Opzich een goed plan, vlieger in de hens en ik blijf zelf leven. Kan flink wat hits op youtube opleveren.quote:
Nopes, vastleggen en op youtube zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef BELASTING het volgende:
Wat ben je er mee van plan TS? Bewaren in een potje?
TS doet alles voor zijn 15 minutes of fame. Zelfs dood gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nopes, vastleggen en op youtube zetten.
Wat ik wil vastleggen is een sitautie waarbij de bliksem inslaat op iets dat ik vasthoud. Dat ik de geschiedenis inga als de bliksemvanger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Als je doel is de bliksem op beeld vast te leggen, kun je een bliksemdetector bouwen en deze aan je camera koppelen. Heb al meerdere van zulke projecten voorbij zien komen op circuitsonline.net; lijkt me ooit nog eens een leuk project om te doen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ik wil vastleggen is een sitautie waarbij de bliksem inslaat op iets dat ik vasthoud. Dat ik de geschiedenis inga als de bliksemvanger.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ik wil vastleggen is een sitautie waarbij de bliksem inslaat op iets dat ik vasthoud. Dat ik de geschiedenis inga als de bliksemvanger. die ene idioot met een Darwin award.
TS bewaren in een potjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef BELASTING het volgende:
Wat ben je er mee van plan TS? Bewaren in een potje?
Soms denk je, god bestaat, en het is een eikelquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ongeveer een maand geleden circuleerde een filmpje op het internet van een man die 2 keer achter elkaar getroffen werd door de bliksem, en het overleefde. Hij werd getroffen, stond op en werd meteen weer getroffen
edit: heb m al gevonden
Nep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ongeveer een maand geleden circuleerde een filmpje op het internet van een man die 2 keer achter elkaar getroffen werd door de bliksem, en het overleefde. Hij werd getroffen, stond op en werd meteen weer getroffen
edit: heb m al gevonden
Wat ik wel erg indrukwekkend zou vinden is als je een bolbliksem tussen je handen gevangen weet te houden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:14 schreef PierreBetfair het volgende:
Wat ik wil vastleggen is een sitautie waarbij de bliksem inslaat op iets dat ik vasthoud. Dat ik de geschiedenis inga als de bliksemvanger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |