Dat is dan heel plaatselijk. Ik zal het vanzelf meemaken als het alsnog losbarst.quote:
Hier wel, ten oosten van Tilburgquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wind? Stelde niet zo veel voor hier in Tilburg-West...
Toch nog thuis gekomen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Ben maar achter de computer gaan zitten hier is het lekker koel in de huiskamer 28 graden. Buiten is het 31 graden. (Almere).
Volgens Buienradar hangt het op dit moment precies boven Weertquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan heel plaatselijk. Ik zal het vanzelf meemaken als het alsnog losbarst.
Echt enorm! Ik heb alles even tegen elkaar open gezet, maar ik waai weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef Igen het volgende:
Oeh, hier in Asmterdam begint het nu ook, het begint hier in ene gigantisch te waaien!
yup, helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Hier in West-Brabant gaat het voorbij als een sisser...
Hier doet Buienradar het met horten en stotenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Meteox doet nog prima, althans hier
Volgens mijn ogen regent het steeds minder hard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens Buienradar hangt het op dit moment precies boven Weert
Ik naar me werk.. ook op de fietsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik op de fiets naar stage, heb ik weer
Ik hoop het! Er zijn hier misschien precies drie druppels gevallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:52 schreef kepler het volgende:
hmmm, misschien dat Den Haag toch wat meekrijgt? Lijkt toch een bui te ontstaan vlak voor de kust, die aangroeit richting land
Juh kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mijn ogen regent het steeds minder hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |