Iddquote:
Me 2quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
Hier begint de lucht al aardig dicht te trekken (hihi trekken)
Dit mocht, dit was wraak voor het feit dat jij boert tijdens je uitzendingquote:
Latersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
het is ook echt lekker donker hiermaar ik ben de vaatwasser inruimen, tozo
Wie is Serena?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef Viro het volgende:
Serena pissed off omdat ik hoop dat samzz aan het soppen is
Sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Faye is nu officieel de Spam Queen van vandaag
Keer wat anders bovenaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Faye is nu officieel de Spam Queen van vandaag
Awwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
hoef niet, ze leest mee en ik krijg op mijn donder via skype![]()
Mijn guilty pleasurequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken maar bar weinig van wat je tot nu toe draait
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh, het mag hier wel effe blijven. Sowieso onweert het hier altijd keilang omdat tussen de rivieren wonen.quote:
welcome to 2011quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken maar bar weinig van wat je tot nu toe draait
Schappelijk weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, het mag hier wel effe blijven. Sowieso onweert het hier altijd keilang omdat tussen de rivieren wonen.
HAHAHA! Jij zit onder de plak!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Stoute Faye?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet aww, ik vind haar nu niet lief
[..]
stoute faye
Zat ik maar onder de plak.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
BOH het ruikt hier nu echt lekker
Combinatie van versgemaaid gras en de lucht die je altijd ruikt als het bijna gaat onweren
en wat krijg je daarvoor terug?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef Viro het volgende:
Oh dear god, krijg een dare van serena ===> draai lady gaga tijdens jou show
niet leuk![]()
Ik ga op de meet een meisje voor jou hosselen. Niet meer zeuren daarna hequote:
je UI beweegt op de beat van muziek meequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VIRO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
ik wil ook regenquote:
Als ze maar blond is en goed kan zuigen is alles goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga op de meet een meisje voor jou hosselen. Niet meer zeuren daarna he
beloning is het waard kerelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VIRO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
quote:
Je mag hem eren..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh als Serena nog leest:
Hoe is het daaaaar?
En mag ik Viro slaan omdat hij geen Lady gaga draait?
je krijgt de groeten van haar. En het is onwijs warm daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh als Serena nog leest:
Hoe is het daaaaar?
En mag ik Viro slaan omdat hij geen Lady gaga draait?
Is je dame geen FOK!ker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
je krijgt de groeten van haar. En het is onwijs warm daar.
en je mag mij slaan (like wtf)
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
serena boos omdat ik haar ff snel op wacht had gezet zodat ik "yeey mango smoothie" kon roepen op de radio.![]()
Heb je hem al door elkaar geschud?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pc nerds help. Ik krijg een vage melding als ik carools pc wil opstarten via cd.. CDBOOT: Memory Overflow.. like whut..
Als ik haar hd aansluit wil ie niets doen, maar alleen cdrom wil hij wel booten via de cd.. Bootdevice staat goed ingesteld. Jumpers staan ook goed.
zij heeft mooie ogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
katy perry is zo mooi soms
Ik vond haar leuker met blauw haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
katy perry is zo mooi soms
Ja, huidige install is stuk.. maar het lukt niet.. volgens pcdokter is hij verder goed..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
Nee maar wil je Windows opnieuw installeren of zo?
heb je de bios gereset?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, huidige install is stuk.. maar het lukt niet.. volgens pcdokter is hij verder goed..
Nigga please, laat die kindjes lekker...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)stien-strafbaar.html
Eindelijk
Bios resetten hoeft toch niet perse? Hij staat zoals hij zou moeten staan..quote:
Ze weten niet wat de gevolgen zijn op die leeftijd, dus nee: ik laat die kindjes niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nigga please, laat die kindjes lekker...
Dell pc?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bios resetten hoeft toch niet perse? Hij staat zoals hij zou moeten staan..
Juistem maar die kan niet op tegen deze dame:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hier begint het donker te worden en echt enorm benauwdquote:
Als 14jarige wist ik het niet, als 16jarige boeit het me nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze weten niet wat de gevolgen zijn op die leeftijd, dus nee: ik laat die kindjes niet lekker.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Juistem maar die kan niet op tegen deze dame:Wie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Juistem maar die kan niet op tegen deze dame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Katy wint want tetten jonge
Gerrie want bi.quote:
Stiekem vind ik dat alcohol onder de 21 verboden zou moeten worden. Tot die tijd zijn je hersenen nog niet volgroeid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier begint het donker te worden en echt enorm benauwd
[..]
Als 14jarige wist ik het niet, als 16jarige boeit het me niet
Gerrie.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is bij jullie de pest al uigebroken
Geen idee, zelfbouw lijkt me eerder..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dell pc?
Kan zijn dat er wat is ingesteld in bios waardoor je de error krijgt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is bij jullie de pest al uigebroken
Waar Katy over zingt doet Gerrie daadwerkelijk.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
toch is dit de mooiste vrouw ooit
hepburn toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
toch is dit de mooiste vrouw ooit
Jepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
hepburn toch?
Mijn top 3 vrouwen
1. Adriana Lima
2. Kate Beckinsale
3. Serena
Slijmjurkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
1. Faye
2. andere mooie vrouwen
3. andere lelijke vrouwen
Ja nu ik beter nadenk ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT, kun je me via msn assisteren evt? Ik snap er echt niets meer van nu..
Ga je me nu haten als ik zeg dat ik nog steeds Arie Boomsmsmsmsma de meest sexy man vindquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
1. Faye
2. andere mooie vrouwen
3. andere lelijke vrouwen
Hier zit een (siliconen) luchtje aan.quote:
Jij woonde toch in de omgeving van Arnhem?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei. Werd zojuist echt in iets van 10 seconden véél kouder. En ik zit binnen :/
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je me nu haten als ik zeg dat ik nog steeds Arie Boomsmsmsmsma de meest sexy man vind
Jezus die zag ze staan in de Linda.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je me nu haten als ik zeg dat ik nog steeds Arie Boomsmsmsmsma de meest sexy man vind
puberteit hehquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus die zag ze staan in de Linda.
Was niks meer van haar over dan een giechelend en soppend 16 jarig meisje.
Dit, sowieso naturel.quote:
Het is dat dat gedoe met adsense speelt, maar als ik hier nu twee lesbische tienermeisjes had gepost, sloegen jouw hormonen ook op holquote:
Die mag je hem natuurlijk wel via msn sturen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is dat dat gedoe met adsense speelt, maar als ik hier nu twee lesbische tienermeisjes had gepost, sloegen jouw hormonen ook op hol
hier nergens last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Melting het volgende:
Flits, flits, flits, flits!
Regen, regen, regen, regen!
Donder, donder, donder, donder!
En dat door elkaar!
maar dat had niets met het uiterlijk van die meisjes te maken... (ok, als ze lelijk waren, dan: no go)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is dat dat gedoe met adsense speelt, maar als ik hier nu twee lesbische tienermeisjes had gepost, sloegen jouw hormonen ook op hol
Komt nog wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hier nergens last van
Oke, stiekem geil ik op gelovige mensen, dat is het gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat had niets met het uiterlijk van die meisjes te maken... (ok, als ze lelijk waren, dan: no go)
Nou voor je hormonen:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat had niets met het uiterlijk van die meisjes te maken... (ok, als ze lelijk waren, dan: no go)
Woonde, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij woonde toch in de omgeving van Arnhem?
Is ze ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik haar ook mooi
Lily.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
zij heeft zo'n lief hoofdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij heeft zo'n lief hoofd
[ afbeelding ]
Maar zij is ook mooi
Als de halve wereld er al op fapt vind ik er niks meer aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij heeft zo'n lief hoofd
[ afbeelding ]
Maar zij is ook mooi
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik was vroeger verliefd op haar:
[ afbeelding ]
Nu geen grapjes maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
jij was niet de enige hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
En dan durven tegen mij te zeggen dat ik geen smaak heb.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef robdriessen het volgende:
Nee, deze was pas lekker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef robdriessen het volgende:
Nee, deze was pas lekker
[ afbeelding ]
Oh dude come on.quote:
Ik wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat je zeikt, de echte jessica rabbit
Is zij die van Kill Bill?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat je zeikt, de echte jessica rabbit
Wb!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wb!
Hier dondert en bliksemt het nog steeds.
Maar de temperatuur is goed!!! Flink afgekoeld.
Regen is ook nog niet gestopt trouwens.
Omschrijft mijn gevoel ja.quote:
Ik ook niet, tot nu.quote:
wtfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit: Serieus nieuws mensen, check dit!
http://twitpic.com/5i6ls2
[ afbeelding ]
Holy ....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
die duurt 8 minutenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ayo technology - De Live versie is leuker!
Jackie is lekkerderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ook fijnDonna uit That 70's Show
[ afbeelding ]
Nietes.quote:
Ik ben nog in mijn kleuterfasequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al uit de jeugd, dus jij bent geen jeugdliefde van mij
Die is idd goed te doen, maar ik ga toch voor Donnaquote:
Meisje moet je een snoepje?quote:
quote:
Dat zijn nog eens stenen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dus. Ik had dus zowel ayo technology als Moi... Lolita in mijn playlist staan
Ey chickie, breezer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze kleuter wilt geen snoepjes meer, die gaat meteen voor een alcoholisch drankje
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dus. Ik had dus zowel ayo technology als Moi... Lolita in mijn playlist staan
Ook goed.quote:
Groeit je e-penis nu 40 cm?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze was voorheen breezer, dus dat hoeft ze nu ook niet meer.
Dat vertel ik over 2 minuten. Dan heb jij niet meer genoeg tijd om 'm helemaal te draaienquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vertel ik over 2 minuten. Dan heb jij niet meer genoeg tijd om 'm helemaal te draaien
Hier is het bijna weg, dus is onderweg!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het gaat hier los. Ik zal mn mic tijdens mn show openlaten
Titel baas der relaxte muziek heb ik niet zomaar gekregenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom draait viro altijd muziek waar ik heel erg hard van wil dansen in de regen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
falers die niet in Zuid-holland of brabant wonen en dus nog geen onweer hebben gehad
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
falers die niet in Zuid-holland of brabant wonen en dus nog geen onweer hebben gehad
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
absoluutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Titel baas der relaxte muziek heb ik niet zomaar gekregen
Like a bossquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen als ik homo was
ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen als ik homo was
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Met het risico dat ik voor slijmjurk wordt uitgemaakt: het niveau van de DJ's op dit station is verre van slechtViro, Melting, Outpost, ToT, Naatje, Webhawkjuh, ValHallen, Stiffler, allemaal goede muzieksmaak en gevarieerd. De rest heb ik nog te weinig van gehoord om erover te kunnen oordelen
en ik danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Met het risico dat ik voor slijmjurk wordt uitgemaakt: het niveau van de DJ's op dit station is verre van slechtViro, Melting, Outpost, ToT, Naatje, Webhawkjuh, ValHallen, Stiffler, allemaal goede muzieksmaak en gevarieerd. De rest heb ik nog te weinig van gehoord om erover te kunnen oordelen
nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Je vergeet robdriessenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
ik sta erbij, jeuj. e-penis +1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
hij vergeet mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Hehe, lekkere muziek, alleen nog even die baard uit je keel scheren en wat meer zelfvertrouwen krijgen. Als je eenmaal wat 'vlieguurtjes' hebt gemaakt, word je vanzelf wat losser en durf je meer te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |