ik zie een orb op die fotoquote:
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat is 50 liter per vierkante meter, dan kun je echt zwemmenquote:
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hier begint het ook te waaien, heerlijk windje
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat zijn 50 emmers per vierkante meter, dan kun je echt zwemmen
Het zijn ook geen emmers, maar litersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroog
Ben er maandag nog vlak langs gefietst! Tussen plas en vliet. Maar om nou tussen de blote billen te gaan laveren om te kijken of je er bent is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de plas. Zeewater is nog steeds ijskoud maar bij de plas goed te doen!
edit: en het is maar tien minuten op de brommert![]()
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaar
oh dat wil ik dan graag zien straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemen
Zodat Haks er op kon rijmen met straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zeg ik Haks? Ik ben toch zeker Ian niet
ze zitten op een zeiljacht maar hoop wel in de haven ergens, ja die zeilen nu niet hoor, lekker biertje en een hapje en muziek of ze staren met zijn alle steeds naar de lucht en roepen ahhh en ohhhhhhh wat mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier windstil![]()
Friesland zit er middenin nu Haks, maar je zoon zit lekker binnen toch?
Maar op Heks kan ze ook heus lekker rijmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zodat Haks er op kon rijmen met straks
Beter zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op Heks kan ze ook heus lekker rijmen
Nice !!! Alsof Santa elk moment er me een slee door komtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
flits moet je erbij denken staat er wel op maar je zioet hem niet flutcamera van de kermisdenk ik, denk dat dat mijn volgende project wordt een mooie goede camera
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zitten op een zeiljacht maar hoop wel in de haven ergens, ja die zeilen nu niet hoor, lekker biertje en een hapje en muziek of ze staren met zijn alle steeds naar de lucht en roepen ahhh en ohhhhhhh wat mooi.
nee zijn verstandige jongens onderling kuch kuch nee hoor anders had ie me niet gesmst want hij weet dat ik me dan zorgen maak hij doet geen rare dingen.
en iedereen zegt Haks dat mag jij ook hoor
hahahahaa is echt regen hoor, maar mijn volgende project waar ik voor ga sparen wordt een mooie echte camera zoiets wat jij hebt,en dan wordt ik de volgende jacob Olie en trek de stad in om eens mooie plaatjes te schietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice !!! Alsof Santa elk moment er me een slee door komt
Haks en Heks ach het blijft van dezelfde betekenis gewoon een heksquote:
Er zit tussen straks en sex wel meer verschilquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haks en Heks ach het blijft van dezelfde betekenis gewoon een heks
kijk daar dacht ik niet eens aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit tussen straks en sex wel meer verschil![]()
Maarrrr..... nog 1 dagje werken en dan ben ik 3 weken vrij (zo goed als)
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaa is echt regen hoor, maar mijn volgende project waar ik voor ga sparen wordt een mooie echte camera zoiets wat jij hebt,en dan wordt ik de volgende jacob Olie en trek de stad in om eens mooie plaatjes te schieten
nee met zo een Kodac dacht van de Dixon, huppelkutje kocht een nieuwe en ik kreeg dezequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.
Als ik op buienradar kijk hoeven jullie het ook niet voor 12 uur te verwachten,dus niet even afkoelen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
Mazzelaars. Wij vergaan nog steeds van de hitte.
Niet zeuren, jullie zitten zo bij de zee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
Mazzelaars. Wij vergaan nog steeds van de hitte.
ja maar jij hebt echt een prof camera nee ga ik voor sparen maar want hou wel van foto`s maken en hier is nog veel te fotograferenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een camera in mijn handen, ik weet niet waar je die foto mee hebt gemaakt maar die is echt goed gelukt.
Ik werk maar 3 dagen buiten de deur en dan ook nog eens de administratie voor Donald zijn bedrijf, beetje druk wel, maar het ik vind mijn werk wel leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
Lekker 3 weken genieten Deisyy heb je wel verdient want wie er werkt in de SC maakt best lange dagen als ik dat allemaal zo lees
Nou een flits had het verprutstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee met zo een Kodac dacht van de Dixon, huppelkutje kocht een nieuwe en ik kreeg deze
hier anders ook de brandweer dan maar nog niks gehoord terwijl het volgens mij echt wel ergens is ingeslagen, maar op zwembad en het oude FNV gebouw en bejaarde huis op de hoek hebben van die afleiders dus ik zit veilig rondomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:
Hoppa de eerste sirene is alweer te horen.
Altijd het geval in Apeldoorn als er een storm opsteekt.
Vooral niet je bezemsteel uit het raam hangen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier anders ook de brandweer dan maar nog niks gehoord terwijl het volgens mij echt wel ergens is ingeslagen, maar op zwembad en het oude FNV gebouw en bejaarde huis op de hoek hebben van die afleiders dus ik zit veilig rondom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |