ik zie een orb op die fotoquote:
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat is 50 liter per vierkante meter, dan kun je echt zwemmenquote:
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hier begint het ook te waaien, heerlijk windje
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze geven plaatselijk 50 mm regen op voor de komende nacht. Dat zijn 50 emmers per vierkante meter, dan kun je echt zwemmen
Het zijn ook geen emmers, maar litersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet hier vallen...tis nog kurkdroog
Ben er maandag nog vlak langs gefietst! Tussen plas en vliet. Maar om nou tussen de blote billen te gaan laveren om te kijken of je er bent is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de plas. Zeewater is nog steeds ijskoud maar bij de plas goed te doen!
edit: en het is maar tien minuten op de brommert![]()
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is hier mooi met die donkere en lichte luchten door elkaar
oh dat wil ik dan graag zien straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit een hoop vuur in, ben het aan het opnemen
Zodat Haks er op kon rijmen met straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zeg ik Haks? Ik ben toch zeker Ian niet
ze zitten op een zeiljacht maar hoop wel in de haven ergens, ja die zeilen nu niet hoor, lekker biertje en een hapje en muziek of ze staren met zijn alle steeds naar de lucht en roepen ahhh en ohhhhhhh wat mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier windstil![]()
Friesland zit er middenin nu Haks, maar je zoon zit lekker binnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |