Pukkelquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:53 schreef WupWup het volgende:
Oef Tico, geen goed plan nee
Lieve foto's poppedein en pessie! Poppedein, wat voor problemen heb je de eerste keer gehad dan?
Qua gewicht: bij mij stabiliseerde het rond een jaar. Bij de buren had iemand een topic erover geopend en daar leek het afvallen bij de meesten ook rond een jaar voeden te stoppen.
Dat deed ik! Maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het na ontdooien onhandig over vond gieten. Misschien scheelt het als je een betere kwaliteit diepvrieszak koopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:11 schreef pessie het volgende:
Laiv ik las een keer dat iemand diepvrieszakjes in een bakje deed en dat dan invroor. Na afloop kon ze dan het bakje weer gebruiken en het ongevrorene ingevroren laten.
Ik pakte altijd een nieuwe. Was het niet Asy die de nieuwe melk bovenop de bevroren goot?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Maar pakte je dan elke dag een nieuw ijsblokjeszakje pessie, of ging je door totdat hij vol was?
Nee, want dan ontdooi je de bovenste laag en dan vries je opnieuw in en dat mag niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik pakte altijd een nieuwe. Was het niet Asy die de nieuwe melk bovenop de bevroren goot?
Ijsblokjeszakjes zijn niet heel duur en zoveel vroor ik niet in. Heb in totaal in 11 maanden misschien 1 a 1.5 liter ingevroren gehad.
Maar ik drukte de melk als ijsklontjes eruit!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vond die ijsblokzakjes echt vreselijk om te ontdooien. Er lekte altijd wel ergens melk
Heb nu nog wat melk in kleine bakjes zitten, maar ik gebruik het eigenlijk niet meer. Als er oppas is dan krijgt Truus water of thee, dat vindt ze ook prima.
Ik drukte ze er ook gewoon uit als ijsklontjes en dan in een Avent fles (grote hals) laten ontdooien in de koelkast. Nadeel was dat ik zo'n 120cc aan blokjes in de fles kreeg en dus een 2de flesje met nog 30cc nodig had.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vond die ijsblokzakjes echt vreselijk om te ontdooien. Er lekte altijd wel ergens melk
Heb nu nog wat melk in kleine bakjes zitten, maar ik gebruik het eigenlijk niet meer. Als er oppas is dan krijgt Truus water of thee, dat vindt ze ook prima.
lol ik las alleen jouw berichtje en dacht even dat je het had over met de hand afkolvenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dan heb ik vast slappe handjes, want zo eruit drukken lukte echt niet. Moest met een mes aan de slag om door het plastic te komen en ondertussen had ik bevroren jatten
Da's wel erg rigoreus jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]
lol ik las alleen jouw berichtje en dacht even dat je het had over met de hand afkolven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |