nog allemaal ligt!!!
Je hebt het steeds over de lichtsnelheid als limiet (wat ik uiteraard begrijp). Betekent dat dan dat jij er 100% zeker van bent dat wij zelfs over een paar miljoen jaar van technologische vooruitgang, wij nog steeds niet sneller kunnen reizen dan het licht?

quote:
Dit stelsel is het dichtbijzijnde...

Dat laatste is de theorie van Einstein. Daar moet je toch bekend mee zijn :'). Je hebt pas het recht om het te betwisten als je zelf ee theorie + onderbouwing hebt.
Oh oh! Ik heb hier te maken met fundamentalist die niet wil dat ik van het gebaande pad afwijk! Ik moet braaf achter de wetenschap aanlopen en mag niet af en toe zelf een beetje nadenken en speculeren blijkbaar :')

De reden waarom ik zo makkelijk over de lichtsnelheid als limiet heenstap is de geschiedenis van de wetenschap. Het is wel vaker voorgekomen dat we dingen zeker wisten en dat er dan plotseling een revolutionaire ontdekking werd gedaan (zoals E=MC2) die de hele wetenschappelijke wereld op zijn kop zet. Ik zeg verder niet dat dit bewijst dat we sneller kunnen dan het licht, ik zeg alleen dat we misschien een beetje voorzichtig moeten zijn met het roepen dat iets niet kan. Ik heb het vermoeden dat het jou ontbreekt aan een beetje historisch besef. Misschien moet je de BBC docu "Atom" eens gaan kijken, dan wordt je nl. heel goed meegenomen de geschiedenis van de wetenschap in en de docu laat je echt ervaren hoe de wereld er in de loop van de vorige eeuw steeds uitzag en hoe deze steeds veranderde op een manier die niemand had verwacht.

quote:
PS. Waarom heb je het steeds over wormholes :'). Die dingen bestaan waarschijnlijk niet eens. Ik had op zn minst verwacht dat je quantm mechanica er bij ging halen, dan zou ik je nog serieus kunnen nemen. Maar je hebt gewoon een obsessie met aliens. Is niks mis mee, maar doe niet alsof het feiten zijn.
Waarom zou ik het niet over Wormholes hebben? Misschien moet jij je huiswerk eens doen. Wormholes worden niet uitgesloten door E=MC2... ze worden juist mogelijk gemaakt door deze theorie! Einstein heeft ons geleerd dat je ruimtetijd kunt buigen en door gebruik te maken van dit aspect van de ruimtetijd, kun je short-cuts creeeren in theorie. En deze theorie wordt serieus genomen door veel vooraanstaande wetenschappers. Ook snaartheorie heeft trouwens geen enkel probleem met wormholes.

Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe dingen werken hoor vriend, ik lees genoeg wetenschappelijke boeken en mn grootste hobby is het kijken van wetenschappelijke documentaires. Ik ben verder hoogopgeleid en ben 29 jaar. Ik ben dus geen broekie die net om de hoek komt kijken.
pi_98937237
Aliens....als ze slimmer zijn vinden zij ons wel, en als ze dommer zijn hoef ik er niks mee te maken te hebben..- Theo maassen dacht ik.
pi_98940493
Ik probeer steeds bewijs te vinden voor het feit dat ze door mensen worden gemaakt, omdat ik het ook allemaal maar moeilijk kan geloven. Maar dan kijk ik deze docu en dan wordt er weer een goeie case gemaakt voor het feit dat sommige cirkels gewoon niet door mensen zijn gemaakt. Als je iets wil kijken over graancirkels, kijk dan deze docu. Verreweg de best over dit onderwerp gemaakt.

En wat in deze docu goed wordt uitgelegd is hoe speciaal het eigenlijk is dat we het vijfde theorem van de Euclides geometrie in de cirkels hebben gevonden. Meer dan tweeduizend jaar lang hebben wij mensen blijkbaar geen succes gehad met het vinden van dit theorem. We zijn wel dichtbij gekomen maar die laatste stap hebben we nooit kunnen zetten.

Ik heb hier niet zo heel veel kennis van maar het is een soort van geometrisch theorem dan Pi moet benaderen. En vreemd genoeg is de oplossing van dit vijfde theorem in meerdere zeer eenvoudige graancirkels aan ons gegeven. De oplossing voor dit vraagstuk was uiteindelijk heel simpel en elegant, maar wat mensen hebben het nooit kunnen vinden. En daar is het dan plotseling, heel duidelijk weergegeven in graancirkels for crying out loud :P

Boks-Chick zaterdag 2 juli 2011 @ 08:17:49 #215
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98940885
Ook naar TRU.
Daar hoort het thuis, P_o_P :*
lolwut
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:37:59 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98943085
Deze link vind je dan misschien wel interessant Probably_on_pcp

Wetenschappelijk onderzoek naar graancirkels
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_98946195
Ik weet dat sommige gemaakt zijn door mensen, maar herinner me iets over een graancirkel waarin de knopen van de tarwe ontploft waren, net of ze in een magnetron hadden gezeten. Zou graag willen weten hoe dat te verklaren is. Ook meeten ze in die cirkel een soort van straling. Ik ga ff kijken of ik t bewuste artikel nog vinden kan.

http://www.ufowijzer.nl/t(...)happelijkBewijs.html

hier staat er iets over
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:30:57 #218
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_98946236
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Er zijn openbare rapporten verschenen (die jezelf kunt inkijken!) die de overheden van de wereld adviseren om dit soort informatie geheim te houden, door de implicaties die dit contact zou hebben voor onze samenleving. Naar alle waarschijnlijkheid zullen de beurzen kelderen en er zal een enorme identiteitscrisis ontstaan onder de honderdenmiljoenen gelovigen over de wereld. Als ik een overheid was, zou ik ook heel voorzichtig omgaan met de ontdekking van buitenaards leven.
Je hebt het over de rapporten die nog niet zo lang geleden vrij waren gemaakt voor iedereen? Die heb ik inderdaad gezien. Overal stond er bij dat het MOGELIJK was. En ze hadden het niet eens over aliens, maar over UFO's Je weet wat een UFO is? Als ik ongeauthoriseerd een vliegveld op vlieg met een zelfgemaakt vliegtuigje, en ik maak geen radiocontact, ben ik ook een UFO, ze weten mijn identiteit namelijk niet :').

quote:
Je hebt het steeds over de lichtsnelheid als limiet (wat ik uiteraard begrijp). Betekent dat dan dat jij er 100% zeker van bent dat wij zelfs over een paar miljoen jaar van technologische vooruitgang, wij nog steeds niet sneller kunnen reizen dan het licht?
Yep daar ben ik zeker van. Je kunt je ontwikkelen zoveel je wilt, natuurwetten zijn natuurwetten. Die verdwijnen niet als men zich ontwikkeld. Hoe ambitieus dat ook klinkt. Het enige wat ik interessant vind is het feit dat het met quantum mechanica in theorie mogelijk is om oneindig veel energie te verkrijgen. Maar helaas weten wij nog niks hier over, en kunnen we er beter voorzichtig mee omgaan.

quote:
Oh oh! Ik heb hier te maken met fundamentalist die niet wil dat ik van het gebaande pad afwijk! Ik moet braaf achter de wetenschap aanlopen en mag niet af en toe zelf een beetje nadenken en speculeren blijkbaar :')

De reden waarom ik zo makkelijk over de lichtsnelheid als limiet heenstap is de geschiedenis van de wetenschap. Het is wel vaker voorgekomen dat we dingen zeker wisten en dat er dan plotseling een revolutionaire ontdekking werd gedaan (zoals E=MC2) die de hele wetenschappelijke wereld op zijn kop zet. Ik zeg verder niet dat dit bewijst dat we sneller kunnen dan het licht, ik zeg alleen dat we misschien een beetje voorzichtig moeten zijn met het roepen dat iets niet kan. Ik heb het vermoeden dat het jou ontbreekt aan een beetje historisch besef. Misschien moet je de BBC docu "Atom" eens gaan kijken, dan wordt je nl. heel goed meegenomen de geschiedenis van de wetenschap in en de docu laat je echt ervaren hoe de wereld er in de loop van de vorige eeuw steeds uitzag en hoe deze steeds veranderde op een manier die niemand had verwacht.
Nee inderdaad, als je in 1850 tegen iemand zei: over 110 jaar lopen er mensen op de maan rond, hadden ze je uitgelachen. Maar we hebben het zelf met onze eigen ogen in de deeltjesversnellers gezien. Het kost al extreem veel energie om ze in de buurt te laten komen van lichtsnelheid. Sneller zal ons ook niet lukken, dat is in strijd met de natuurwetten. Materie bestaat niet meer als het op zo'n snelheid komt. We hebben nog niet de hele theorie van Einstein kunnen bewezen, maar dat wat we al hebben kunnen testen, komt allemaal overeen met zijn theorie. Het is dus aannemelijker om te zeggen dat hij gelijk had, dan andersom.

quote:
Waarom zou ik het niet over Wormholes hebben? Misschien moet jij je huiswerk eens doen. Wormholes worden niet uitgesloten door E=MC2... ze worden juist mogelijk gemaakt door deze theorie! Einstein heeft ons geleerd dat je ruimtetijd kunt buigen en door gebruik te maken van dit aspect van de ruimtetijd, kun je short-cuts creeeren in theorie. En deze theorie wordt serieus genomen door veel vooraanstaande wetenschappers. Ook snaartheorie heeft trouwens geen enkel probleem met wormholes.
Wormgaten bestaan op papier, om bepaalde onenigheden in berekeningen te verklaren. Zelfs al zouden ze bestaan, je zou er niet in kunnen gaan, en er vervolgens weer heel uit komen. Als je het over wormgaten hebt, vertel er dan alles bij, en niet alleen dat ze bestaan.

quote:
Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe dingen werken hoor vriend, ik lees genoeg wetenschappelijke boeken en mn grootste hobby is het kijken van wetenschappelijke documentaires. Ik ben verder hoogopgeleid en ben 29 jaar. Ik ben dus geen broekie die net om de hoek komt kijken.
Dan lijken wij dus meer op elkaar dan ik dacht :). Alleen denken wij er compleet anders over, is toch niks mis mee? Ik beveel je by the way een heel goed tijdschrift aan: Wetenschap in beeld (die ken je vast al) Special: Het helaal. Het is een supermooi naslagwerk van de meest gangbare theorieen over het universum. Echt super interessant. Kun je op google zoeken.

[ Bericht 77% gewijzigd door Draganta op 02-07-2011 13:47:43 ]
pi_98947607
Boek van Stephen Hawking : Het heelal- verleden, toekomst en tijd is een heel mooi boek, alles word goed uitgelegd zodat het ook goed te begrijpen is.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:24:27 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98948046
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef mousy31 het volgende:
Ik weet dat sommige gemaakt zijn door mensen, maar herinner me iets over een graancirkel waarin de knopen van de tarwe ontploft waren, net of ze in een magnetron hadden gezeten. Zou graag willen weten hoe dat te verklaren is. Ook meeten ze in die cirkel een soort van straling. Ik ga ff kijken of ik t bewuste artikel nog vinden kan.

Een verklaring staat in de link die ik gaf , ff stukje lezen van dr. ir. Eltjo Haselhof .
pi_98948818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Een verklaring staat in de link die ik gaf , ff stukje lezen van dr. ir. Eltjo Haselhof .
ja heb t gelezen maar vind t nog steeds vaag
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:54:38 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98950790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef mousy31 het volgende:

[..]

ja heb t gelezen maar vind t nog steeds vaag
Door dit filmpje kan ik me er wel iets bij voorstellen , het begint ook in het midden en eindigt naar buiten toe
pi_98951315
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Door dit filmpje kan ik me er wel iets bij voorstellen , het begint ook in het midden en eindigt naar buiten toe
Dat filmpje is dus een hoax
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:08:20 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98953386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef TTTNL het volgende:
[ afbeelding ]

Weet je nog hoeveel tijd het gekost heeft om door mensen te maken en op welk tijdstip ze dat deden (Dag/nacht) ?
The truth was in here.
pi_98954668
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Weet je nog hoeveel tijd het gekost heeft om door mensen te maken en op welk tijdstip ze dat deden (Dag/nacht) ?
Ze deden het met een hele groep mensen snachts, dan hadden ze zon plank met 2 touwen eraan en dan hield je met je handen die touwen vast en drukte je elke keer het graan naar beneden met die plank, ik zou zeggen, hier is de aflevering en kijk het zelf nog eens.

http://sites.bnn.nl/page/(...)16825cc0e0e0276abfba
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')