abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:52:07 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_98844510
Het lijkt me wel vet om een QR code graancirkel te maken.
Dat je dan met je hyperdeluxe iphone _O- zo een foto maakt en dat je dan het profiel van Djeez ofzo krijgt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:54:58 #152
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98844695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Veel zien snel bewegende lichten die boven de grond kunnen zweven en vanuit stilstand plots kunnen versnellen tot mach 10 of meer. Anderen zien echt duidelijk vliegende schotels.
Wie weet interpreteren ze het wel verkeerd. Ooggetuigen zijn niet betrouwbaar.
O)))
pi_98844700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef arucard het volgende:
Ze hebben het over ufo's, ze weten dus niet eens wat het is wat ze hebben gezien?
Hier is het bandje van de taperecorder die Colonel Halt bij zich had:

Vooral het deel op het einde waarbij hij beschrijft dat er een beam of light uit het object komt is erg leuk... De manier waarop hij "This is unreal" zegt... daar druipt het ongeloof echt vanaf! Knappe acteur als hij dit alles weet te spelen :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98844821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef arucard het volgende:

[..]

Wie weet interpreteren ze het wel verkeerd. Ooggetuigen zijn niet betrouwbaar.
Als meerdere getuigen die een nucleaire basis bewaken allerlei dingen zien die er niet zijn en zo overtuigd zijn dat ze iets zagen en daarbij bereid zijn zichzelf internationaal voor lul te zetten... dan is er toch iets ergs aan de hand? Militair personeel dat massaal loopt te hallucineren terwijl ze kernraketten bewaken... maakt dat je niet woest of heel bang?
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:59:33 #155
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98844935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als meerdere getuigen die een nucleaire basis bewaken allerlei dingen zien die er niet zijn en zo overtuigd zijn dat ze iets zagen en daarbij bereid zijn zichzelf internationaal voor lul te zetten... dan is er toch iets ergs aan de hand? Militair personeel dat massaal loopt te hallucineren terwijl ze kernraketten bewaken... maakt dat je niet woest of heel bang?
Ik heb het helemaal niet over hallucineren. Die mensen zijn overigens ook helemaal niet getraind om de lucht en ruimte te verkennen en de dingen die ze zien te verklaren, maar om raketten te bewaken.
O)))
pi_98845570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over hallucineren. Die mensen zijn overigens ook helemaal niet getraind om de lucht en ruimte te verkennen en de dingen die ze zien te verklaren, maar om raketten te bewaken.
Er zijn ook genoeg cockpit-opnames van gevechtspiloten en commerciele piloten die ook ufo's zien. Niet alleen lichten maar ook echt vliegende schotels. En deze ufo's kunnen ook binnen een seconde versnellen naar meer dan mach 10, iets wat dodelijk zou zijn voor ons mensen.

Misschien wel de meest interessante case omdat de FAA en ook NORAD bevestigden dat er een vreemd ongeidentificeerd object te zien was op hun radars. Vooral de opmerking van de piloot is leuk: "It's that Roswell crap again!"

Nog meer blackbox recordings met ufo sightings vanuit vliegtuigen in deze docu:

Nogmaals, er is heel veel materiaal dat er naar wijst dat we bezocht worden. Ik ben niet iemand die zomaar over te halen is om ergens in te "geloven". Ik heb zelf nog steeds moeite om te accepteren dat dit alles echt waar kan zijn.
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:13:44 #157
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98845745
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"
Carl Sagan
http://carm.org/apologeti(...)traordinary-evidence

[ Bericht 57% gewijzigd door arucard op 29-06-2011 23:24:22 ]
O)))
pi_98846233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef arucard het volgende:
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"
Carl Sagan
http://carm.org/apologeti(...)traordinary-evidence
Heb je helemaal gelijk in. Maar waarom zou dat je er van weerhouden om iets meer onderzoek te doen? Ik ga hier niet beweren dat ik 100% zeker weet dat we bezocht worden door aliens omdat ik daar geen bewijs voor heb. Ik heb ook nog geen extraordinary evidence gezien dus ik ben ook nog niet overtuigd. Waarvan ik wel overtuigd ben, op basis van mijn evaluatie van allerlei gegevens, is dat er erg vreemde dingen aan de hand zijn.

Militair personeel hallucineert massaal, piloten hallucineren, massale ufo sightings boven bijv. Washington in 1952 zijn blijkbaar het gevolg van een massa hallucinatie. Ben jij niet bang dat jij jouw leven al aan het hallucineren bent? Er is nl. geen bewijs dat het niet zo is toch?
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:22:26 #159
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98846302
Jij bent de enige die steeds over hallucineren begint
O)))
pi_98846595
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef arucard het volgende:
Jij bent de enige die steeds over hallucineren begint
Welke andere verklaring kan er dan zijn?

Het zouden natuurlijk de Russen kunnen zijn, maar het vreemde is dat de Russen hier zelf ook last van hebben. En technologieen die aanwezig moeten zijn in de ufo zijn zo vergevorderd dat de kans klein is dat ze vanaf de aarde komen. Ook hier heeft de Amerikaanse overheid onderzoek naar laten doen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:27:44 #161
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98846624
Ik geef het op :')
O)))
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:35:20 #162
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98847092
'T ziet er wel vet uit :')
en een poot van snuffel de hond
pi_98847109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef arucard het volgende:
Ik geef het op :')
Je hebt niet eens moeite gedaan :')

Als je mij zo graag wil laten inzien dat ik er naast zit, dan ga je de materialen bekijken die mij hebben doen twijfelen. Tot twee weken terug vond ik dit onderwerp totaal oninteressant en nu twijfel ik....!

Ik post steeds hele verhalen en proberen allerlei zaken uit te lichten en jij pikt er dan steeds iets uit waar je iets over kunt zeggen en laat de rest van wat ik zeg compleet links liggen. Erg kinderachtig en respectloos.
pi_98847144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laten vallen?
Slecht exemplaar?
Wat ging er kapot?
Niet laten vallen
het motortje om de lens uit te schuiven ging kapot.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_98854360
Ik vraag me af hoe je zoiets zo precies kunt maken als mens:

Hoe krijg je die rechte lijnen erin.... cirkels snap ik nog wel, maar zo'n grote hoeveelheid rechte lijnen die ook nog evenwijdig lopen aan elkaar?
pi_98854379
Hier zou E=MC2 in verstopt zitten. Kijk naar al die raar geplaatste stippen in die cirkels. Dat zou ASCI computercode moeten zijn:

pi_98854436

pi_98854462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 04:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af hoe je zoiets zo precies kunt maken als mens:

[ afbeelding ]

Hoe krijg je die rechte lijnen erin.... cirkels snap ik nog wel, maar zo'n grote hoeveelheid rechte lijnen die ook nog evenwijdig lopen aan elkaar?
Voorbereiding: Je zet alle punten uit met stokken; verbind de stokken met gespannen touwen, zodanig dat elke stok het hoekpunt van minstens één driehoek vormt. Verzamel de stokken, er zorg voor dragend dat de touwen niet in de war raken.

Uitvoering: Ga naar het veld, elke persoon neemt een stok, beweegt naar buiten tot de touwen gespannen staan.
pi_98854821
Nog iets leuks:

Wat doen legerhelikopters bij graancirkels? :')

Bij deze zeggen de omstanders een lichtbol te zien. Ik zie het zelf niet echt, misschien omdat de resolutie zo laag is maar de helikopter blijft wel vaag hangen boven het graan alsof het op zoek is naar iets:

pi_98854951
Misschien wel het meest bizarre geval dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is dat een professor een vijfde theorie van de Euclides geometrie heeft gevonden in graancirkels. Er waren er dus maar vier bekend en na het vinden van de vijfde kon professor Hawkins zijn ogen niet geloven. Hij besloot om een wedstrijd uit te schrijven onder lezers van een wetenschappelijk blad om deze vijfde theorie te vinden en niemand kon met het antwoord komen...

Vreemd genoeg kenden de graancirkelmakers deze vijfde theorie dus blijkbaar wel. De volgende link brengt je naar een serieuze uitleg over deze ontdekking:

http://www.mcs.ca/vitalspark/2010_conciousness/210cc02.html
pi_98857440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 07:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog iets leuks:

Wat doen legerhelikopters bij graancirkels? :')
Ik heb niet iedere seconde van het filmpje bekeken, maar ik zie steeds afwisselende shots van een graancirkel en een helikopter - niet van een graancirkel én een heli. Och, en als ze er wel boven vliegen:
Legerbaas: "Kom, legerpoppetjes van me, we gaan op vliegtraining. Krantjes dicht, koffie weg."
Poppetje: "Check deze foto!"
Legerbaas: "Vet hoor, knap gemaakt door mensen."
Poppetje: "Hee, da's hier om de hoek. Ah toe mogen we daar overvliegen ah toe toe?"
pi_98857503
Als er in een graanveld een sluitend antwoord verschijnt op de vraag "P = NP?", dan heb je aan mij direct een gelovige.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:29:50 #173
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98857704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 04:39 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeh! Aliens hebben wiet ontdekt :P
Leuk topic TS. ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:43:53 #174
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_98858093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Das waar. Ik ben dan wel even benieuwd naar waarom het zich soms ook op deze manier ontwikkeld:

[ afbeelding ]

[ http://img67.imageshack.us/img67/9435/annubgl4.jpg (copy/paste deze link) ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op zn minst merkwaardig te noemen dat in schilderijen van honderden jaren geleden ook al ufo's voorkwamen...

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html
Dat zijn geen ufo's, dat moet (het oog van?) god voorstellen. Ik heb niet super veel verstand van het christendom, maar volgens mij beeldt het bovenste schilderij de situatie af waarbij Maria (blauw gewaad/rode jurk) door god zwanger wordt gemaakt. Die persoon links zou dan de aartsengel zijn die het haar komt vertellen, want volgens mij heeft die een vleugel.

Op de andere werken houdt god gewoon de boel in de gaten of werpt hij zijn licht op mensen.
pi_98874266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef MagicMedicine het volgende:

[..]

Dat zijn geen ufo's, dat moet (het oog van?) god voorstellen. Ik heb niet super veel verstand van het christendom, maar volgens mij beeldt het bovenste schilderij de situatie af waarbij Maria (blauw gewaad/rode jurk) door god zwanger wordt gemaakt. Die persoon links zou dan de aartsengel zijn die het haar komt vertellen, want volgens mij heeft die een vleugel.

Op de andere werken houdt god gewoon de boel in de gaten of werpt hij zijn licht op mensen.
Dat zou best kunnen, maar het is nogal merkwaardig vind ik dat het oog van God als een grijs metalen iets lijkt te zijn afgebeeld... En misschien is God wel een Alien :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')