AdvancedPower, faaluser op FOK!, die ooit eens ingesproken heeft 'shalalie shalala, krijg ehm niet uit mn kop' oid en vervolgens hoor je schoten en dan BOEM, HEADSHOTquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat er iets mis is als de lucht van je fohn fris voelt op je huid
dan krijg ik dus niet de poedElprijsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
De enige user op Fok dat als een erger lulletje wordt gezien dan jij!
AP een faaluser noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AdvancedPower, faaluser op FOK!, die ooit eens ingesproken heeft 'shalalie shalala, krijg ehm niet uit mn kop' oid en vervolgens hoor je schoten en dan BOEM, HEADSHOT
oid
Wellek? Die WebHawk WebHawk WebHawk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WH, hoe heb je die jingle van net gemaakt?
Ik wil ook zoiets, maar dan voor tussen mijn mixen door.
Ik merk nu al dat er van die bitches zijn die doen alsof zij alles gefixt hebben
een faal DJ, geen faaluser.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
AP een faaluser noemenwat ben je zelf dan ?
holy shit !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AdvancedPower, faaluser op FOK!, die ooit eens ingesproken heeft 'shalalie shalala, krijg ehm niet uit mn kop' oid en vervolgens hoor je schoten en dan BOEM, HEADSHOT
oid
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wellek? Die WebHawk WebHawk WebHawk?
...Uhm, dude....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
holy shit !
je zegt toch geen shallalie shalala ?
ik had allang van me flat gesprongen als ik dat deed
AP was een baas, hij was innoverendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik mis AP eigenlijk wel. Het was altijd heerlijk om hem helemaal af te zagen
Dat helicopterlied van hemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
AP was een baas, hij was innoverend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |