ik zie een orb op die fotoquote:
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat is 50 liter per vierkante meter, dan kun je echt zwemmenquote:
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hier begint het ook te waaien, heerlijk windje
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat zijn 50 emmers per vierkante meter, dan kun je echt zwemmen
Het zijn ook geen emmers, maar litersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroog
Ben er maandag nog vlak langs gefietst! Tussen plas en vliet. Maar om nou tussen de blote billen te gaan laveren om te kijken of je er bent is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de plas. Zeewater is nog steeds ijskoud maar bij de plas goed te doen!
edit: en het is maar tien minuten op de brommert![]()
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaar
oh dat wil ik dan graag zien straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemen
Zodat Haks er op kon rijmen met straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zeg ik Haks? Ik ben toch zeker Ian niet
ze zitten op een zeiljacht maar hoop wel in de haven ergens, ja die zeilen nu niet hoor, lekker biertje en een hapje en muziek of ze staren met zijn alle steeds naar de lucht en roepen ahhh en ohhhhhhh wat mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier windstil![]()
Friesland zit er middenin nu Haks, maar je zoon zit lekker binnen toch?
Maar op Heks kan ze ook heus lekker rijmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zodat Haks er op kon rijmen met straks
Beter zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op Heks kan ze ook heus lekker rijmen
Nice !!! Alsof Santa elk moment er me een slee door komtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
flits moet je erbij denken staat er wel op maar je zioet hem niet flutcamera van de kermisdenk ik, denk dat dat mijn volgende project wordt een mooie goede camera
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zitten op een zeiljacht maar hoop wel in de haven ergens, ja die zeilen nu niet hoor, lekker biertje en een hapje en muziek of ze staren met zijn alle steeds naar de lucht en roepen ahhh en ohhhhhhh wat mooi.
nee zijn verstandige jongens onderling kuch kuch nee hoor anders had ie me niet gesmst want hij weet dat ik me dan zorgen maak hij doet geen rare dingen.
en iedereen zegt Haks dat mag jij ook hoor
hahahahaa is echt regen hoor, maar mijn volgende project waar ik voor ga sparen wordt een mooie echte camera zoiets wat jij hebt,en dan wordt ik de volgende jacob Olie en trek de stad in om eens mooie plaatjes te schietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice !!! Alsof Santa elk moment er me een slee door komt
Haks en Heks ach het blijft van dezelfde betekenis gewoon een heksquote:
Er zit tussen straks en sex wel meer verschilquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haks en Heks ach het blijft van dezelfde betekenis gewoon een heks
kijk daar dacht ik niet eens aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit tussen straks en sex wel meer verschil![]()
Maarrrr..... nog 1 dagje werken en dan ben ik 3 weken vrij (zo goed als)
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaa is echt regen hoor, maar mijn volgende project waar ik voor ga sparen wordt een mooie echte camera zoiets wat jij hebt,en dan wordt ik de volgende jacob Olie en trek de stad in om eens mooie plaatjes te schieten
nee met zo een Kodac dacht van de Dixon, huppelkutje kocht een nieuwe en ik kreeg dezequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.
Als ik op buienradar kijk hoeven jullie het ook niet voor 12 uur te verwachten,dus niet even afkoelen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
Mazzelaars. Wij vergaan nog steeds van de hitte.
Niet zeuren, jullie zitten zo bij de zee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
Mazzelaars. Wij vergaan nog steeds van de hitte.
ja maar jij hebt echt een prof camera nee ga ik voor sparen maar want hou wel van foto`s maken en hier is nog veel te fotograferenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.
Ik werk maar 3 dagen buiten de deur en dan ook nog eens de administratie voor Donald zijn bedrijf, beetje druk wel, maar het ik vind mijn werk wel leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
Lekker 3 weken genieten Deisyy heb je wel verdient want wie er werkt in de SC maakt best lange dagen als ik dat allemaal zo lees
Nou een flits had het verprutstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee met zo een Kodac dacht van de Dixon, huppelkutje kocht een nieuwe en ik kreeg deze
hier anders ook de brandweer dan maar nog niks gehoord terwijl het volgens mij echt wel ergens is ingeslagen, maar op zwembad en het oude FNV gebouw en bejaarde huis op de hoek hebben van die afleiders dus ik zit veilig rondomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:
Hoppa de eerste sirene is alweer te horen.
Altijd het geval in Apeldoorn als er een storm opsteekt.
Vooral niet je bezemsteel uit het raam hangen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier anders ook de brandweer dan maar nog niks gehoord terwijl het volgens mij echt wel ergens is ingeslagen, maar op zwembad en het oude FNV gebouw en bejaarde huis op de hoek hebben van die afleiders dus ik zit veilig rondom
nou is best veel en je huishouden en je kinderen maar jij werkt wel op het mooiste plekje van nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk maar 3 dagen buiten de deur en dan ook nog eens de administratie voor Donald zijn bedrijf, beetje druk wel, maar het ik vind mijn werk wel leuk.
Je hoeft niet altijd een supercamera te hebben om een mooie foto te krijgen. Ik maak soms hele leuke foto's met mijn telefoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee met zo een Kodac dacht van de Dixon, huppelkutje kocht een nieuwe en ik kreeg deze
die staat al jaren op balkon aangesnoerd met t rips en heb er 2 tulpen die door zonlicht opgewadeerd worden ingestokenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral niet je bezemsteel uit het raam hangen hoor.
Het is zeker een leuk plekje, vooral met dit mooie weer is het heel druk op de Nieuwe Maas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is best veel en je huishouden en je kinderen maar jij werkt wel op het mooiste plekje van nederland
Ach ja, mijn rooie deed alsof er niets aan de hand was, maar die zwarte had zich verstopt op het zoldertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
Het licht nu elke twee seconden hier en het dondert continu. Ben benieuwd hoe lang het duurt
De poezen doen ietwat vreemd.
deed Jaap vanmorgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
Het licht nu elke twee seconden hier en het dondert continu. Ben benieuwd hoe lang het duurt
Ze worden steeds wakker en kijken zwaar chagrijnig om zich heen en pitten weer verderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=2aguaom&s=7quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral niet je bezemsteel uit het raam hangen hoor.
nou wil eens echte mooie maken gewoon eens goed leren fotograferenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een supercamera te hebben om een mooie foto te krijgen. Ik maak soms hele leuke foto's met mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is hier nu al een uur bezig, het blijft donderen en de lucht is nog steeds rondom pikzwart. Heb er nu vast wel een paar mooie ontladingen op video.
Gewoon heel hard uitlachenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
Er komt er net een kletsnat binnenvallen, trut, had haar al 50 keer geroepen en het hele huis doorzocht
Je moeder?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
Er komt er net een kletsnat binnenvallen, trut, had haar al 50 keer geroepen en het hele huis doorzocht
haar kletsnatte poes ja kon het ff niet latenquote:
quote:
Mijn moeder natuurlijk, gaat altijd onder een struik liggen als het regent. Terwijl de deur openstaat. Mijn vader heeft een zwaar leven :/quote:
Daar staat Haks en dat pik ik dan op.quote:
hahahhaha zie haar zo liggen onder de heg maf ben jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder natuurlijk, gaat altijd onder een struik liggen als het regent. Terwijl de deur openstaat. Mijn vader heeft een zwaar leven :/
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder natuurlijk, gaat altijd onder een struik liggen als het regent. Terwijl de deur openstaat. Mijn vader heeft een zwaar leven :/
Tis struik wat ik gebruikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaa hou op echt pijn in mijn buik zit nu hardop te lachen straks belt huppelkutje de inrichting weer hahahaaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je vader een kattenluik voor haar maken, is hij ook van dat gezeur af.
OMFG, op een iPad zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Dementor het volgende:
http://www.news.va/en
Vet! een Paus die twittert.
Hier is het al anderhalf uur bezigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook donder en bliksem, het stelt hier allemaal niks voor
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Het stelde niet veel voor hèquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Ga ik extra eerder naar huis !!!!! Kut KNMI opdoeken die handelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
Hier was het ook niet veel, stevig buitje, klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
En Brabant zou het ergste krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier was het ook niet veel, stevig buitje, klaar.
Ja fijn, ik heb niet het idee dat het is afgekoeld, gofferquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier was het ook niet veel, stevig buitje, klaar.
quote:
Koude douche will doquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
Ik kan wel even voor jullie in de regen staan en het dan mentaal toesturen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig![]()
Jullie weten ook nog wie Pelleboer is, ik voel me meteen een stuk minder eenzaam in mijn generatie.
Jij en Cc wisten dus dat wij afgescheept gingen worden met een kwartiertje "knallen"?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Dementor het volgende:
KNMI hebben we niet nodig.
Gewoon een app op je iPhone installeren en klaar.
Ik reageerde wijselijk maar niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig![]()
Jullie weten ook nog wie Pelleboer is, ik voel me meteen een stuk minder eenzaam in mijn generatie.
Jij bent ook 18 gewoonquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door die foto hoor ik meteen zijn stem weer
Uhm ja mijn gedrag moet ook maar es aanpassenquote:
Ik mag niks liefs meer zeggen over jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhm ja mijn gedrag moet ook maar es aanpassen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig![]()
Wat een homo was dat eigenlijkquote:
Wij hebben hem nog weleens gebeld. Het zou een prachtige zonnige dag worden dus wij met een aantal vrienden/vriendinnen het plan gemaakt om naar het bos (bij zeist) te gaan. Wat denk je...kutweer dus de volgende ochtend. Vriend van me zijn nummer opgezocht in Paterswolde en bellen zo van, "hé Pelleboer wat maak je me nou. Zou mooi weer worden en nu staan we hier gepakt en gezakt en het is kutweer".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig![]()
En wat denk je van dat accentje??quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Wij hebben hem nog weleens gebeld. Het zou een prachtige zonnige dag worden dus wij met een aantal vrienden/vriendinnen het plan gemaakt om naar het bos (bij zeist) te gaan. Wat denk je...kutweer dus de volgende ochtend. Vriend van me zijn nummer opgezocht in Paterswolde en bellen zo van, "hé Pelleboer wat maak je me nou. Zou mooi weer worden en nu staan we hier gepakt en gezakt en het is kutweer".
De brave man ging er nog serieus op antwoorden ook.
hahahha kan je nagaan hij is altijd zo gewoon gebleven vond het wel een sympathieke manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Wij hebben hem nog weleens gebeld. Het zou een prachtige zonnige dag worden dus wij met een aantal vrienden/vriendinnen het plan gemaakt om naar het bos (bij zeist) te gaan. Wat denk je...kutweer dus de volgende ochtend. Vriend van me zijn nummer opgezocht in Paterswolde en bellen zo van, "hé Pelleboer wat maak je me nou. Zou mooi weer worden en nu staan we hier gepakt en gezakt en het is kutweer".
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niet geklaagd over de warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
maar even een PUNTJE tussendoor hier in de SC, als ik of Teun mag ook iets over sneeuw wind hagel en tornado`s zeg dan hebben jullie het maar te pikken, lees de hele dag de weerberichten hier stelletje watjes kunnen niet tegen een beetje warmte
he he zie je wel Disana je wordt niet over geslagenquote:
dan was jij de enigste vandaagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niet geklaagd over de warmte
Ahhhhh zo'n man lijkt het me wel. Huftersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is vroeger dan verwachtquote:
gek he als je balkon zeiknat is van de regenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg natte voetjes toen ik op het balkon ging staan
[ afbeelding ]
Het groene tapijt drijft een beetjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek he als je balkon zeiknat is van de regen
En nu alweer verdampt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg natte voetjes toen ik op het balkon ging staan
[ afbeelding ]
Ik ook niet en hoop nog steeds dat het tot 3e kerstdag 30 graden blijft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niet geklaagd over de warmte
Hufters??? Dat was z'n werk hoor en hij moest toch eens kennismaken met persoonlijke nazorg!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhhhh zo'n man lijkt het me wel. Hufters
Misschien moeten we een Postbus 51 campagne op poten zetten:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet en hoop nog steeds dat het tot 3e kerstdag 30 graden blijft.![]()
Ik denk dat ik om de afbraak van de ozonlaag wat te versnellen mijn auto maar stationair laat draaien als ik op vakantie ben.
