abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98832150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Logisch? Zoals een twitteraccount aanmaken en iedereen informeren van hun komst?
Precies :D
pi_98832396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Logisch? Zoals een twitteraccount aanmaken en iedereen informeren van hun komst?
Dat lijkt me een stuk minder ingewikkeld dan een halve graanoogst om zeep helpen.
pi_98832652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lijkt me een stuk minder ingewikkeld dan een halve graanoogst om zeep helpen.
En wie gelooft ze dan?

Als er intelligente aliens bestaan, dan weten ze denk ik wel beter dan direct ingrijpen op onze planeet. Want met een ufo landen bij het Witte Huis zal in 1 moment de wereld veranderen. En er zijn studies naar gedaan wat er zou gebeuren als er plotseling bewijs zou zijn voor intelligent leven dat ons bezoekt en het resultaat zou zijn dat de wereldreligies een enorme identiteitscrisis in zullen gaan, de beurzen zullen kelderen en er zullen veel mensen in paniek raken. Dus op zo'n directe manier contact maken is waarschijnlijk niet zo'n goed idee. Een geleidelijk proces van bewustwording is veel nuttiger.

Denk bijvoorbeeld aan mensen met een enorme angst voor spinnen. De oplossing is niet om ze plots in een bak met vogelspinnen te gooien, dit zal alleen maar averechts werken. De oplossing is om deze mensen langzaam te laten wennen aan spinnen door ze te observeren en uiteindelijk door steeds kleine stapjes te nemen, kunnen veel van deze mensen uiteindelijk gewoon een vogelspin op hun hand laten lopen. Het proces van gewenning en bewustwording is dus heel heel belangrijk om de menselijke geest in bedwang te houden als het ware.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98832777
Nog een hele leuke graancirkel is deze:

Dit is een afbeelding van een decimal wheel. En als je deze ontcijfert (wat vrij simpel is) komt het getal PI eruit tot 10 decimalen achter de komma!

Een hogere intelligentie die probeert te communiceren met ons en ons wil laten weten dat zij er zijn of gewoon weer een groepje geniale hoaxers?
pi_98832981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een hele leuke graancirkel is deze:

[ afbeelding ]

Dit is een afbeelding van een decimal wheel. En als je deze ontcijfert (wat vrij simpel is) komt het getal PI eruit tot 10 decimalen achter de komma!

Een hogere intelligentie die probeert te communiceren met ons en ons wil laten weten dat zij er zijn of gewoon weer een groepje geniale hoaxers?
Als je er vanuit gaat dat aliens van 1200 lichtjaar verderop ook in het decimaal stelsel rekenen, dan wel...
pi_98833250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat aliens van 1200 lichtjaar verderop ook in het decimaal stelsel rekenen, dan wel...
Als intelligente aliens ons al jaren bezoeken weten ze af van ons decimale stelsel. De "boodschap" in deze cirkel lijkt mij meer het getal Pi.
pi_98833288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als intelligente aliens ons al jaren bezoeken weten ze af van ons decimale stelsel. De "boodschap" in deze cirkel lijkt mij meer het getal Pi.
Hoe moeten ze dan weten van ons decimale stelsel, ons decimal wheel, waarom doen ze dit in graan, hebben ze zelf ook graan?
Sowieso zijn die aliens dan wel patsers... "Kijk ons eens een mooi decimal wheel in het graan maken"...
pi_98833565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als intelligente aliens ons al jaren bezoeken weten ze dat we Pi al op 5 biljoen getallen achter de komma kennen. Ze hadden net zo goed in dat grasveld hun "grote boodschap" kunnen achterlaten, hadden we meer aan gehad.
pi_98833612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef MaGNeT het volgende:

Hoe moeten ze dan weten van ons decimale stelsel, ons decimal wheel, waarom doen ze dit in graan, hebben ze zelf ook graan?
Sowieso zijn die aliens dan wel patsers... "Kijk ons eens een mooi decimal wheel in het graan maken"...
Wij hebben ons decimale stelsel als bericht het heelal ingestuurd eind jaren 70 met de Arecibo telescoop om te beginnen. En als ze zo geavanceerd zijn dat ze naar onze planeet kunnen reizen, kunnen ze vast aan informatie komen over hoe wij leven. Ze weten vast wel in te breken op iemands wifi netwerk om zo informatie te downloaden van wikipedia ;)

En waarom in graan? Waarom niet? In gras is het niet goed te zien van een afstand en een graancirkel is een iets blijvender en tastbaarder bewijs dan al die vluchtige ufo sightings. Sowieso kun je vandaag de dag foto's en videomateriaal sowieso niet vertrouwen met al die videosoftware die iedereen thuis kan gebruiken. Ik denk dat er op een gegeven moment niet meer zoveel opties overblijven...
pi_98833709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:56 schreef vriendelijkevriend het volgende:

[..]

Als intelligente aliens ons al jaren bezoeken weten ze dat we Pi al op 5 biljoen getallen achter de komma kennen. Ze hadden net zo goed in dat grasveld hun "grote boodschap" kunnen achterlaten, hadden we meer aan gehad.
Prima. Ik vind deze cirkel zelf niet eens zo complex overkomen, dus wat mij betreft kan hij net zo goed door mensen zijn gemaakt hoor. Maar als iets intelligentie probeert uit te stralen dan gaat het niet zo zeer erom dat je stoer doet over hoeveel getallen achter de komma jij al kent, maar het gaat meer om het universele principe van Pi denk ik dan.
pi_98833758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wij hebben ons decimale stelsel als bericht het heelal ingestuurd eind jaren 70 met de Arecibo telescoop om te beginnen. En als ze zo geavanceerd zijn dat ze naar onze planeet kunnen reizen, kunnen ze vast aan informatie komen over hoe wij leven. Ze weten vast wel in te breken op iemands wifi netwerk om zo informatie te downloaden van wikipedia ;)

En waarom in graan? Waarom niet? In gras is het niet goed te zien van een afstand en een graancirkel is een iets blijvender en tastbaarder bewijs dan al die vluchtige ufo sightings. Sowieso kun je vandaag de dag foto's en videomateriaal sowieso niet vertrouwen met al die videosoftware die iedereen thuis kan gebruiken. Ik denk dat er op een gegeven moment niet meer zoveel opties overblijven...
Aha, dus de aliens leven op minder dan 37 lichtjaar van de aarde, handig om te weten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:36 #112
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98834169
Het leek me wel interessant tot die graancirkel met dat typische alienhoofd. Fake.
Wel leuke aliens trouwens, ze zijn zo geavanceerd dat ze naar onze planeet kunnen komen zonder ook dat wij ook maar 1 duidelijk feit ervan hebben, en proberen dan te communiceren door graan plat te maken?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_98834236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Aha, dus de aliens leven op minder dan 37 lichtjaar van de aarde, handig om te weten.
Ik snap dat we volgens onze eigen kennis gebonden zijn aan bepaalde limieten met betrekking tot het reizen tussen de sterren, maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is. Het onmogelijke is al vaker mogelijk gebleken.
pi_98834260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Het leek me wel interessant tot die graancirkel met dat typische alienhoofd. Fake.
Het is fake omdat het een typisch alienhoofd is?
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:12:51 #115
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98834445
Tja, kunst ontwikkeld zich nou eenmaal.

Van

naar
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98834459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit is hoe Lord Kelvin erover dacht in 1900:

"There is nothing new to be discovered in physics now. All that remains is more and more precise measurement" – Lord Kelvin.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:13 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98834508
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is fake omdat het een typisch alienhoofd is?
Als er echt aliens zouden zijn die naar onze planeet zijn gekomen om graan plat te stampen, waarom zouden ze er dan precies zo uitzien als de typische beelden van vroeger? Waarom niet als een Chewbacca of als Yoda (lamme maar wel duidelijke voorbeelden)?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_98834674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, kunst ontwikkeld zich nou eenmaal.

Van
[ afbeelding ]

naar

Das waar. Ik ben dan wel even benieuwd naar waarom het zich soms ook op deze manier ontwikkeld:

http://img67.imageshack.us/img67/9435/annubgl4.jpg (copy/paste deze link)

Op zn minst merkwaardig te noemen dat in schilderijen van honderden jaren geleden ook al ufo's voorkwamen...

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:19:21 #119
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98834742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Das waar. Ik ben dan wel even benieuwd naar waarom het zich soms ook op deze manier ontwikkeld:

[ afbeelding ]

[ http://img67.imageshack.us/img67/9435/annubgl4.jpg (copy/paste deze link) ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op zn minst merkwaardig te noemen dat in schilderijen van honderden jaren geleden ook al ufo's voorkwamen...

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html
Erg raar inderdaad, toen hadden de mensen nog geen fantasie, dus dat kan het niet zijn. Vreemd.
O)))
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:25:43 #120
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98835056
Ik heb ergens een docu gezien waarin te zien was dat mensen een robot programmeren om een graancirkel te maken, binnen een paar uur hebben ze op deze manier een complexe graancirkel.
Sisco Certified
pi_98835064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef arucard het volgende:

[..]

Erg raar inderdaad, toen hadden de mensen nog geen fantasie, dus dat kan het niet zijn. Vreemd.
Ik zeg niet dat het bewijs is, maar het is op zn minst vreemd te noemen. Maar goed het is dus allemaal fantasie volgens jou. Heb je die persverklaring al gezien van de National Press Club waarin honderden geloofwaardige getuigen zijn samengebracht die allemaal hun nek uitsteken en ridiculisering riskeren, maar toch verklaren dat zij directe informatie hebben dat we idd bezocht worden door buitenaardse wezens?
pi_98835103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb ergens een docu gezien waarin te zien was dat mensen een robot programmeren om een graancirkel te maken, binnen een paar uur hebben ze op deze manier een complexe graancirkel.
Die zou ik graag willen zien... Heb je daarvan een link?
pi_98835172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dat zijn geen echte, alleen aliens kunnen de echte maken.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:30:23 #124
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98835293
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat zijn geen echte, alleen aliens kunnen de echte maken.
Als jij poept dan is het geen echte poep want vrouwens kunnen niet poepen.
Sisco Certified
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:32:05 #125
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98835371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het bewijs is, maar het is op zn minst vreemd te noemen. Maar goed het is dus allemaal fantasie volgens jou. Heb je die persverklaring al gezien van de National Press Club waarin honderden geloofwaardige getuigen zijn samengebracht die allemaal hun nek uitsteken en ridiculisering riskeren, maar toch verklaren dat zij directe informatie hebben dat we idd bezocht worden door buitenaardse wezens?
Nee en die hoef ik ook niet te zien.
Ik zeg niet dat het fantasie is, mensen kunnen ook dingen gaan denken en geloven die eigenlijk helemaal niet waar zijn.

Dit is trouwens wel een leuke podcast om te luisteren, een uitzending van het radioprogramma van astrofysicus Neil Degrasse Tyson over UFO's. http://startalkradio.net/(...)-this-world-ufo-show
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')