oh deel 100!
ik zeg, tiet voor foto's!
crosspost uit t babytopic

We zijn weer goedgekeurd op t cb, was gezellig met de wvk
en de lengte-curve is hilarisch
haal ze strakjes weer weg.beide metingen zijn keurig correct uitgevoerd, ik heb er bij allebei naast gestaan en meegekeken. De bak die in t ziekenhuis is gebruikt (de hoge meting

) is alleen veel nieuwer, de bak in t cb is volgens mij opgegraven ergens

Overigens als ik haar zelf meet kom ik ook aan 65 cm en niet aan de 62 van het cb. Daarnaast zou 62 cm suggereren dat ze haar maat 62 nog zou passen maar de rompers 62-68 beweren anders

![gewichtelinjuni.png]()
![lengteelinjuni.png]()
Ik maak me op zich geen zorgen meer, maar we hebben het wel even uitgebreid besproken. Op zich ziet het eruit alsof ze dit voortzet als haar eigen lijn dus dat is fijn. De wvk/lk was het wel met me eens dat het nu wel even genoeg was geweest qua provoceren. Als ik het niet te belastend vond qua dieet raadde ze me aan om het voorlopig gewoon lekker te laten rusten. Dat waren we al van plan en dat gaan we lekker doen dus
Ze schrok wel van de adviezen die ik gekregen had van de dietiste en daar ging ze zeker contact over opnemen want dat was niet de bedoeling. En ik heb gevraagd in hoeverre jongste wellicht baat kon hebben bij de anti-histamine die ik zelf slik. Ik weet dat het veilig is om te gebruiken bij borstvoeding maar ik vroeg me af of het niet zo kon zijn dat zij er stiekem ook voordeel van had omdat het over gaat in de moedermelk en zij het dus ook wel binnen krijgt.
Ze had geen idee maar ging voor me haar literatuur nakijken erop, maar ze vond het wel de moeite waard om het aan de kinderarts voor te leggen en ze was benieuwd naar het antwoord.
Verder heb ik nagevraagd hoe het zat met water bijgeven. In principe leg ik gewoon nog een keertje aan als het zo warm is, maar dan moet ze wel drinken en niet zo'n weigering hebben

als ze er 10 uur tussen laat zitten op zo\n dag als gister bijvoorbeeld dan word ik toch wat nerveus. Advies was om dan gewoon een fles water naar behoefte te geven, dus gewoon 200 cc te vullen en te laten drinken hoeveel ze wil en later wel weer gewoon aanleggen.