Nou het duurde maar twee minuten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he zie je wel Disana je wordt niet over geslagen
En na vijf jaar buiten BBQ-en met de kerst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Postbus 51 campagne op poten zetten:
De auto stationair elke nacht, geeft een zomer vol hitte en pracht!
Het begint anders wel ineens heel hard te waaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
Alle provincies code rood behalve Groningen, sorry Disana
Voorne-Putten, het nieuwe Saint Tropezquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En na vijf jaar buiten BBQ-en met de kerst.
Windstil nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:37 schreef Deisyy het volgende:
We hebben hier weer een flits vanuit het westen![]()
Zou het dan toch nog?
Truste moppiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
mensen slaap lekker was ff gezellig vanavond had ik ff nodig.............
Wel harde windstoten ineens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
Alle provincies code rood behalve Groningen, sorry Disana
En toen is hij zonnig heengegaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Hufters??? Dat was z'n werk hoor en hij moest toch eens kennismaken met persoonlijke nazorg!
Slaap lekker wijffiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Slaap lekker Heksjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Hoe kom jij nou op Voorne-Putten???? Er staat hier in de straat vaak een busje van een Pools uitzendbureau dat Voorne-putten heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorne-Putten, het nieuwe Saint Tropez![]()
Mijn eigen wijn verbouwen
Stilte voor de storm, volgens buienradar krijgen we nog ietsquote:
Ik heb de hoop opgegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, volgens buienradar krijgen we nog iets
Overdreven gedoe altijd! De NS reed al vanaf 12 uur met een "aangepaste dienstregeling".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld. Wat een gezeik om twee klappen en een paar druppels.
Hoe ik op Voorne Putten kom? Ik ben hier 24 jaar geleden komen wonen, nadat ik altijd in Rotterdam heb gewoond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou op Voorne-Putten???? Er staat hier in de straat vaak een busje van een Pools uitzendbureau dat Voorne-putten heet.![]()
* eerst maar eens douchen.
Eens! Not to mention de aangepaste dienstregeling van de Nsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld. Wat een gezeik om twee klappen en een paar druppels.
Code rood?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
Het lijkt alsof we de dans ontspringenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Eens! Not to mention de aangepaste dienstregeling van de Ns
Dat willen we OOK niet wetenquote:
Bord voor hun kop,Pannenkoekersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef Laysa het volgende:
Op rtl 4 stond er een tekst van de NS: Pan je reis goed![]()
later hebben ze toch een ander bord op beeld gezet
Komt dat je Pelleboer zit te bashenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
Geeft niet, ik ga me alvast verheugen op het aanstaande natuurgeweld wat hier over de regio zal gaan trekken de komende uren.quote:
Dr komt nog meer aan...het blijft hier aan de gangquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier dondert het nog steeds, al wordt het wel minder
Ik was net op dreef !!!! en nu is het windstilquote:
Met hagelstenen van 15 cm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ben in ieder geval blij dat we geen hagel hebben gehad
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
OMG, nu gaan we het krijgen!![]()
Het is hier weer begonnen met regenen.
Allemaal loze beloften. Het rommelt wat in de verte maar nog steeds droog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga me alvast verheugen op het aanstaande natuurgeweld wat hier over de regio zal gaan trekken de komende uren.
Hoppa, alles buiten de randstad plat bomdarderen met die hagelstenen.quote:
Laat mij nou even lekker in de waanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Allemaal loze beloften. Het rommelt wat in de verte maar nog steeds droog.
Boven is het wel al lekker afgekoeld.
Hij straft onmiddellijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was net op dreef !!!! en nu is het windstil
Morgen eten we poffertjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoppa, alles buiten de randstad plat bomdarderen met die hagelstenen.![]()
![]()
Ik vind jou ook liefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij straft onmiddellijk
Hopelijk gaat het in Voorne Putten zoveel regenen dat Dees begint te gorgelen
Volgens mij wilde de NS en ANWB dat iedereen bijtijds binnen zat en hebben ze een gezamenlijke bbq gepland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
Wat een BS zeg !!! en roepen dat je eerder naar huis moet
Ja kan niet andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wilde de NS en ANWB dat iedereen bijtijds binnen zat en hebben ze een gezamenlijke bbq gepland.
Zullen we het dan gewoon maar niet doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als je daar op staat, dan is het prima. Maar 't hoeft echt niet hoor
We doen het maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het dan gewoon maar niet doen?
Die kijk ik straks wel, eerst MHOOM luisterenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Coos het volgende:
Zo, en nu even kijken wie er bij Knevel en Ep Oorklep zitten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn bed, maar hou wel de gordijnen open voor het geval het toch ineens nog los gaat barsten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn bed, maar hou wel de gordijnen open voor het geval het toch ineens nog los gaat barsten
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn bed, maar hou wel de gordijnen open voor het geval het toch ineens nog los gaat barsten er een gluurder staat
Ik ga even de badkamervloer schrobben met cementsluierverwijderaar en dan gaan we maar weer koffiedrinken met de mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen Cc dat is niet zo fijn rustig dagje maar inplannen als dat kan.
Sterktequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga even de badkamervloer schrobben met cementsluierverwijderaar en dan gaan we maar weer koffiedrinken met de mannen.
Ai, dat is vervelend! Beterschap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Au, niet te hard. Gisteravond met bonkende koppijn naar bed gegaan en vandaag stond ie gezellig met me mee op. Ontbijtje op bed brengen: ho maar.
Gelukkig is tegelzetten relatief geluidloos.
Kan ik me voorstellen! Het heeft toch op bepaalde plaatsen nog behoorlijk gespookt zag ik in het journaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen. Damn wat ben ik blij dat ik niet naar Utrecht hoef
Is het vandaag je laatste dag in dat pand?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aahhh de heerlijkheid van 15 graden.
Alleen jammer dat hier geen ramen open kunnen (straks wel!).
Beterschap Cc.
De formule is een beetje vermoeiend geworden na zoveel andere programma's die met zoektochten en puzzels werken, en BN'ers? Meestal is dat net iets minder leuk.quote:
Ja, laatste werkdag. Ik ben wel een beetje bang dat ik emo ga worden straks aan het einde vd dag, ben heel slecht met dit soort dingen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het vandaag je laatste dag in dat pand?
Je kunt het nog altijd gaan kraken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, laatste werkdag. Ik ben wel een beetje bang dat ik emo ga worden straks aan het einde vd dag, ben heel slecht met dit soort dingen.
Ze hebben geen uitgebreide collectie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef Toverheks het volgende:
maar even een lekker nummertje, heb een oude amerikaanse soulzender gevonden en daar draaien ze non stop mooie nummers deze kwam al een paar keer langs..................
hahahha denk dat ze steeds dezelfde band afspeelde maar echt vond ik niet ergquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben geen uitgebreide collectie?
oh deze vind ik mooier dan die van de Beatles, wist niet dat ze deze ook zong ben nu aan het luisteren en het zonnetje schijnt af en toe hier in mijn mooi Amsterdamquote:
Is ook mooi, ze hebben allebei wel iets vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Toverheks het volgende:
oh deze vind ik mooier dan die van de Beatles, wist niet dat ze deze ook zong ben nu aan het luisteren en het zonnetje schijnt af en toe hier in mijn mooi Amsterdam
hier is het lekker maar waait wel af en toe stevig, Jaap rent weer vrolijk rond en denkt dat hij een hondje is, verstopt weer van alles onder mijn kleedquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook mooi, ze hebben allebei wel iets vind ik.
Hier geen zon meer, gewoon een druilerige dag en daar past zo'n melancholiek nummer over de zon wel bij.
Doet Jaap nog gek? Hier liggen ze er verveeld bij vandaag
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk weer was het vannacht, wat een onweer .
Ik heb er met het rolgordijn omhoog en het raam open van genoten.
niks meer gehoord, lag ook heerlijk film te kijken in bed tot ik ineens iets voelde druppelen, had een kop thee in mijn hand en zo in slaap gesukkeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Het begon hier vannacht om een uur of 1 gewoon weer opnieuw
Zoiets had Coos ook laatst, maar dan met een flesje waterquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks meer gehoord, lag ook heerlijk film te kijken in bed tot ik ineens iets voelde druppelen, had een kop thee in mijn hand en zo in slaap gesukkeld
hahahha Coos ook al, nee verschonen ik drink Thee met vloeibare honing maar vergeet altijd te roeren dus het zakt naar beneden alles plaktequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets had Coos ook laatst, maar dan met een flesje water![]()
Moest je je bed verschonen of viel het mee?
Dat is het eerste wat ik ga eten als ik binnenkort in NL ben: een broodje filet americain met uitjes!! Jammie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef hondjes het volgende:
Eerst boodschappen doen, Spuitje..lekkere dingen halen...filet americain mmmmmmmmmmm
El lekker bruin brood....
Wat spook jij daar dan uit?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:22 schreef Toverheks het volgende:
Goedemiddag uit een stil maar gezellig Sas van Gentohh dit is echt een dorp maar nu zonder spookhuis................
Thanks BQ, gaat ie een beetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:53 schreef beequeen het volgende:
Welkom thuis hondjes. Wanneer vertrek je weer?
Oud en nieuw vierenquote:
Jemig, dan alweer? Hoe het gaat dm ik je wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef hondjes het volgende:
Thanks BQ, gaat ie een beetje.
over 12 dagen gaan we weer terug.
Allemaal lekkere Hollandse dingen gekocht..en gelijk spullen om mee te nemen naar Spanje..
Senseo koffie, Knorr zakjes met sauzen, en de Zaanse mayo natuurlijk.
en drop en stroopwafels en satesaus en nog meer rotzooi.
Huh? Nou ja, als je maar lol hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Oud en nieuw vierenmet om 12 uur vannacht vuurwerk
Dus het gaat weer goed met hem en dat is reden voor een feest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Lang verhaal, maar 1 van mijn beste vriendjes en medepeetvader van mijn kids lag op 31 dec slecht,wat heet slecht bijna dood dus,uit coma gekomen bla bla bla en ja dan moet er nog even oud en nieuw gevierd worden,zitten in het artiestenvak dus hoppa er wordt me een geluidsinstalatie opgebouwd van heb ik jou daar, Ahoy kan er een puntje aan zuigen,optredens en nog een brabants duo komt ook de boel op leuken de gemeente heeft vergunning afgegeven, alle buren slepen met tafels en stoelen, de verlichting is al aangesloten, olielampjes op tafel en op het plein achter hun huis is alles opgebouwd. 2 grote ijskasten met drank zijn al netjes gekoeld en staan in de achtertuin
net gegeten spagetti en nu testen ze het geluid,als Sas van Gent van de kaart geveegd wordt dan weten jullie tenminste hoe dat komt want qua herrie klinkt het lekker.
dus schuif de oliebollen maar door roep ik nu![]()
Eigenlijk moet je gewoon de avond even streamen hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Nou meisjes als ik de kans nog krijg tussendoor zal ik nog even verslag komen uitbrengen, worden 50 a 60 *man* verwacht, zijn nu aan het soundchecken en het klinkt al lekker alis het niet mijn *soort* van muziek.
Als de sfeer er maar in zit en dat zal best wel. Veel plezierquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Nou meisjes als ik de kans nog krijg tussendoor zal ik nog even verslag komen uitbrengen, worden 50 a 60 *man* verwacht, zijn nu aan het soundchecken en het klinkt al lekker alis het niet mijn *soort* van muziek.
Ja eigenlijk moest er een stream komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon de avond even streamen hèVeel plezier.
ja is nog best lekker weer al koelt het wel snel af, heb lekker dik vest bij me en anders trek ik hier wel een trui uit de kast.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt gezellig.
En jullie hebben een lekker zonnetje!
Have funquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is nog best lekker weer al koelt het wel snel af, heb lekker dik vest bij me en anders trek ik hier wel een trui uit de kast.
nou ik ga even naar het feestplein
Stuur maar wat naar ons dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Over zon niet te klagen hier, mag wel wat minder.
Nee, morgen als het goed isquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje in de tuin, best te doen!
Nog twee weken en dan een weekend van zes weken, ik kan niet wachten. En misschien dat ik wel een week eerder neem en eind volgende week de boel de boel laatquote:
Zó hey! Wat leuk! Bij welke wedstrijd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik gewoon alweer een boek gewonnen. Twee zelfs.
De vorige omdat de schrijver van het Bruinsma boek mij uitkoos als één van de 5 leukste vragen en nu met het schrijven van een verhaal. Dat deed ik voor het eerst, dus stomverbaasd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zó hey! Wat leuk! Bij welke wedstrijd?
Wat tof! Dus er schuilt een onvermoede schrijfster in jequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vorige omdat de schrijver van het Bruinsma boek mij uitkoos als één van de 5 leukste vragen en nu met het schrijven van een verhaal. Dat deed ik voor het eerst, dus stomverbaasd.
Kennelijk. Alleen denk ik dat ik er te lui voor ben. Dit was 1000 woorden dus nog wel goed te doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat tof! Dus er schuilt een onvermoede schrijfster in je
Bevalt prima, zit overal een beetje te lezen en soms te posten als het onderwerp me interesseert, merk dat ik vaak op NWS terecht kom.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kennelijk. Alleen denk ik dat ik er te lui voor ben. Dit was 1000 woorden dus nog wel goed te doen.
Hoe bevalt "zwart" je? Begint het alweer te kriebelen?
Ja dat kan ik mij voorstellen dat je het nog wel volgt, je hebt het ook best lang gedaan en zelfs ik vind het leuk om daar te lurken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bevalt prima, zit overal een beetje te lezen en soms te posten als het onderwerp me interesseert, merk dat ik vaak op NWS terecht kom.
Volg BNW en TRU nog wel hoor, elke dag, want ja, dat is niet zomaar uit je 'bloed' he?
Nee, nog geen kriebels
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen dat je het nog wel volgt, je hebt het ook best lang gedaan en zelfs ik vind het leuk om daar te lurken.NWS kom ik zelden, alleen op verzoek van leuke mensen.
Nu ben ik niet meer bang voor je.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Anderhalf jaar, ja was best intensief ook.
Dat geloof ik gelijk, mensen zijn denk ik heel erg voor, of heel erg tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Anderhalf jaar, ja was best intensief ook.
Wel iets spannends.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef Gert het volgende:
Waar gaat je verhaal over Lies?
Iets geils?![]()
Enne.. wel stoer dat je met zoiets een prijs wint!![]()
Het vergt toch echt wat meer kunde en tijd dan het beantwoorden van een of andere suffe vraag die iedereen op Google kan vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze: Stemtopic schrijfwedstrijd 'Maand van het spannende boek' voel je niet verplicht het te lezen, ik zou er ook weinig zin in hebben. Maar het moest dus spannend zijn en het was aan de hand van een vaststaand personage. En er deden niet zo heel veel mensen mee hoor, maar ik was tweede.
Zonder stemmen ronselen overigens.![]()
Waar zit je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Over zon niet te klagen hier, mag wel wat minder.
Hee WJ, wat een grote neus heb jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
hooi dees![]()
volgens mei zit ze al in pakiland hoor, dacht ik..
hoe is ie?
haha, lijkt inderdaad. maar er past net een euro in een neusgat, dus valt wel meequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee WJ, wat een grote neus heb jij![]()
Ik heb niet eens afscheid genomenVeul plezier Marrije, geniet ervan!
waarom ging je dan niet? mocht je niet van tante ronald?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Coos het volgende:
Zou vanavond bij een vriendin die dit weekend naar de US gaat bakkie komen doen. Maar was pas om acht uur thuis dus sms gestuurd dat het niet door kon gaan. Belt ze een uurtje geleden op waar ik bleef. Had die sms niet gezien en had taart, bloemen en een goeie fles wijn gehaald want er was ook nog wat te vieren. Maar ik kwam dus niet. Best lomp van me!
Ai. En toen ben je niet alsnog gegaan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Coos het volgende:
Zou vanavond bij een vriendin die dit weekend naar de US gaat bakkie komen doen. Maar was pas om acht uur thuis dus sms gestuurd dat het niet door kon gaan. Belt ze een uurtje geleden op waar ik bleef. Had die sms niet gezien en had taart, bloemen en een goeie fles wijn gehaald want er was ook nog wat te vieren. Maar ik kwam dus niet. Best lomp van me!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ai. En toen ben je niet alsnog gegaan?
Zolang er geen bierviltje in past valt het wel mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, lijkt inderdaad. maar er past net een euro in een neusgat, dus valt wel mee![]()
jep, veel plezier marije.
hooi cooz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |